Tragisch ongeval te Dessel Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Tragisch ongeval te Dessel I_vote_lcapTragisch ongeval te Dessel I_voting_barTragisch ongeval te Dessel I_vote_rcap 
steven
Tragisch ongeval te Dessel I_vote_lcapTragisch ongeval te Dessel I_voting_barTragisch ongeval te Dessel I_vote_rcap 
pedro
Tragisch ongeval te Dessel I_vote_lcapTragisch ongeval te Dessel I_voting_barTragisch ongeval te Dessel I_vote_rcap 
krusty
Tragisch ongeval te Dessel I_vote_lcapTragisch ongeval te Dessel I_voting_barTragisch ongeval te Dessel I_vote_rcap 
Fleur
Tragisch ongeval te Dessel I_vote_lcapTragisch ongeval te Dessel I_voting_barTragisch ongeval te Dessel I_vote_rcap 
ss
Tragisch ongeval te Dessel I_vote_lcapTragisch ongeval te Dessel I_voting_barTragisch ongeval te Dessel I_vote_rcap 
jeanhup
Tragisch ongeval te Dessel I_vote_lcapTragisch ongeval te Dessel I_voting_barTragisch ongeval te Dessel I_vote_rcap 
Philip
Tragisch ongeval te Dessel I_vote_lcapTragisch ongeval te Dessel I_voting_barTragisch ongeval te Dessel I_vote_rcap 
Annejanne
Tragisch ongeval te Dessel I_vote_lcapTragisch ongeval te Dessel I_voting_barTragisch ongeval te Dessel I_vote_rcap 
Maryline
Tragisch ongeval te Dessel I_vote_lcapTragisch ongeval te Dessel I_voting_barTragisch ongeval te Dessel I_vote_rcap 

 

 Tragisch ongeval te Dessel

Ga naar beneden 
+7
Maggy
ann
pedro
Block
atlasgust
steven
Uthrex
11 plaatsers
AuteurBericht
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptydi mei 18, 2010 7:51 pm

Citaat :

De 38-jarige zaakvoerder van een houtverwerkend bedrijf in Dessel (Houtvezelland aka Bioflam) is na een arbeidsongeval bezweken aan zijn verwondingen.
Het slachtoffer raakte geklemd onder een machine in de bedrijfshal op het industrieterrein van Dessel.
bron Gazet van Antwerpen

Innige deelneming.
Veel sterkte gewenst aan de familie en vrienden in deze moeilijke periode.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptydi mei 18, 2010 9:07 pm

amai, dat is erg

Innige deelnememing aan de familie

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
atlasgust
Pellet
Pellet
avatar


Man Aantal berichten : 100
Leeftijd : 80
Registration date : 01-01-09

Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptydi mei 18, 2010 9:51 pm

Ook mijn deelneming aan de familie en veel sterkte bij deze tragische gebeurtennis,had de laatste keer nog een goeie babbel met de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Block
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Block


Aantal berichten : 407
Registration date : 01-01-09

Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptywo mei 19, 2010 11:19 am

Veel sterkte toegewenst aan de familie en collega's.

_________________
Premium pellets
26x180 Watt
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4758
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptywo mei 19, 2010 2:00 pm

Innige deelneming en veel sterkte toegewenst!

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptywo mei 19, 2010 7:00 pm

dit is schrikken
heb vorige week nog een aantal zakjes gaan halen bij bioflam
hij hielp altijd met het inladen als er niemand anders was ,
veel sterkte aan de familie
Terug naar boven Ga naar beneden
ann
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
ann


Vrouw Aantal berichten : 285
Leeftijd : 57
Registration date : 25-01-10

Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptywo mei 19, 2010 8:22 pm

Zaakvoerder houtverwerkend bedrijf komt om



  • woensdag 19 mei 2010

  • Auteur: (mph)
DESSEL - Bij het houtverwerkend bedrijf Houtvezelland aan Zandbergen in Dessel is gistermiddag een tragisch arbeidsongeval gebeurd waarbij de zaakvoerder van het bedrijf, de 37-jarige S. Y. om het leven is gekomen. De precieze omstandigheden worden onderzocht door de arbeidsinspectie. Volgens de eerste vaststellingen was de man aan het werk aan een machine en is hij door het toestel gegrepen en geklemd geraakt. Een medewerker vond de man korte tijd later. De brandweer heeft S. Y. bevrijd, maar medische hulp kon niet meer baten. De arbeidinspectie heeft de site ondertussen vrijgegeven. Er wordt uitgegaan van een ongeval. Houtvezelland is als familiebedrijf al lang actief in de verwerking van houtkrullen, zaagsel en strooisels.
Bron: Het Nieuwsblad


Ook van onzentwege veel sterkte toegewenst aan de familie en het personeel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.gsystems.be
Gast
Gast
Anonymous



Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptyvr mei 21, 2010 11:49 am

Met consternatie en vol ongeloof kennis genomen van het tragische ongeval. Wij bieden de familie en het personeel onze oprechte deelneming aan.
Ensign tegelkachels Bvba
Terug naar boven Ga naar beneden
Maggy
Pellet
Pellet
Maggy


Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 19-05-10

Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptyza mei 22, 2010 2:27 pm

Dit bedrijf, het slachtoffer en zijn naasten ken ik niet persoonlijk. Toch maakt dit ook op mij diepe indruk en ik wens de nabestaanden veel sterkte.

Dit ongeval werpt mij in mijn herinnering terug naar iets wat ik wel van heel nabij heb meegemaakt. Eind jaren '80 had ik een computerbedrijf. Bij mij om de hoek zat een schrijnwerker met gouden handjes. Ongelooflijk wat die man aan moois kon maken van hout. Samen hadden we het idee ontwikkeld directie-bureau's te gaan maken met onzichtbaar erin verwerkte computer, een schrijfgedeelte dat op kon klappen tot beeldscherm, zo ook toegang biedend tot het toetsenbord. Vanaf een gegeven moment kon ik hem niet meer bereiken. Pas maanden later hoorde ik dat hij in een onoplettend ogenblik zijn beide handen had afgezaagd. Hij heeft het wel overleefd maar zal nooit meer zijn vak kunnen uitoefenen en altijd hulpbehoevend blijven.

Mensen, alstublieft, leer van dit soort trieste ongevallen. We worden voortdurend omringd door gevaren van gereedschappen, machines, vuur, verkeer, water en zo meer. En meestal kunnen we verbluffend goed met deze potentiële gevaren omgaan. Maar wees ALTIJD op uw hoede alstublieft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptyzo mei 23, 2010 7:47 pm

Ook mijn innige deelneming aan de ganse familie, personeel en iedereen die ik vergeet.
Van een collega pelletverkoper uit de buurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Brand bij Bioflam   Tragisch ongeval te Dessel Emptyma feb 06, 2012 8:42 pm

Klopt dat zij niet gespaard blijven.

Op de beurs bouwinnovatie had ik vernomen dat er vuur geweest is bij Bioflam.

Of de productie van BIOFLAM pellets nu in gevaar is weer ik niet.

Weten jullie iets meer. Of is dit weer één of andere opgefokte info is.

Ben namelijk gebruiker van hun pellets


sparthem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptyma feb 06, 2012 8:44 pm

innige deelneming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptyma feb 06, 2012 9:22 pm

@spartherm ik zal het eens na vragen morgen ,
het einigste wat ik gehoord heb begin januari dat ze maar amper de productie konden bijhouden,
maar dat hebben ze daar altijd in de winter ,
en dat ze een grotere hal gaan kopen want het wordt daar te klein ,
Terug naar boven Ga naar beneden
player
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
player


Man Aantal berichten : 359
Leeftijd : 42
Registration date : 04-02-09

Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptyma feb 06, 2012 9:37 pm

Ook mijn deelneming voor de familie!

_________________
Edilkamin pellbox | Piveteau pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptyma feb 06, 2012 9:59 pm

Klopt volgens mijn leverancier. Vorige week hebben ze brand gehad, was iets met stof wat in brand was gevlogen bij het vullen van een silo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans52
Pellet
Pellet
Hans52


Man Aantal berichten : 191
Leeftijd : 71
Registration date : 21-11-11

Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptydi feb 07, 2012 12:18 am

Hans


Laatst aangepast door Hans52 op di feb 07, 2012 11:22 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Niet gezien dat het bericht al van 2010 was... sorry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jef
Pelletkachel
Pelletkachel
Jef


Man Aantal berichten : 618
Leeftijd : 66
Registration date : 31-10-08

Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptydi feb 07, 2012 1:11 am

Dit is heel erg zo jong nog
Innige deelneming aan de familie

_________________
Iris plus Speksteen


26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
1 Omvormer SMA 5000TL-20
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptydi feb 07, 2012 7:37 am

Bericht dateert van 18 mei 2010. Of is er iets dat ik niet heb gelezen?

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Emptydi feb 07, 2012 8:20 am

Annejanna,

dat klopt. het is van een klein jaar geleden.

er was nu enkel de bijkomende melding dat ze een brand hebben gehad.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gesponsorde inhoud





Tragisch ongeval te Dessel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tragisch ongeval te Dessel   Tragisch ongeval te Dessel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tragisch ongeval te Dessel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ervaringen met Bioflam pellets
» Elektro Van Dessel, Schriek (2223)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Bioflam pellets-
Ga naar: