Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 13 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+11
remi8
mantas
marc1955
erwin
jeanhup
Uthrex
player
steven
Jef
pedro
Annejanne
15 plaatsers

    Pelletkachel kopen in buitenland


    marc1955
    Pelletje
    Pelletje


    Aantal berichten : 39
    Registration date : 23-01-13

    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van marc1955 ma 28 jan 2013 - 9:43

    Hoi Pedro,

    Ja, ebay was ook wel goed gegaan maar zoals u opmerkt is het ook leuk te gaan verkennen. De prijs van opsturen is een enkele reis met de auto. De pelletkachels worden heel veel verkocht in het noorden van Italë en je 'struikelt' dan ook over de winkels. De handleiding die ik erbij heb gekregen is Italiaans, Engels, Duits en Frans. Altijd wel een taal bij die je kunt lezen Smile Garantie is 2 jaar.

    Groet,

    Marc..
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4746
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van pedro ma 28 jan 2013 - 10:43

    Marc1955,

    voor iemand die een pelletkachel zoekt en een beetje avontuurlijk aangelegd is Laughing klinkt uw verhaal natuurlijk héél aanlokkelijk hé.

    Blij dat alles goed verlopen is en hopelijk nog veel zorgeloze jaren met uw kachel!!

    Grtz,
    pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van Gast ma 28 jan 2013 - 12:24

    Marc, bedankt om je ervaring te delen.
    Ik dacht dat je het via Ebay had geregeld, daarom dat ik sterk geïnteresseerd was.
    Een snoepreisje naar Italië zit er voor mij niet in :p

    groeten

    Edwin
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4746
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van pedro ma 28 jan 2013 - 12:51

    Humanfly,

    via Ebay valt dit alleszins ook te regelen! Als je ff mailt met een verkoper zal je wel antwoord krijgen en dan weet je ook wie instaat voor de garantie. Heb dit in het verleden es nagevraagd bij een verkoper van pelletkachels op ebay en de garantie verliep via een persoon uit Wallonie. Blijkbaar hebben ze in veel landen iemand waarmee ze samenwerken.

    Grtzzz


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van Gast ma 28 jan 2013 - 14:31

    Pedro, ja idd, maar als je bv in Hubo koopt dan heb je wel gemakkelijker aanspreektpunt denk ik?

    ik heb al een via Ebay gezocht, ebay.it stufa a pellet, vind je heel veel zoekresultaten
    ook heel veel verschillende merken
    voor mij als leek is het dan heel moeilijk uit te maken welke een betrouwbare pelletkachel is...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van Gast ma 28 jan 2013 - 14:40

    Als je op de link klikt zie je het assortiment van Red, de budgetlijn van MCZ. Dat zijn kwalitatief uitstekende no-nonsence kachels die zeer betaalbaar zijn. Voordeel is dat zo'n kachel zijn waarde redelijk behoudt en ook goed verkoopbaar is als je hem weer kwijt zou willen.
    marc1955
    marc1955
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 39
    Registration date : 23-01-13

    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van marc1955 ma 28 jan 2013 - 15:25

    Ik denk dat het belangrijk is dat je eerst de kachel, merk en type, uitzoekt die je bevalt. Dan ga je op internet kijken waar hij te koop is. Dat maakt het een stuk makkelijker. Ook kun je dan goed vergelijken.
    antonio1980
    antonio1980
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 144
    Registration date : 03-11-13

    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van antonio1980 zo 3 nov 2013 - 21:14

    Marc, hoe heet de firma waar je je kachel gekocht hebt?

    marc1955
    marc1955
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 39
    Registration date : 23-01-13

    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van marc1955 do 7 nov 2013 - 15:28

    @Antonio,

    Hier zijn de gegevens (als het mag natuurlijk):

    Metro Quadro
    Di Polato Robi & C.
    Via Roma 104
    35047 SOLESINO (PO)
    tel. 0429 690749

    suc6

    Marc..
    antonio1980
    antonio1980
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 144
    Registration date : 03-11-13

    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van antonio1980 za 9 nov 2013 - 10:27

    @marc1955

    dank je voor de info
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4408
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty problemen met Pelletkachel uit het buitenland !

    Bericht van krusty vr 29 nov 2013 - 14:02

    Wie een pelletkachel of ketel in het buitenland, maar binnen de EU heeft gekocht
    kan bij eventuele problemen hier toch terecht als hij tenminste lid is van test-aankoop!

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31459
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van erwin vr 29 nov 2013 - 14:17

    ik denk dat je zelfs geen lid hoeft te zijn bij TA:
    oplossen van grensoverschrijdende geschillen stap voor stap: link


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4408
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van krusty vr 29 nov 2013 - 16:27

    Ik heb het nog eens goed gelezen en inderdaad je hoeft geen lid te zijn !
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4746
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van pedro vr 29 nov 2013 - 17:19

    Je hoeft idd zoals hierboven al es gezegd geen lid te zijn,ik heb op hun diensten al es een beroep gedaan en met succes.(was ivm aankoop auto uit Duitsland)


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4408
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van krusty vr 29 nov 2013 - 17:24

    Dus het zou feitelijk moeten kunnen met een pelletkachel gekocht in Italie !
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4746
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van pedro vr 29 nov 2013 - 17:37

    Het zou idd moeten kunnen krusty. in mijn geval ging het om een dubbele sleutel van een auto dat de verkoper ging nasturen maar uiteindelijk was hij hem kwijtgespeeld en ging hij mij de kostprijs van een nieuwe betalen. Het heeft een beetje geduurd maar uiteindelijk,onder druk van ECC toch mijn geld gekregen!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena

    Gesponsorde inhoud


    Pelletkachel kopen in buitenland - Pagina 5 Empty Re: Pelletkachel kopen in buitenland

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 19 apr 2024 - 16:41