Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 17 gasten

krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    goeie technieker voor palazzetti ?

    Anonymous
    Gast
    Gast


    goeie technieker voor palazzetti ? Empty goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van Gast di dec 29, 2009 10:55 am

    Hallo, kent er iemand een goeie technieker (regio Vlaanderen) om te werken aan Palazzetti ?
    We hebben onze kachel (Palazzetti Ecofire Freddy, 3 jaar oud) overgekocht samen met het huis dat we gekocht hebben.
    De winkel waar de vorige eigenaar de kachel heeft gekocht bestaat inmiddels niet meer, vandaar ons probleem ...

    Bedankt voor jullie suggesties !

    Inge
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van Uthrex di dec 29, 2009 11:09 am

    'Vlaanderen' is zowat den helft van Belgiê. Kijk hier is rond, er staan verkooppunten van gans België. Misschien zelfs eentje in uw buurt.

    Mvg,
    Uthrex
    Anonymous
    Gast
    Gast


    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van Gast di dec 29, 2009 11:36 am

    Dankjewel voor de link maar dat zijn vooral verkopers, denk ik ... Ik weet niet of die echt aan kachels werken ?
    Ik zoek eigenlijk iemand specifiek regio Oost-vlaanderen die veel weet over de pelletkachels van Palazzetti en ons kan professioneel kan depanneren wanneer nodig. De ervaring die we nu hebben zijn met mensen die eigenlijk niet met dit soort kachel vertrouwd zijn.

    Grz, Inge
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van Uthrex di dec 29, 2009 11:53 am

    De meeste verkopers zijn ook installateurs. Niet alle adressen stonden in die lijst. Desender uit Aartrijke verkoopt ook Palazzetti. Ergens op het forum staat te lezen dat Euro-Domus een invoerder is.
    Bel is rond en gooi uw probleem op de tafel.

    Mvg,
    Uthrex
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van Block wo dec 30, 2009 11:20 pm

    Hugo de Cuyper heeft een enorm goede Palazzetti technieker in dienst (wel geen hydromodellen). Hij kan alles enorm goed uitleggen en kent de kachels door en door zowel qua mechanica als sturing.

    Hugo De Cuyper & Zoon bvba
    Wuustwezelseweg 85
    B-2990 Loenhout - Wuustwezel
    Tel 03 669 81 63
    Fax 03 669 94 38


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van Gast wo dec 30, 2009 11:38 pm

    Anonymous
    Gast
    Gast


    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van Gast do dec 31, 2009 12:15 pm

    Dankjewel voor de suggesties !!!
    Ik had al eens opgebeld naar de winkel die Palazzetti verkoop in Buggenhout (huis Jacobs dacht ik) omdat die dichter tegen onze deur is; heeft iemand daar goeie ervaringen mee ? Indien niet, dan bel ik zeker eens naar de winkel in Wuustwezel. Een goeie technieker hebben voor de juiste kachel is echt superbelangrijk, heb ik ervaren ...

    Onze vuurkorf is na 3 jaar al aan vervanging toe; ik dacht dat daar 5 jaar garantie op was ? Heeft iemand dit ook al voorgehad ???

    Groetjes en prettige oudejaarsdagen aan iedereen !!!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van Gast do dec 31, 2009 12:22 pm

    Inge schreef:Dankjewel voor de suggesties !!!
    Ik had al eens opgebeld naar de winkel die Palazzetti verkoop in Buggenhout (huis Jacobs dacht ik) omdat die dichter tegen onze deur is; heeft iemand daar goeie ervaringen mee ? Indien niet, dan bel ik zeker eens naar de winkel in Wuustwezel. Een goeie technieker hebben voor de juiste kachel is echt superbelangrijk, heb ik ervaren ...

    Onze vuurkorf is na 3 jaar al aan vervanging toe; ik dacht dat daar 5 jaar garantie op was ? Heeft iemand dit ook al voorgehad ???

    Groetjes en prettige oudejaarsdagen aan iedereen !!!



    inge
    is het een inox of een gietijzeren vuurpot.
    met de inoxen zijn er blijkbaar al dergelijke problemen geweest





    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van Gast do dec 31, 2009 12:39 pm

    Wij kennen een hele goeie, wel uit Puurs. Hij werkt voor per sempre. Hij heeft ons ook uit de nood geholpen, toen onze verkoper er zijn broek aan veegde. Hij zit ook op de site, het is nepherelet. Prettig en hopelijk warm eindejaar. Christel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van Gast do dec 31, 2009 3:27 pm

    @Fleur : het is een gietijzeren korf ...

    En iedereen bedankt voor de suggesties !!!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    goeie technieker voor palazzetti ? Empty goeie technieker palazetti regio Gent waar je kan op betrouwen

    Bericht van Gast wo okt 09, 2013 9:50 am

    Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld maar we zijn nu intussen alweer een hele tijd verder en aangezien er steeds meer winkels komen die pelletkachels verkopen.

    Weet iemand of er regio tussen Aalst en Gent (of wat verder) goeie betrouwbare techniekers zijn voor Palazetti ?

    Met betrouwbaar bedoel ik iemand die inderdaad komt wanneer die belooft om te komen ;-)

    Mvg, Inge
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31402
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van erwin wo okt 09, 2013 10:51 am

    probeer deze eens


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van Gast wo okt 09, 2013 11:21 am

    zal ik zeker doen, bedankt ;-)

    mvg, Inge
    Anonymous
    Gast
    Gast


    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van Gast wo nov 13, 2013 8:28 am

    Dankjewel Erwin voor de hele goeie tip !
    Deze meneer van Klusco in Viane heeft intussen ons onderhoud gedaan en we zijn er heel tevreden over !

    mvg, Inge
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31402
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van erwin wo nov 13, 2013 10:04 am

    Inge, eindelijk iemand gevonden dan na 3j zoeken die aan je kachel wil werken tof 


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    goeie technieker voor palazzetti ? Empty Re: goeie technieker voor palazzetti ?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 5:15 pm