Laatst aangepast door Steven op za aug 25 2012, 01:24; in totaal 16 keer bewerkt
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie zijn er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 6 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21 2011, 20:52.
Similar topics
Affiliates
Groene Kachel, Zolder (3550)

Steven- Moderator
Aantal berichten: 7051
Leeftijd: 37
Registration date: 29-10-08
- Bericht nummer 1
Groene Kachel, Zolder (3550)
geen verdere info
Laatst aangepast door Steven op za aug 25 2012, 01:24; in totaal 16 keer bewerkt

Gast- Gast
- Bericht nummer 2
Groene Kachel stopt met EdilKamin
Ik heb gehoord dat ze stoppen met EdilKamin, sommige modellen zijn niet verkrijgbaar en er staan andere kachels in de showroom van een onbekend merk!!!
Weet iemand hier iets meer van?
Gast
Weet iemand hier iets meer van?
Gast

Steven- Moderator
- Bericht nummer 3
Re: Groene Kachel, Zolder (3550)
Welk onbekend merk?
Steven
Steven

Gast- Gast
- Bericht nummer 4
ik weet dat het model tania en het gelijkaardige model met speksteen niet leverbaar is tot einde januari misschien vandaar de melding niet verkrijgbaar,

Jef- Pelletkachel

Aantal berichten: 661
Leeftijd: 56
Registration date: 31-10-08
- Bericht nummer 6
Gast schreef:Het merk is Last Calor
Gast
Dit is het eerste wat ik er over hoor over het merk Last Calor kan ik ook niks terugvinden op het internet.
Ik heb hierover meer info gevraagd aan Kristof van groen kachel.

Steven- Moderator
- Bericht nummer 7
Jef,
Als je iets te weten komt, laat het ons dan maar allemaal weten.
Mvg,
Steven
Als je iets te weten komt, laat het ons dan maar allemaal weten.
Mvg,
Steven

Jef- Pelletkachel

- Bericht nummer 8
Deze info heb ik hierover van Kristof van groene kachel ontvangen
Hallo,
Wij stoppen helemaal niet met Edilkamin ,we hebben er wel een ander merk bijgenomen dat ik persoonlijk niet slecht vindt.
Wij hebben een ander merk erbij genomen omdat de levering's termijn van Edilkamin de spuigaten uitliep en de klanten helemaal niet tevreden zijn en dat is geen reclame voor een zaak
die hun klanten fatsoenlijk wil bedienen.
Het ander merk is Last Calor, hier niet bekend maar daar gaan wij verandering in brengen.
Last Calor wordt op dit moment enkel in Italie verkocht(bestaat daar al jaren op de markt).
Wij gaan dat merk zeer binnenkort verdelen voor de BeNeLux.
Maar nogmaals wij stoppen niet met Edikamin.Wat er ook verteld wordt op de forums.
Weldra meer info betreft Last Calor op [You must be registered and logged in to see this link.]
Groeten,
Kristof
Hallo,
Wij stoppen helemaal niet met Edilkamin ,we hebben er wel een ander merk bijgenomen dat ik persoonlijk niet slecht vindt.
Wij hebben een ander merk erbij genomen omdat de levering's termijn van Edilkamin de spuigaten uitliep en de klanten helemaal niet tevreden zijn en dat is geen reclame voor een zaak
die hun klanten fatsoenlijk wil bedienen.
Het ander merk is Last Calor, hier niet bekend maar daar gaan wij verandering in brengen.
Last Calor wordt op dit moment enkel in Italie verkocht(bestaat daar al jaren op de markt).
Wij gaan dat merk zeer binnenkort verdelen voor de BeNeLux.
Maar nogmaals wij stoppen niet met Edikamin.Wat er ook verteld wordt op de forums.
Weldra meer info betreft Last Calor op [You must be registered and logged in to see this link.]
Groeten,
Kristof

plejo- Pelletje

Aantal berichten: 37
Registration date: 20-11-08
- Bericht nummer 9
Toch vind ik het eigenaardig dat op google.it niets over deze kachels te vinden is. Dus jarenlange bekendheid in Italie stel ik toch in vraag.
De enige advertentie waar er sprake is van Last Calor is te vinden op,
[You must be registered and logged in to see this link.] een soort doe het zelf zaak.
Het gaat hier om een Stufa a pellet LAST CALOR mod. Kind 7 KW in combinatie met een airco split unit Ferroli OASI van 9000 BTU voor de belachelijke prijs van 990 €.
Kan men voor deze prijs kwaliteit leveren?
Wat Edilkamin betreft heb ik zaterdag van een leverancier van pellets vernomen dat er reeds een paar banden in hun fabriek stilgelegd werden en er zelf geen wisselstukken, zoals printplaten, meer geleverd worden voor kachels die nog maar enkele jaren op de markt zijn. Of dit waar is kan ik natuurlijk niet bevestigen.
De enige advertentie waar er sprake is van Last Calor is te vinden op,
[You must be registered and logged in to see this link.] een soort doe het zelf zaak.
Het gaat hier om een Stufa a pellet LAST CALOR mod. Kind 7 KW in combinatie met een airco split unit Ferroli OASI van 9000 BTU voor de belachelijke prijs van 990 €.
Kan men voor deze prijs kwaliteit leveren?
Wat Edilkamin betreft heb ik zaterdag van een leverancier van pellets vernomen dat er reeds een paar banden in hun fabriek stilgelegd werden en er zelf geen wisselstukken, zoals printplaten, meer geleverd worden voor kachels die nog maar enkele jaren op de markt zijn. Of dit waar is kan ik natuurlijk niet bevestigen.

