Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

GROEPSAANKOPEN 2013: klik hier

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Gebodenâ€

Het pelletforum gebruiken:

Wie zijn er online?

Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 3 Geregisteerd, 1 verborgen en 7 gasten

grot003, pieske86, sidddy

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers

Pelletkachel Anselmo Cola Ade 12,7 kw : bijna nieuw!!!!

Deel

Gast
    Gast

Pelletkachel Anselmo Cola Ade 12,7 kw : bijna nieuw!!!!

Bericht van Gast op zo aug 30, 2009 3:59 pm

Deze prachtige pelletkachel is in Italie gekocht, heeft slechts 5 maanden gebrand. Aankoopbon, Engelstalige gebruikershandleiding en technische omschrijving aanwezig.
    Aansluitmateriaal wordt er bijgeleverd
    MERK: Anselmo cola Ade H xbxd: 1005 x 570 x 585 mm
    Pellet capaciteit: max. 25 Kg
    pellet gebruik: 0,8 min- 3,0 max Kg
    rookgasafvoer: Ø 80 mm
    luchtinlaat: Ø 50 mm
    vermogen: min. 3,2 Kw, max. 11 Kw
    aansluiting: 220/240 V - 50 Hz
    gewicht: 147 Kg
    Kachel is af te halen in Almere vanaf 15 september, voor die datum wordt er nog een servicebeurt gedaan door officiele Anselmo technicus.

Laatst aangepast door Steven op zo okt 25, 2009 11:41 pm; in totaal 3 keer bewerkt (Reden van aanpassing : poging foto te plaatsen)

Steven
    Moderator

Man Aantal berichten: 7083
    Leeftijd: 37
    Registration date: 29-10-08

Re: Pelletkachel Anselmo Cola Ade 12,7 kw : bijna nieuw!!!!

Bericht van Steven op zo aug 30, 2009 7:54 pm

de eerste 2de hands pelletkachel op het pelletforum!!!!

Jeannet,

Was dit jouw kachel?

Waarom doe je de kachel weg?

Wat is de prijs van de kachel, dit staat niet vermeld?

Mvg,

Steven

Gast
    Gast

Bericht van Gast op zo aug 30, 2009 9:25 pm

Wij hebben 1 jaar in Italie gewoond en gaan nu terug naar Nederland. Wij hebben meer dan 2000 euro betaald voor deze kachel. Voor Italie echt het beste verwarmingsapparaat.Maar in Nederland gaan we naar een woning met centrale verwarming.
    Hij heeft slechts 4 a 5 maanden gebrand.
    We willen graag 1500 euro er voor. Dit is inclusief de aansluitmaterialen, ( 2 meter pijp) en aszuiger.
    Wie biedt?????

Gast
    Gast

Bericht van Gast op di sep 01, 2009 11:52 am

ik zou nog wel een tweede kachel willen plaatsen maar zou eerst eens goed moeten bekijken hoe ik de schouw kan installeren.Lijkt me wel een mooie aankoop.

Els
    Pellet
    Pellet

Vrouw Aantal berichten: 146
    Leeftijd: 44
    Registration date: 30-12-08

Bericht van Els op di sep 01, 2009 10:04 pm

ja dat lijkt mij inderdaad een mooie aankoop

spijtig , wij hebben er al genoeg

maar in ieder geveel , zeer mooie kachel

Gast
    Gast

Bericht van Gast op vr sep 04, 2009 11:21 pm

weinigen biedingen precies,......

Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Vrouw Aantal berichten: 1102
    Leeftijd: 62
    Registration date: 05-07-09

Bericht van Annejanne op za sep 05, 2009 10:21 pm

Ik begrijp niet dat een kachel, die maar 4 à 5 maanden heeft gebrand, een servicebeurt moet krijgen. Is er dan iets verkeerd met die kachel?

Steven
    Moderator

Bericht van Steven op za sep 05, 2009 10:55 pm

het is toch beter dat de kachel goed wordt onderhouden?

beetje zoals een jonge tweedehands wagen kopen. dan is er toch ook nog een nazicht?

Mvg,

Steven

Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Bericht van Annejanne op za sep 05, 2009 11:06 pm

Je hebt wel gelijk met een auto. Maar ik vrees dat een servicebeurt bij de kachel niet gratis zal zijn. Waarom zou je dan nog nodeloze kosten doen als je ze toch verkoopt?

Steven
    Moderator

Bericht van Steven op za sep 05, 2009 11:34 pm

je kan toch moeilijk een kachel verkopen waarvan in de luchtkanalen (afvoer) heel wat stof is opgeslaan?

Als die mensen niet Noord-Italië woonden, dan heeft die kachel tijdens de winterperiode heel intensief gebrand en kan dus al redelijk wat vervuild zijn. Het kan daar heeeeeeeeeeeeeeel koud zijn.

Mvg,

Steven

Gast
    Gast

Bericht van Gast op zo sep 06, 2009 12:57 pm

Steven heeft gelijk, je verkoopt nu eenmaal niets wat geen nazicht gehad heeft.Bovendien op, 4-5 maanden is er echt wel onderhoud nodig.Mijn kachel heeft ook "maar " 5 maanden gebrand deze winter en ik heb toch ook jaarlijks onderhoud laten doen.Algemeen wordt gesteld dat je om de 1500 kg onderhoud moet laten doen .

dreke
    Gast

kachel

Bericht van dreke op wo sep 09, 2009 12:27 pm

ik bied er 650 euro voor als hij in orde is

Steven
    Moderator

Bericht van Steven op wo sep 09, 2009 12:51 pm

Dreke,

Als je echt een bod wil geven, dan moet je registreren. Anders kunnen ze jou niet contacteren voor mocht het OK zijn.

