Doel van het forum Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Doel van het forum I_vote_lcapDoel van het forum I_voting_barDoel van het forum I_vote_rcap 
steven
Doel van het forum I_vote_lcapDoel van het forum I_voting_barDoel van het forum I_vote_rcap 
pedro
Doel van het forum I_vote_lcapDoel van het forum I_voting_barDoel van het forum I_vote_rcap 
krusty
Doel van het forum I_vote_lcapDoel van het forum I_voting_barDoel van het forum I_vote_rcap 
Fleur
Doel van het forum I_vote_lcapDoel van het forum I_voting_barDoel van het forum I_vote_rcap 
ss
Doel van het forum I_vote_lcapDoel van het forum I_voting_barDoel van het forum I_vote_rcap 
jeanhup
Doel van het forum I_vote_lcapDoel van het forum I_voting_barDoel van het forum I_vote_rcap 
Philip
Doel van het forum I_vote_lcapDoel van het forum I_voting_barDoel van het forum I_vote_rcap 
Annejanne
Doel van het forum I_vote_lcapDoel van het forum I_voting_barDoel van het forum I_vote_rcap 
Maryline
Doel van het forum I_vote_lcapDoel van het forum I_voting_barDoel van het forum I_vote_rcap 

 

 Doel van het forum

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Doel van het forum   Doel van het forum Emptydi okt 28, 2008 1:17 pm

Hallo !

Hartelijk welkom op het pellets forum. Het is de bedoeling om hier informatie over pellets neer te zetten voor zowel gebruikers als potentiële gebruikers.

Ikzelf ben sedert kort in het bezit van een pelletkachel, maar durf me helemaal geen expert te noemen. Op het klimaatnet forum kwam de vraag om voor pellets alleen een forum op te richten. Ik zal het beheer daarvan met veel plezier doen, maar zal wel de hulp van jullie nodig hebben bij het aanvullen van de informatie.

Vindt U dat er een categorie of merk ontbreekt, laat het me dan even weten zodat ik dat kan aanpassen.

Veel forumplezier !
Hilde
Terug naar boven Ga naar beneden
Relax
Pelletkachel
Pelletkachel
Relax


Man Aantal berichten : 657
Leeftijd : 60
Registration date : 19-12-08

Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doel van het forum   Doel van het forum Emptyvr jan 02, 2009 9:22 pm

Ik vond geen andere plek om het te melden, dus hier maar: als ik op het icoontje druk om onmiddellijk naar het eerste bericht na m'n laatste bezoek in een topic gestraald te worden, lukt dit nooit. Ik moet steeds een end terug scrollen.
Ofwel doe ik wat fout...

_________________
MCZ Nova Hydro, dus met verwarming
Badger
Terug naar boven Ga naar beneden
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doel van het forum   Doel van het forum Emptyza jan 03, 2009 10:17 am

Beste Relax,

Dat is ergens normaal want dat icoontje betekent dat je naar het laatste bericht van de topic gaat. Als er sedert je laatste bezoek andere mensen gereageerd hebben dan moet je inderdaad wat terugscrollen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Relax
Pelletkachel
Pelletkachel
Relax


Man Aantal berichten : 657
Leeftijd : 60
Registration date : 19-12-08

Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doel van het forum   Doel van het forum Emptyza jan 10, 2009 11:29 am

Oh. In de andere fora staat dat icoontje voor "Bekijk laatste ongelezen berichten" en dan ga je naar het eerste bericht sinds je laatste bezoek. Da's vééééééél handiger. Volgens mij maar een kleine stap voor jou en een reuzestap voor de pelletsgemeenschap. Wink

_________________
MCZ Nova Hydro, dus met verwarming
Badger
Terug naar boven Ga naar beneden
Relax
Pelletkachel
Pelletkachel
Relax


Man Aantal berichten : 657
Leeftijd : 60
Registration date : 19-12-08

Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doel van het forum   Doel van het forum Emptyza jan 10, 2009 11:55 am

'k Heb de indruk dat m'n post hierboven achterhaald is. Ik kom overal bij de eerste post na m'n laatste bezoek terecht. Nice job.

