schouw/installatie van de pelletkachel Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten

SICCO

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
schouw/installatie van de pelletkachel I_vote_lcapschouw/installatie van de pelletkachel I_voting_barschouw/installatie van de pelletkachel I_vote_rcap 
steven
schouw/installatie van de pelletkachel I_vote_lcapschouw/installatie van de pelletkachel I_voting_barschouw/installatie van de pelletkachel I_vote_rcap 
pedro
schouw/installatie van de pelletkachel I_vote_lcapschouw/installatie van de pelletkachel I_voting_barschouw/installatie van de pelletkachel I_vote_rcap 
krusty
schouw/installatie van de pelletkachel I_vote_lcapschouw/installatie van de pelletkachel I_voting_barschouw/installatie van de pelletkachel I_vote_rcap 
Fleur
schouw/installatie van de pelletkachel I_vote_lcapschouw/installatie van de pelletkachel I_voting_barschouw/installatie van de pelletkachel I_vote_rcap 
ss
schouw/installatie van de pelletkachel I_vote_lcapschouw/installatie van de pelletkachel I_voting_barschouw/installatie van de pelletkachel I_vote_rcap 
jeanhup
schouw/installatie van de pelletkachel I_vote_lcapschouw/installatie van de pelletkachel I_voting_barschouw/installatie van de pelletkachel I_vote_rcap 
Philip
schouw/installatie van de pelletkachel I_vote_lcapschouw/installatie van de pelletkachel I_voting_barschouw/installatie van de pelletkachel I_vote_rcap 
Annejanne
schouw/installatie van de pelletkachel I_vote_lcapschouw/installatie van de pelletkachel I_voting_barschouw/installatie van de pelletkachel I_vote_rcap 
Maryline
schouw/installatie van de pelletkachel I_vote_lcapschouw/installatie van de pelletkachel I_voting_barschouw/installatie van de pelletkachel I_vote_rcap 

 

 schouw/installatie van de pelletkachel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



schouw/installatie van de pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: schouw/installatie van de pelletkachel   schouw/installatie van de pelletkachel Emptyma okt 18, 2010 8:34 pm

Dag allemaal!

dankzij dit informatieve forum ben ik al een stap dichter bij een beslissing gekomen. Ik woon in een flatgebouw (met 6 appartementen). Blijkbaar werd de schouw al jaren niet meer gebruikt en moet gekuisd en gecontrolleerd worden. Moet dat de schouwer doen, wordt er bij advies en installatie rekening mee gehouden?
Ik heb helaas niet veel mogelijkheden om naar een handelaar te gaan. Heb geen auto en moet tijdens de openingsuren zelf werken. Dus moet ik zo veel mogelijk op voorhand regelen.

In een andere thead heb ik al gevraagd hoe het zit met een kleine, goed geisoleerde ruimte van ongeveer 22 m2. Met de afgaande ruimtes erbij dan 32m2. Welk merk kunnen jullie aanraden? Is een ventilatie nodig? Ik vind het nog een beetje moeilijk om de juiste informatie zelf terug te vinden. Sorry daarvoor

confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

schouw/installatie van de pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: schouw/installatie van de pelletkachel   schouw/installatie van de pelletkachel Emptyma okt 18, 2010 8:45 pm

wanneer je de luchtvanbuiten af kunt aanvoeren heb je geen verluchting nodig voor een pelletkachel
de schouw zal je normaal moeten laten vegen door een schouwveger (attestje benodigd bij eventuele schouwbrand anders is verzekering niks waard )
en een beetje verkoper heeft zal alvast de tijd nemen om op afspraak je te helpen op een bepaald tijdstip
maar een schouw in een apartementsblok zal geen kleintje zijn dus denk ik dat er waarschijnlijk een alu flex zal in moeten geplaatst worden

laat onze verkopers nu hun advies eens hgeven

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



schouw/installatie van de pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: schouw/installatie van de pelletkachel   schouw/installatie van de pelletkachel Emptyma okt 18, 2010 9:03 pm

Beste,

Dat hangt natuurlijk allemaal maar af van welke lengte de schoorsteen heeft, op welke verdieping van het gebouw jij woont dus eigenlijk, tubering zal zeker noodzakelijk zijn maar met een inox dubbelwandige flexibel. Uiteraarrd is het zo dat wanneer een plaatsbezoek gedaan wordt er rekening gehouden wordt met de bestaande toestand, isolatie, aanvoer van lucht enzovoort.

Groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



schouw/installatie van de pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: schouw/installatie van de pelletkachel   schouw/installatie van de pelletkachel Emptyma okt 18, 2010 9:22 pm

Bedankt voor de tips, jullie twee!
hoe kan ik de vraag aan de verkopers stellen? is er een speciale plaats in het forum?
En zijn jullie tevreden over jullie extraflame kachels? ik dacht aan een extraflame preziosa steel. Hoe zit het met het geluid bij deze merk? valt dat wat mee?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



schouw/installatie van de pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: schouw/installatie van de pelletkachel   schouw/installatie van de pelletkachel Emptyma okt 18, 2010 9:43 pm

Beste,

Je kan onder de naam zien wat de functie is van een bepaald persoon, dan kan je hem eventueel vie prive mail een vraag stellen ofwel gewoon open in het forum. Zoals je bij Philip Moderator ziet staan(controle forum) zie je bij mijn naam verkoper staan. De Preziosa is zeker geen slecht toestel met veel afstel mogelijkheden.

groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

schouw/installatie van de pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: schouw/installatie van de pelletkachel   schouw/installatie van de pelletkachel Emptydi okt 19, 2010 8:19 am


@vanden bosch
ik was te snel met ijpe je hebt gelijk een inox flexibel een alu zou nogal snel weg zijn ^^


mare peeklee
van het type kachel dat jij vraagt kan ik zelf geen gegevens doorspelen ivm gebruik of lawaai
maar daar ik een extraflame duchessa steel heb zal dit goed gaan meevallen en ik mijn kacheltje niet meer zou willen missen

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

schouw/installatie van de pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: schouw/installatie van de pelletkachel   schouw/installatie van de pelletkachel Emptydi okt 19, 2010 7:17 pm

Peeklee,

de installateurs lezen mee op het forum.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gesponsorde inhoud





schouw/installatie van de pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: schouw/installatie van de pelletkachel   schouw/installatie van de pelletkachel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
schouw/installatie van de pelletkachel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» installatie pelletkachel
» van pelletkachel met kanalisatie naar een cv installatie....
» Schouw versus pelletkachel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: