Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 30 gebruikers online :: 4 Geregistreerd, 0 verborgen en 26 gasten

atlasgust, Bernd, martindesplenter, RONIEKE


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+57
atlasgust
grossard.rob
ponneke
speedy
bart b
evert.clonen
ppeterke
egno
ivanhoed
Min esse
eura
weske32v
lieke
nick1
Luc B
antonio1980
willy1100
cuypersmarc
jan 49
maestro
Dave G.
wakuwaku
PVS
paularis
Peerke
mantas
rotjer
pedro
ben-revo
Daniel00
zoom
krusty
dxnature
MCZ SUITE AIR
Pcorsa
Fleur
korando
shadow10
ss
rika1967
flair
Ikzelf
stefke
erwin
knoepken
kempenaar
Jef
Philip
krista
Uthrex
Geert
Block
player
johanvl
Annejanne
steven
niel
61 plaatsers

    Ervaringen Green Energy pellets


    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty enorm slechte pellets green energie van de groene kachel

    Bericht van Gast do jan 07, 2010 2:28 pm

    dag allemaal

    we hebben onlangs in onze winkel 14paletten pellets van de groene kachel aangekocht,nog nooit heb ik zo veel problemen gehad als nu,je bent verplicht van uw potje minimaal 2 x per dag leeg te maken omdat het anders gewoon overloopt in uw potje zit dan 1 grote koek .ik heb al zeer veel boze telefoons gekregen van klanten met hetzelfde probleem,enorme koekvorming kachels die uitvallen ik heb zelfs een klant gehad die iemand heeft moeten laten langskomen om zijn ketel op pellets terug op te starten die was niet meer aan te krijgen na het stoken van deze pellets HET ANTWOORD VAN DE GROENE KACHEL WAS ZEER KORT NOG GEEN KLACHTEN GEHAD dat is natuurlijk dikke zever en ik die dacht dat het toch een serieuze zakenman was eergisteren is er terug een gepeperde mail vertrokken met de vraag of hij zijn rommel wil komen terughalen maar gisteren nog geen reactie,


    mvg pauleke
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Block do jan 07, 2010 3:07 pm

    Je bent hier zeker niet de eerste die klaagt over die pellets, ik vind het topic niet direct terug, maar er zijn er nog met serieuze klachten.


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast do jan 07, 2010 5:33 pm

    Inderdaad , er is hier ergens een topic waarin zelfs werd gezegd dat er problemen waren met het vochtgehalte van deze pellets, of toch een bepaalde lading .
    Geert
    Geert
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 334
    Leeftijd : 51
    Registration date : 02-12-08

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Geert do jan 07, 2010 6:08 pm

    heb de 2 topics samengevoegd over green pellets

    mvg, Geert


    _________________
    Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast do jan 07, 2010 6:13 pm

    Zie ook bij topic'roetvorming bij green energy pellet'.
    Ben zelf erg tevreden over deze pellets,gekocht 28dec.
    Heb nog geen betere gehad.
    Grtz JEFK
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast do jan 07, 2010 6:43 pm

    ik zit ook met zo'n brollading aan mijn been, nog 6 zakken. Ben ze nu geleidelijk aan het mengen met andere om ze weg te werken en dat lukt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast do jan 07, 2010 8:03 pm

    Ik heb tijdens een bezoek bij Fam, in Lummen ook 5 Zakken van 25 kilo meegenomen van de Groene. Mijn kachel werd in 20 minuten knal zwart in de vuurruimte nog nooit meegemaakt.
    Heb mijn broer 1 kilo meegegeven ter analyse, resultaat= vervuild hout vermoedelijk sloop plexibetonplaten die vele malen in de bouw gebruikt worden, en behadeld met olie om hechting aan de beton te voorkomen daarom zinken ze niet. Ook met rode verf geimpregneert daarom de rode stippen in de pellets zelf stukjes lanbouw plastic.

    Ik zal een klacht indienen bij het. Europees Consumente Centrum
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast do jan 07, 2010 8:25 pm

    Jeroen schreef:Ik heb tijdens een bezoek bij Fam, in Lummen ook 5 Zakken van 25 kilo meegenomen van de Groene. Mijn kachel werd in 20 minuten knal zwart in de vuurruimte nog nooit meegemaakt.
    Heb mijn broer 1 kilo meegegeven ter analyse, resultaat= vervuild hout vermoedelijk sloop plexibetonplaten die vele malen in de bouw gebruikt worden, en behadeld met olie om hechting aan de beton te voorkomen daarom zinken ze niet. Ook met rode verf geimpregneert daarom de rode stippen in de pellets zelf stukjes lanbouw plastic.

