Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000)

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000) Empty Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000)

    Bericht van steven zo aug 16, 2009 10:01 am

    Merk pellets:
    Prijs per zak van 15kg afgehaald:
    Palletprijs:

    Adres: Blankenbergsesteenweg 402
    T: 050/320681
    Email: stock.vermeersch@scarlet.be
    Website: www.stock-vermeersch.com


    24/02/2010: geen pellets meer tot deze zomer


    Laatst aangepast door Steven op wo feb 24, 2010 11:15 am; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Nieuwe prijzen)


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000) Empty Re: Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000)

    Bericht van Gast za okt 17, 2009 12:50 pm


    Stock vermeersch heeft ook een winkel te Vladslo waar ze eveneens de domo pellets verkopen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000) Empty Re: Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000)

    Bericht van Gast wo feb 24, 2010 9:52 am

    Gisteren naar Brugge geweest en voorlopig geen houtpellets meer komen terug in de zomer.
    Vind dit niet zo serieus denken zij dat het niet meer koud kan zijn of wat ?
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000) Empty Re: Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000)

    Bericht van steven wo feb 24, 2010 11:14 am

    dat is raar. het is toch nu dat we ze gebruiken?


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000) Empty Re: Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000)

    Bericht van Gast wo feb 24, 2010 1:41 pm

    Inderdaad dat vind ik ook.
    heb soms de indruk dat sommige winkels houtpellets niet serieus nemen .

    groetjes Eric
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000) Empty Re: Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000)

    Bericht van Gast do feb 25, 2010 3:06 pm

    Ze kopen ze in in mei, omdat ze ze dan in grote hoeveelheden heel goedkoop kunnen krijgen, vanwege de grote vraag (het waren Domo's aan 3,65 of daarrond) waren ze al eind december uitverkocht en er zullen er dus maar nieuwe in het voorjaar besteld worden.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000) Empty Re: Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000)

    Bericht van Gast vr feb 26, 2010 1:15 pm

    In Vladslo (een tweede afdeling van Stock americaan vermeersch) waren ze al uitverkocht sinds 2de week van januari.
    Kunt begrijpen dat dit zéér frustrerend is als je tevreden bent over een pellet.
    Uiteindelijk gezocht en nog een leverancier van domo's gevonden in Beveren-Leie. Was wel een eind rijden, maar waren uiteindelijk nog goedkoper dan in de stock.
    Intussen zijn ze daar ook uitverkocht geloof ik want ik krijg geen enkele reactie meer op mijn mailkes.
    Doet er niet meer toe, hebben na lang zoeken nog een pellet gevonden die onze kachel best bevalt!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000) Empty Re: Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000)

    Bericht van Gast za jan 15, 2011 4:18 pm

    Zonet 10 zakken pellets gaan halen in Stock Americain Vermeersch in Brugge
    Merk: POWER+
    prijs per zak: € 3,99
    per pallet (65 zakken) = 5% korting
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000) Empty Re: Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000)

    Bericht van Gast za jan 15, 2011 4:53 pm

    psmes schreef:Zonet 10 zakken pellets gaan halen in Stock Americain Vermeersch in Brugge
    Merk: POWER+
    prijs per zak: € 3,99
    per pallet (65 zakken) = 5% korting

    Eens uitgerekend wat een pallet dan kost, 3,7905 per zak.
    Die prijs, is dit zelf af te halen?
    Laat anders eens weten hoe ze branden.
    dank bij voorbaat...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000) Empty Re: Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000)

    Bericht van Gast za jan 15, 2011 5:11 pm


    Ik denk wel dat het zelf af te halen was... dit stond er niet bij vermeld.
    Eerst nog enkele zakjes Cleanfire verbranden en dan laat ik weten wat ik er van vind.
    Ze zien er iets donkerder uit dan mijn Cleanfire dat ik heb en normaal van afmetingen. Ze hebben ook een Din+ label

    Gesponsorde inhoud


    Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000) Empty Re: Stock Americain Vermeersch, Brugge (8000)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 2:12 pm