Mvg,

Steven

player
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje

Man Aantal berichten: 402
    Leeftijd: 31
    Registration date: 04-02-09

Bericht van player op wo sep 09, 2009 1:20 pm

Precies weer ene funbieder...

De mensen zouden graag +/- 1500€ ontvangen voor de kachel en dat gaat er ene 1/3e van de prijs bieden. Tsss

Zo heb ik ook de kolenkachel van m'n ouders verkocht die 1 jaar oud was. We vroegen nog 600€ en hoeveel van die onnozelaars die dan 150 of 200€ boden.
    Dan liet ik ze nog liever staan dan ze voor zo'n belachelijk lage prijs te verkopen. Niet veel later ze toch verkocht voor 500€

Soit, m'n hart weer even gelucht. Back to work!

Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Bericht van Annejanne op wo sep 09, 2009 2:34 pm

Sommige mensen denken echt dat ze er nog geld op de koop toe voor zouden krijgen Smile
    Een eerlijke prijs voor een goed product is toch niet teveel gevraagd! Volgens mijn bescheiden mening is 1500 € echt niet overdreven (ga maar eens rondkijken, dan weet je wat het nieuw zijnde kost)

Gast
    Gast

Bericht van Gast op do sep 10, 2009 4:28 pm

Ben hier ook maar juist geregistreerd en zag deze tweedehandse verkoop, omdat ik op zoek ben naar een pelletkachel!
    Ik heb verschillende kontakten gelegd, rechtreeks met Italë en belgische verdelers voor de aankoop van een pellet kachel.

Importeren heeft voor mij geen zin vanuit Italië, omdat de kosten te hoog zijn om rechtreeks te importeren? dan heb ik mij toegelegd in het belgische limburg, om te informeren en te aanschouwen van diverse modellen!!
    Ben afgelopen zaterdag in de showroom aanwezig geweest en had met mijn vrouw besloten om tot de koop over te gaan van een model pellet kachel Mariu van Edilkamin in de promotie!
    Vanaf maandag heb ik de bestelling geplaatst en zou ik per omgaande een offerte via email en per post ontvangen!
    Niets is minder waar en heb mij vandaag wederom tot de verkoper/winkel persoonlijk gericht en werd me beloofd dat ik voor 16.00 uur bericht had? niet dus.

Ik ben dan wel een Maastrichtenaar die in België woont, maar kom niet af met beloftes die men niet waar kan maken, of denkt dat er geen ander bedrijf is om aan een pelletkachel te komen.

Mijn bod is € 1,250.00 en zal ten laatste tot zaterdag a.s 16.27 uur bekrachtigd moeten worden.

Gast
    Gast

Bericht van Gast op vr sep 11, 2009 6:12 pm

Hoeft niet meer gereageerd te worden, we hebben vandaag een andere leverancier gevonden uit het belgische limburg, die meteen is komen kijken en alles heeft opgemeten.
    Kijk zo kan het ook! of niet..

Wil ik wel er nog aan toe voegen, dat je niet een uitvlucht moet zoeken op dit forum om te verkopen, en als je verkoopt zou je het forum of biedingen moeten opvolgen.
    En laat ik wel eerlijk zijn! je reageert zelfs niet op advertentie's die via MP (marktplaats.nl) door gestuurd worden.
    Dus als je werkelijk iets verkoopt en er voor gaat reageer je op reactie's of email om te verkopen, tenslotte plaats je de advertentie op 30 augustus! vandaag is het 11 september!! maar geen enkel weer woord of reaktie van jouw zijde!

Wij gaan voor een kompleet nieuwe kachel (Thermorossi) die volgens de leverancier niet overgewaardeerd is op het aantal kuub wij hebben als hoofd verwarming.

Gast
    Gast

Bericht van Gast op vr sep 11, 2009 6:26 pm

Mss moet de eigenaar van de advertentie maar eens gecontacteerd worden want ik heb zo'n vermoeden dat die kachel al lang verkocht is en bij geen reactie na een bepaalde tijd advertentie eruit zwieren?

Gast
    Gast

Bericht van Gast op vr sep 11, 2009 6:59 pm

Drieske dat zou goed mogelijk kunnen zijn, maar ik heb gezien dat ze gisteren nog online is geweest en dat is gemakkelijk te kontroleren als je een geristreerd lid bent!

Ik vind het dan ook op zijn plaats? ook al ben je een geregistreerd lid je pas mag verkopen onder bepaalde voorwaarden?
    Voldoe je daar niet aan zal de moderator van dienst of andere de advertentie moeten verwijderen!!!!

Zo voorkom je blind posten en alle andere ongemakken, zelfs reageren als gast is dan uit den boze kampvuur en zal het vuur niet aangewakkerd kunnen worden...

Gast
    Gast

Bericht van Gast op vr sep 11, 2009 7:09 pm

Ik wist niet dat je dat kon zien, heb het ondertussen gevonden.
    vreemd als ze komt kijken dat ze niet antwoordt.'k dacht dat ze het te druk hadden met de verhuis om hun advertentie op te volgen.

Het is nu wo jun 19, 2013 7:50 pm