    Ik zal een klacht indienen bij het. Europees Consumente Centrum



    jeroen

    was dit met het blote oog zichtbaar of met andere hulpmiddelen ?




    gr fleur
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Uthrex do jan 07, 2010 9:30 pm

    Jeroen schreef:Ik heb tijdens een bezoek bij Fam, in Lummen ook 5 Zakken van 25 kilo meegenomen van de Groene. Mijn kachel werd in 20 minuten knal zwart in de vuurruimte nog nooit meegemaakt.
    Heb mijn broer 1 kilo meegegeven ter analyse, resultaat= vervuild hout vermoedelijk sloop plexibetonplaten die vele malen in de bouw gebruikt worden, en behadeld met olie om hechting aan de beton te voorkomen daarom zinken ze niet. Ook met rode verf geimpregneert daarom de rode stippen in de pellets zelf stukjes lanbouw plastic.

    Ik zal een klacht indienen bij het. Europees Consumente Centrum

    Mooie test. Scan je die even in, of zet hem hier is online. Want iedereen kan hier wel wat komen vertellen over ditjes en datjes.
    Feiten willen we zien, geen beschuldigingen zonder deze te staven.
    Dank u.
    En moest het je interesseren. Ook ik heb niet de beste badge Green Energy geleverd gekregen. Potje snel vol, véél assen, etc.
    Maar je kan niet zomaar suggestieve praat gaan verkopen.
    Neem contact op met je leverancier en zoek een oplossing.

    Mvg,
    Uthrex


    Laatst aangepast door Uthrex op za jan 09, 2010 9:08 am; in totaal 2 keer bewerkt
    krista
    krista
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 96
    Leeftijd : 54
    Registration date : 09-06-09

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van krista do jan 07, 2010 9:45 pm

    er zijn toch nog pellets met rode stippen in.Komt dat dan niet van de rode houtsoorten?

    groeten


    _________________
    extraflame irina,clam pelletketel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast do jan 07, 2010 10:26 pm

    krista schreef:er zijn toch nog pellets met rode stippen in.Komt dat dan niet van de rode houtsoorten?

    groeten




    hopelijk van geen tropisch hout ,want dit stof of zaagsel is giftig en sommige zeer giftig.
    voorbeeld -als zelfstandige mogen je arbeiders - vb geen azobe hout verzagen in gesloten ruimte (mag wel in open lucht)






    gr fleur
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Philip do jan 07, 2010 10:58 pm

    er zijn nog tropische soorten die rood zijn en niet giftig
    bv afzelia welke gebruik word in steiger bouw word onbehandeld bijna niet rot en vrkleurd naar grijs zoals teak


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Jef
    Jef
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 618
    Leeftijd : 66
    Registration date : 31-10-08

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Jef vr jan 08, 2010 12:15 am

    Ik heb vandaag een nieuwe lading (1ton) besteld bij groene kachel van de vorige was ik meer dan tevreden op 1 detail na maar dat is ondertussen alweer geregeld en het had helemaal niks met de kwaliteit van de pellets te maken.
    Ik hou jullie op de hoogte over deze kwaliteit maar het zou me verbazen moest deze zo slecht zijn als dat sommige hier beweren.
    En dat broodje aap verhaal uit Groningen daar geloof ik al helemaal niet in.
    Trouwens weet deze persoon eigenlijk wel waar deze door hem zo slecht beoordeelde pellets geproduceerd worden?........Juist klop Nederland wat?

    Niet dat ik iets tegen Nederlanders heb hoor ik heb er verdorie de helft van mijn jeugd doorgebracht sunny


    _________________
    Iris plus Speksteen


    26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
    1 Omvormer SMA 5000TL-20
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van steven vr jan 08, 2010 1:31 am

    Jef,

    Die persoon heeft zelf zijn account verwijderd van het pelletforum


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Jef
    Jef
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 618
    Leeftijd : 66
    Registration date : 31-10-08

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Jef za jan 09, 2010 2:13 am

    Verschiet ik helemaal niet van,iemand die met zo'n verhaal komt heeft volgens mij alleen maar de intentie van iets of iemand af te breken.
    niet goed
    Indien iets bij mij goed is zal je het horen maar omgekeerd ook


    _________________
    Iris plus Speksteen


    26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
    1 Omvormer SMA 5000TL-20
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za jan 09, 2010 11:08 am

    pauleke

    ik heb gisteren een privebericht terug gekregen van de groene kachel als antwoord op mijn eerder geplaatst bericht op het forum .kristof van de groene kachel was natuurlijk niet zo blij dat het op het forum stond maar hij moet ook verstaan dat het zo vlug mogelijk moet opgelost worden,ik versta heel goed dat er normaal gezien geen problemen zijn met deze pellets,heb ze zelf ook eerst geprobeerd en ze waren zeer goed maar als er dan eens een slechte lading tussenzit moet dit zo snel mogelijk opgelost worden(zeker met deze temperaturen)deze lading kan niet meer verkocht worden zo erg is het.ik heb misschien wat te heftig gereageerd maar ik ben zeker dat ik er samen met de groene kachel wel uitkom en liefst zo snel mogelijk want momenteel moet ik iedereen met lege handen doorsturen
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van steven za jan 09, 2010 11:22 am

    de kwaliteit moet in orde zijn. vroeger was het zo, dus het moet terug kunnen.