_________________
MCZ Nova Hydro, dus met verwarming
Badger
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doel van het forum   Doel van het forum Emptyza jan 10, 2009 12:03 pm

Relax,

We zitten niet stil hé.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Relax
Pelletkachel
Pelletkachel
Relax


Man Aantal berichten : 657
Leeftijd : 60
Registration date : 19-12-08

Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doel van het forum   Doel van het forum Emptydi apr 20, 2010 10:55 pm

Hey, nog een vraag ivm gebruiksvriendelijkheid: waarom die beperking van 300 seconden na je laatste bericht? Ik kom normaal niet erg veel kijken en dan doe ik ineens redelijk wat topics. Moet je maar 'ns proberen een paar posts te doen zonder krikkel van te worden als dat ding me steeds terecht wijst. Op den duur ga ik me ontzien om nog wat te posten.
Kan dat niet verdwijnen? Of alleszins sterk terug gebracht worden?

_________________
MCZ Nova Hydro, dus met verwarming
Badger
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doel van het forum   Doel van het forum Emptywo apr 21, 2010 3:24 pm

Relax schreef:
Hey, nog een vraag ivm gebruiksvriendelijkheid: waarom die beperking van 300 seconden na je laatste bericht? Ik kom normaal niet erg veel kijken en dan doe ik ineens redelijk wat topics. Moet je maar 'ns proberen een paar posts te doen zonder krikkel van te worden als dat ding me steeds terecht wijst. Op den duur ga ik me ontzien om nog wat te posten.
Kan dat niet verdwijnen? Of alleszins sterk terug gebracht worden?
Daar ben ik het helemaal mee eens!

groet,

Jean
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doel van het forum   Doel van het forum Emptywo apr 21, 2010 3:33 pm

Speciaal gedaan om impulsieve reacties te vermijden. Niemand wil een vloed van posts lezen die allemaal van dezelfde persoon komen.

Uthrex
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doel van het forum   Doel van het forum Emptywo apr 21, 2010 3:57 pm

Uthrex schreef:
Speciaal gedaan om impulsieve reacties te vermijden. Niemand wil een vloed van posts lezen die allemaal van dezelfde persoon komen.

Uthrex

Dat lijkt me een probleem waar een andere oplossing bij hoort: moderatie of het beperken van het aantal opvolgende posts van één en dezelfde gebruiker.
Als je toch aan dit specifieke middel wil vasthouden kun je misschien overwegen om de beperking wat minder extreem te maken: als je deze timer op 180 seconden zet, hebben impulsieve geesten ook al wat tijd gehad om tot hun zinnen te komen.

groet,

Jean
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doel van het forum   Doel van het forum Emptywo apr 21, 2010 4:13 pm

Op algemene vraag is de timer verminderd naar 150 seconden.

Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Relax
Pelletkachel
Pelletkachel
Relax


Man Aantal berichten : 657
Leeftijd : 60
Registration date : 19-12-08

Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doel van het forum   Doel van het forum Emptywo apr 21, 2010 11:30 pm

Tnx. Erg netjes. Mij nog te lang, ik weet wat ik post, maar 'k kan er best mee leven.

Moet ik wel ff wachten om in m'n Badgertopic nog wat te posten, dus daarom kwam ik hier ff lezen.

En nu 'ns kijken of ie al accepteert dat ik op "Verzenden" klik :-)

_________________
MCZ Nova Hydro, dus met verwarming
Badger
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doel van het forum   Doel van het forum Emptydo apr 22, 2010 12:25 am

Bedankt! (of ben ik nu te impulsief? Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
Gesponsorde inhoud





Doel van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doel van het forum   Doel van het forum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Doel van het forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» New hier op het forum
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: