Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

KLIK hier voor de groepsaankoop Badgerpellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie zijn er online?

Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 4 Geregistreerd, 1 verborgen en 12 gasten

Greenhorn, krusty, nsbabolat, rudi.beelen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers

Clam Molina

Deel

jo.deceuster
    Pelletje
    Pelletje

Man Aantal berichten: 30
    Registration date: 15-11-10

Clam Molina

Bericht van jo.deceuster op wo jan 05, 2011 2:20 pm

Beste forumleden,

na veel wikken en wegen en informatie verzamelen heb ik 'm dan eindelijk aangeschaft: de Clam Molina Acciaio! Als ik me niet vergis is het zelf een belgische première (nietwaar Ann?)! Prachtig van design en heerlijk warm vanaf nu:-) De installateur Stein Gryp uit Beervelde is er één uit de duizend! Ik hou jullie alvast op de hoogte van m'n bevindingen met deze kachel! En ook nog: gelukkig 2011 aan iedereen!

Jonathan

ann
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje

Vrouw Aantal berichten: 309
    Leeftijd: 48
    Registration date: 25-01-10

Re: Clam Molina

Bericht van ann op wo jan 05, 2011 5:26 pm

Jonathan, je hebt inderdaad de eerste en het is voor jou dat de vertaling van de handleiding besteld is. Stein is inderdaad een prima installateur/gast. Verder blij te horen dat je tevreden bent.
    Ook voor jou een warm, gelukkig en gezond 2011 !
    Ann

jo.deceuster
    Pelletje
    Pelletje

Man Aantal berichten: 30
    Registration date: 15-11-10

Bericht van jo.deceuster op wo jan 05, 2011 5:30 pm

Leuk om te horen dat een nederlandstalige versie onderweg is! We zijn tevens op zoek naar de parameters (hebben iets meer pellets nodig voor de opstart). Heb je die al in je bezit of kan je er even naar informeren? Dank bij voorbaat!

Gast
    Gast

Bericht van Gast op di okt 25, 2011 11:03 pm

Beste Jo, we lopen inmiddels weer naar het einde van het jaar. Wat betekent dat je de kachel alweer bijna een jaar in het bezit hebt. Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe? Ben je tevreden? Ik sta ook op het punt er een aan te schaffen, dus wil zo veel mogelijk info verzamelen.

Groet, Cees

Laatst aangepast door case op di okt 25, 2011 11:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : tikfoutje)

Het is nu vr okt 24, 2014 6:51 pm