Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 18 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Edelflam, Oostende (8400)

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Edelflam, Oostende (8400) Empty Edelflam, Oostende (8400)

    Bericht van steven zo nov 09, 2008 10:13 am

    Adres:
    Merk:

    NIET MEER AKTIEF


    Laatst aangepast door Steven op wo nov 16, 2011 7:49 pm; in totaal 3 keer bewerkt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edelflam, Oostende (8400) Empty Re: Edelflam, Oostende (8400)

    Bericht van Gast vr feb 13, 2009 4:16 am

    edelflam schreef:Neutral Verkoop ook ANSELMO COLA en SIDEROS pelletkachels

    Scot Pelletbranders voor CV van 16kw tot 200kw

    Wie dat we hier hebben zie, mijn ervaringen met U staan hier ook al ergens te lezen.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Edelflam, Oostende (8400) Empty BERICHT ZEKER TE LEZEN ALVORENS VERDER TE GAAN

    Bericht van steven zo maa 01, 2009 7:52 pm

    edelflam schreef:
    LASTER EN EERROOF

    Moet dit Forum van deze Site voornamelijk dienen om de opgeklopte frustraties van ene "GAST " die op een lasterlijke en eerrovende manier de handelszaak EDELFLAM in discrediet wil brengen , als hij meent dat te moeten doen kan hij dat persoonlijk van man tot man komen doen bij mij op de zaak en niet op deze laffe en lage manier via dit forum.
    Durft hij mij niet persoonlijk konfronteren zonder een massa volk rondom hem , om dan op een gemene en onbeschofte manier mij eerder te kleineren en van alles te verwijten wat verre van mooi is , zoals hij reeds publiekelijk deed op een beurs te Gent , waarvan ik nog steeds getuigen heb, dan rustig het probleem op een beschaafde en beleefde manier uit te praten en op te lossen
    Ik zal niet nalaten omtrend deze laster , aangerichte schade en eerroof verder te gaan ( juridisch wel te verstaan ) en indien deze zich verder zouden voordoen en er geen verwijdering gebeurt van de reeds aangebrachte laster artiekelen op dit forum , ik de totale verwijdering van deze website zal trachten te bewerkstellen via het gerecht.

    Gegroet Edelflam


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF

    Gesponsorde inhoud


    Edelflam, Oostende (8400) Empty Re: Edelflam, Oostende (8400)

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr maa 29, 2024 2:00 am