Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 21 gasten

Ikzelf


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 am.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    ecoteck francesca

    povi1
    povi1
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 110
    Leeftijd : 66
    Registration date : 29-12-09

    ecoteck francesca Empty ecoteck francesca

    Bericht van povi1 vr dec 10, 2010 9:30 am

    Hallo ik ben al een jaartje lid en kom hier ook regelmatig lezen wat er in de pelletwereld zich zo een beetje afspeelt .
    Wel nu heb ik toch ook eens de moed genomen om ook eens een vraagje te stellen daar ik volgende week me een ecoteck francesca ga aanschaffen .Wat me opviel bij deze kachel is dat de gasafvoer 100 mm is en bij de meeste andere maar 80 mm .
    Mijn vraag is ,is daar een speciale reden voor ? en wie heeft er ervaring met deze kachel mag zowel positieve als negatieve reaktie zijn . Veel dank en vind deze forum verder echt wel heel tof .
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecoteck francesca Empty Re: ecoteck francesca

    Bericht van Gast vr dec 10, 2010 9:37 am

    povi1 schreef:Hallo ik ben al een jaartje lid en kom hier ook regelmatig lezen wat er in de pelletwereld zich zo een beetje afspeelt .
    Wel nu heb ik toch ook eens de moed genomen om ook eens een vraagje te stellen daar ik volgende week me een ecoteck francesca ga aanschaffen .Wat me opviel bij deze kachel is dat de gasafvoer 100 mm is en bij de meeste andere maar 80 mm .
    Mijn vraag is ,is daar een speciale reden voor ? en wie heeft er ervaring met deze kachel mag zowel positieve als negatieve reaktie zijn . Veel dank en vind deze forum verder echt wel heel tof .



    povil

    die keuze van 100mm vindt ik wel goed van de konstructeur want boven de 6 m schouwlengte ben je toch verplicht deze diameter te gebruiken al zit je met een 80mm uitgang
    povi1
    povi1
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 110
    Leeftijd : 66
    Registration date : 29-12-09

    ecoteck francesca Empty Re: ecoteck francesca

    Bericht van povi1 vr dec 10, 2010 9:50 am

    Fleur

    Alvast bedankt voor het snelle antwoord .
    Het is zo dat ik de kachel in een bestaande schoorsteen wou aansluiten en deze is wel ongeveer een meter of 7 dus al bij al heb ik dan een beetje geluk met de grotere gasuitvoer .mvg tof
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecoteck francesca Empty Re: ecoteck francesca

    Bericht van Gast vr dec 10, 2010 9:54 am

    povi1 schreef:Fleur

    Alvast bedankt voor het snelle antwoord .
    Het is zo dat ik de kachel in een bestaande schoorsteen wou aansluiten en deze is wel ongeveer een meter of 7 dus al bij al heb ik dan een beetje geluk met de grotere gasuitvoer .mvg tof



    inderdaaD ,en naar ik weet is de standaarD buis 100mm zelfs goedkoper of 80mm ( of dat was toch over 2 jaar zo)
    vaste buis als de schoorsteen recht is povil en goed isoleren study



    gr fleur


    Laatst aangepast door fleur op vr dec 10, 2010 10:48 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : te optimistisch ,maar wie had hier ge........)

    Gesponsorde inhoud


    ecoteck francesca Empty Re: ecoteck francesca

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do maa 28, 2024 7:10 am