    Het is nu geen goede reclame, maar het is juist de functie van het pelletforum om alles te melden.


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za jan 09, 2010 5:07 pm

    In de zomer heb ik ook pellets(zonder opdruk,misschien met reden) gekocht bij groene kachel en bij mij zit er ook altijd een harde koek in met gaatjes. Ik dacht dat dit normaal was, totdat ik badger en deze van makro geprobeerd had en vaststelde dat dit bij deze niet het geval was. Heb mij ondertussen een 67 zakken bij makro gehaald(verschil met badger is 0,61€ per zak) Ben ze nu afwisselend aan het branden om zo weinig mogelijk koek te hebben in het branderpotje.



    mvg

    Guido
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast za jan 09, 2010 5:10 pm

    Guido schreef:In de zomer heb ik ook pellets(zonder opdruk,misschien met reden) gekocht bij groene kachel en bij mij zit er ook altijd een harde koek in met gaatjes. Ik dacht dat dit normaal was, totdat ik badger en deze van makro geprobeerd had en vaststelde dat dit bij deze niet het geval was. Heb mij ondertussen een 67 zakken bij makro gehaald(verschil met badger is 0,61€ per zak) Ben ze nu afwisselend aan het branden om zo weinig mogelijk koek te hebben in het branderpotje.



    mvg

    Guido

    Beter samen gieten in een kruiwagen en mengen
    Jef
    Jef
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 618
    Leeftijd : 66
    Registration date : 31-10-08

    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Jef za jan 09, 2010 5:39 pm

    De mijne zijn deze namidag geleverd en ze zien er net hetzelfde uit als mijn vorige lading.
    Ik heb wel zakjes van 15 kg gekregen omdat die van 25 kg op waren en dat aan de zelfde prijs als die van 25 kg zal mijne rug alleen maar beter van worden Smile
    Wat het stoken betreft zover ben ik nog niet maar ik heb er alle vertrouwen in en laat het nog wel horen.

    pelletforum


    _________________
    Iris plus Speksteen


    26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
    1 Omvormer SMA 5000TL-20
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast zo jan 10, 2010 11:33 am

    Ik heb gisteren mijn nieuwe lading van 1 ton Green energy zakjes van 15kg. geleverd gekregen, via de Groene Kachel in Zolder.

    Hoewel ik nog een 20tal zakjes oude liggen had, heb ik even een nieuwe zak geprobeerd uit nieuwsgierigheid.

    Resultaat: Ze zien er juist hetzelfde uit, ook van kleur als mijn vorige en branden t even goed, geen aanslag op het ruitje of niks.

    Dus, bij mij geen enkel probleem tot nu toe.

    Groetjes Katja tof
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast zo jan 10, 2010 11:05 pm

    heb die gr energy ook al geprobeerd k vind dat het ruitje iets vettiger is dan bv bij mandi of
    badger maar heb wel steeds een vervelende koek in mijn potje (zou dit niet door lijm komen ),een koek is volgens mij dat het niet de beste pellets zijn vroeger had je dat bij kolen ook en men noemde dat toen syntels

    groetjes
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast ma jan 11, 2010 12:47 pm

    Pauly,
    bewust lijm gaan gebruiken in het product zullen ze wel niet doen. Maar als ze zelf een slecht product geleverd krijgen is het natuurlijk prijs want blijkbaar doen ze niet genoeg kontrole, omdat
    je hier toch regelmatig leest dat er mensen zijn die een slechte partij hebben gehad.

    Ik betaal liever iets meer als ze een konstante kwaliteit leveren. Het wordt misschien eens tijd dat ze zichzelf andere normen opleggen om tot een hoger kwaliteitsproduct te komen.

    gr spartherm,
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast ma jan 11, 2010 2:17 pm

    paul,


    Koek in de vuurkorf heeft niet altijd met slechte pellets te maken.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast ma jan 11, 2010 2:33 pm

    Drieske schreef:paul,


    Koek in de vuurkorf heeft niet altijd met slechte pellets te maken.


    Heeft het dan met de hardheid van de pellets te maken? of ligt het aan de instellingen??
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gast ma jan 11, 2010 2:40 pm

    hallo

    aan wat ligt het dan sommige gaan perfect en dan een enkeling niets dan miserie twijfel toch sterk dat dat de instellingen zijn .Stook je in een houtkachel met bv berkenhout dan wordt de ruit ook vlugger vuil .

    Gesponsorde inhoud


    Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen Green Energy pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 9:20 am