kristof- Gast
- Bericht nummer 10
last calor
Aan Plejo,
Het merk wat we gaan verdelen hoort bij de groep Ferroli , deze heeft een 12000 mensen voor hun werken dus toch geen kleintje.
Wat de prijs betreft van alle Italiaanse kachels , deze zijn overal in Italie goedkoper mits ze daar een premie krijgen en een fiscale aftrek en die aantrekkelijkeprijs wordt er vermeld bij de kachels.Trouwens de Kind 7 is er niet meer op de markt in Italie mits er andere modellen zijn uigekomen.Ik ben er van bewust dat Last Calor kan concureren tegen de andere merken.Het zou anders geen reclame zijn voor onze zaak,die we niet uitbaten voor ons plezier.
Wat Edilkamin betreft , het zijn enkel de kachels van 12 kw waarvan de fabriek van het gietijzer sluit welke redenen?De andere onderdelen zijn verkrijgbaar.
Groeten,
Kristof
Het merk wat we gaan verdelen hoort bij de groep Ferroli , deze heeft een 12000 mensen voor hun werken dus toch geen kleintje.
Wat de prijs betreft van alle Italiaanse kachels , deze zijn overal in Italie goedkoper mits ze daar een premie krijgen en een fiscale aftrek en die aantrekkelijkeprijs wordt er vermeld bij de kachels.Trouwens de Kind 7 is er niet meer op de markt in Italie mits er andere modellen zijn uigekomen.Ik ben er van bewust dat Last Calor kan concureren tegen de andere merken.Het zou anders geen reclame zijn voor onze zaak,die we niet uitbaten voor ons plezier.
Wat Edilkamin betreft , het zijn enkel de kachels van 12 kw waarvan de fabriek van het gietijzer sluit welke redenen?De andere onderdelen zijn verkrijgbaar.
Groeten,
Kristof

Steven- Moderator
- Bericht nummer 11
Dag Kristof,
Kan je mij gegevens bezorgen van Last Calor?
Dan zet ik deze gegevens bij de andere merken van pelletkachels.
Bij jullie gegevens heb ik het merk Last Calor al toegevoegd.
Mvg,
Steven
Kan je mij gegevens bezorgen van Last Calor?
Dan zet ik deze gegevens bij de andere merken van pelletkachels.
Bij jullie gegevens heb ik het merk Last Calor al toegevoegd.
Mvg,
Steven

plejo- Pelletje

- Bericht nummer 12
Middag Kristof,
ik ben er overtuigd van dat het niet voor je plezier is dat je pelletkachels verkoopt en dat je degelijk materiaal aan de man wil brengen.
Maar ook de site van groep Ferroli is niets van pelletkachels terug te vinden.
Het zou zeer vriendelijk zijn wanneer je een link naar de verschillende bestaande modellen zou kunnen plaatsen.
mvg
Jos
ik ben er overtuigd van dat het niet voor je plezier is dat je pelletkachels verkoopt en dat je degelijk materiaal aan de man wil brengen.
Maar ook de site van groep Ferroli is niets van pelletkachels terug te vinden.
Het zou zeer vriendelijk zijn wanneer je een link naar de verschillende bestaande modellen zou kunnen plaatsen.
mvg
Jos

Steven- Moderator
- Bericht nummer 13
Plejo,
Ik ben ondertussen al heel vaag iets tegen gekomen, maar een degelijke website kan ik niet vinden.
Kristof,
Wat is de website van de fabrikant?
Mvg,
Steven
Ik ben ondertussen al heel vaag iets tegen gekomen, maar een degelijke website kan ik niet vinden.
Kristof,
Wat is de website van de fabrikant?
Mvg,
Steven

Steven- Moderator
- Bericht nummer 14
Plejo,
Ik denk dat ik iets gevonden heb: [You must be registered and logged in to see this link.]
Er staan 3 modellen van Calor op deze advertentie
Mvg,
Steven
Ik denk dat ik iets gevonden heb: [You must be registered and logged in to see this link.]
Er staan 3 modellen van Calor op deze advertentie
Mvg,
Steven

kristof- Gast
- Bericht nummer 15
Info
Hallo,
Steven en plejo zouden jullie je email adres kunnen mailen.
kristof.vandeput@pandora.be
Groeten,
Kristof
Steven en plejo zouden jullie je email adres kunnen mailen.
kristof.vandeput@pandora.be
Groeten,
Kristof

Steven- Moderator
- Bericht nummer 16
Kristof,
Dat komt er aan.
Mvg,
Steven
Dat komt er aan.
Mvg,
Steven

plejo- Pelletje

- Bericht nummer 17
Kristof,
is doorgestuurd
mvg
Jos
is doorgestuurd
mvg
Jos

plejo- Pelletje

- Bericht nummer 18
Het enige wat ik vondt via stufa a pellets voor Calor is de volgende link
[You must be registered and logged in to see this link.]
mischien kan Kristof bevestigen of het zich om deze fabricant handeld.
[You must be registered and logged in to see this link.]
mischien kan Kristof bevestigen of het zich om deze fabricant handeld.

Jef- Pelletkachel

- Bericht nummer 19
Kachels zien er op het eerste zicht goed uit
:!: Bekijk hier de folder Klikkerdeklik :!:
:!: Bekijk hier de folder Klikkerdeklik :!:

Steven- Moderator
- Bericht nummer 20
Ik heb de gegevens gekregen van Kristof van Groene Kachel.
Je kan de gegevens terug vinden onder de topic "pelletkachel - andere merken".
Het merk zal nog tussen de andere merken geplaatst worden.
Mvg,
Steven
Je kan de gegevens terug vinden onder de topic "pelletkachel - andere merken".
Het merk zal nog tussen de andere merken geplaatst worden.
Mvg,
Steven