Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten

krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?


    niel
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 59
    Registration date : 14-10-09

    Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 3 Empty Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?

    Bericht van niel di dec 15, 2009 12:35 am

    Ja, geurhinder zal je nog wel een weekje hebben,beste is kachel voor meerdere uren goed heet stoken... met de vensters open.Desnoods een paar uurtjes buiten vluchten want 't is echt wel om koppijn van te krijgen.En de afstandsbediening is niet de sterkste kant van thermorossi denk ik,doet soms raar bij het opladen en als je wil programeren zal je merken dat dit menu niet echt praktisch is.Maar 't lukt wel.Verder doet mijn kachel het prima bij deze vriestemperaturen.
    Allée nog veel warmtegenot na de geurhinder hé.
    grtn Niel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 3 Empty Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?

    Bericht van Gast di dec 15, 2009 8:53 am

    't Is nu anders wel de moment om met de vensters open te stoken nietwaar Laughing
    Maar ja, dan hebben de vogeltjes ook maar wat warm buiten Laughing
    Erwin
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 3 Empty Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?

    Bericht van Gast zo dec 20, 2009 11:50 am

    wij hebben november 2009 een ecotherm 3001 het is en pracht van een kachel , het enige minpunt is dat ik al 3 maanden sukkel met mijn afstandsbediening
    Te Aartrijke is de SERVICE niet van belang als er maar kachels kunnen worden verkocht , de afstandsbediening is om de 24 h volledig plat waardoor je dan al je instellingen mag instoppen en niet via programa kan werken zoals met je CV
    Deze afstandbediening blijkt moeilijk leverbaar , ondanks hij aan de muur is bevestigd zeggen ze dat hij is gevallen op deze manier kan er geen service zijn als je enkel maar geloven de dag dat je de kachel met plaatsing hebt betaald
    weet er iemand de prijs van een afstandbediening

    mvg Seahawk21
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 3 Empty Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?

    Bericht van steven zo dec 20, 2009 12:23 pm

    ik zal het eens navragen.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 3 Empty Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?

    Bericht van Gast zo feb 07, 2010 11:41 am

    Pauline schreef:Geen idee. Daar moeten we dus achter zien te komen. We hebben echter net een nieuwe vracht Plospanpellets binnen. We hadden trouwens in september een onbekend merk pellets bij onze leverancier gekocht en daarmee hadden we ook dezelfde problemen.
    Ik zou graag willen weten welk merk pellets goed zijn en of ze in buurt van Flevoland te verkrijgen zijn.

    Bij Temu-warmtetechniek in Heerde kunt u Woodox pellets verkrijgen.
    Deze pellet verbrandt en ver-ast goed.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 3 Empty afstandsbediening van de 3001

    Bericht van Gast zo feb 07, 2010 11:51 am

    Mocht het nu eens voorkomen dat de afstandsbediening van de pelletkachel niet functioneel is, dan kun je nog ten altijd de kachel bedienen met het "rode knopje" achterop de kachel.
    indrukken en 2 sec vast houden.....wanneer je loslaat hoor je een aantal ping geluiden.
    Het aantal ping geluiden wat je hoort correspondeert met de bedrijfs level van de kachel.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 3 Empty Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?

    Bericht van Gast zo feb 07, 2010 1:37 pm

    Wij hadden in het begin ook problemen met de afstandsbediening. (zie berichten hoger) Hij werkte tot op 40 cm van de kachel. (dan kan je natuurlijk moeilijk van een 'afstands'bediening spreken nietwaar) Ik had dadelijk een nieuwe gekregen om te testen maar ook deze werkte niet goed op onze kachel. Het hing dus blijkbaar aan de printplaat. Begin januari is daarom iemand van Thermorossi langsgeweest samen met een technieker van de installateur (Gijsens) en hebben een nieuwe printplaat gestoken. Kwartiertje werk en alle problemen waren van de baan. Prima service van Gijsens!

    Gesponsorde inhoud


    Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 3 Empty Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 5:10 pm