4€ per zak afgehaald en 3,85€ per zak per pallet afgehaald.
Commentaar admin: Krisgeerts, 1 maal dit bericht is meer dan genoeg
Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 2 Geregisteerd, 2 verborgen en 5 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
ervaringen green energie (groene kachel)
Re: ervaringen green energie (groene kachel)
Re: ervaringen green energie (groene kachel)niel schreef:Hallo,
Ik heb net een zak pellets van de groene kachel getest en ben zeer tevreden van de warmte opbrengst en ze branden zuiver op, weinig vervuiling in m'n kachel.De kleur van de asse is WIT.
Wat me wel opviel is de donkere kleur en andere geur(ik denk eik)dan andere pellets.Ook zaten er rode spikkels in de pellets die volgens mij niet van hout komen maar van wat dan wel??
Heeft iemand ervaring met deze pellets met gebruik op langere termijn.
Zou wel een pallet willen indoen omwille van de goedkope prijs en veel warmte maar stel me toch wat vragen over de samenstelling van deze pellet.
groeten Niel

Re: ervaringen green energie (groene kachel)stef999 schreef:hoi , ik heb gisteren pellets gehaald bij groenekachel in heusden zolder nu ik deze eerste zakken van 15 kg opendeed viel er wel iets op bij mij deze pellets zijn helemaal niet gemaakt van hard hout deze pellets zijn gemaakt van afval in de pellets zit namelijk stukjes van formica beter bekend als meubelplaat ( de toplaag wit grijs zwart enz..) ik heb hiervan dan ook foto's genomen http://img62.imageshack.us/img62/3145/img6427p.jpg het is dus niet voor niets dat ze goedkoper zijn
en neen ik heb geen connecties(buiten dat ik er klant ben) met groenekachel nog aandelen of andere vorm van compensatie,ik blijf alleen een wat voor mij tot nu toe goed product is verdedigen.
maar zoals gezegt ik zie het mischien verkeerd
.

Re: ervaringen green energie (groene kachel)stef999 schreef:hoi , ik heb gisteren pellets gehaald bij groenekachel in heusden zolder nu ik deze eerste zakken van 15 kg opendeed viel er wel iets op bij mij deze pellets zijn helemaal niet gemaakt van hard hout deze pellets zijn gemaakt van afval in de pellets zit namelijk stukjes van formica beter bekend als meubelplaat ( de toplaag wit grijs zwart enz..) ik heb hiervan dan ook foto's genomen http://img62.imageshack.us/img62/3145/img6427p.jpg het is dus niet voor niets dat ze goedkoper zijn