Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel Empty Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel

    Bericht van Gast ma jun 20, 2011 4:48 pm

    Beste forumers,

    Wij zijn nieuw, ben pas vandaag ingeschreven op dit forum.
    Na veel zoeken en rondlezen geraak ik er niet echt aan uit .

    Wij hebben een MCZ Nova met cv kachel, en ik ben op zoek naar wat de beste pellets zijn voor onze kachel. Voorheen hadden we al:
    * hogramix van bij Vepa: veel as en héél veel roet
    * domopellets van 'de roetvreter' véél beter

    Maar nu zou ik graag een bulk deftige pellets aan zomerkortingstarief weten te vinden.

    Ik twijfel tussen (prijs gevonden op Flament)
    * Olimp : weinig stof en proper raam (lees ik op het forum) maar wel iets duurder in aankoop
    * domo power + (beste zomerdeal denk ik )
    * Lava : 0.35% as en heeft DIN label

    Ik besef wel dat ik , welke keuze ik ook maak, ik de instellingen van de kachel zo i zo zal moeten herzien ...


    Maar kan iemand me enig advies geven ???


    alvast bedankt

    mvg

    Free
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4746
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel Empty Re: Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel

    Bericht van pedro ma jun 20, 2011 6:47 pm

    Free,

    welkom hier Smile

    Eerst en vooral is het moeilijk om voor iemand anders te zeggen welke pellets het beste zijn,da hangst af van situatie tot situatie,van kachel tot kachel.Dr is maar 1 raad eigenlijk en dat is TESTEN Laughing Al dan niet een Din of Din+ label speelt eigenlijk voor mij gene rol meer,je kan meer tevreden zijn van een Din-pellet dan een Din+ pellet,en omgekeerd.

    Als je pellets hier in de streek zoekt,kan je ook nog es proberen bij GPP in Poperinge/zuidschote en dr worden in Elverdinge ook nog pellets verkocht van Wonterspan(3,75€/zak).In Wervik kan je Badgers kopen aan 4€

    Als je zegt in bulc,bedoel je dan los,in vrac?

    Grtz,
    Pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4746
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel Empty Re: Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel

    Bericht van pedro ma jun 20, 2011 6:49 pm

    Topic ook ff verplaatst naar juiste plaats Smile


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel Empty Re: Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel

    Bericht van Gast ma jun 20, 2011 8:54 pm

    neen, met bulk bedoel ik grote hoeveelheid in zakken van 15kg, palletten dus :-)
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel Empty Re: Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel

    Bericht van francky ma jun 20, 2011 10:19 pm

    Als ik mag kiezen bij flament dan neem ik de domo,lava olimp??? niet goed toch bij mij niet.
    en als ik verder mijn ervaring mag zegen, iets duurder maar heef me maar de Bio-flam, Heb twee kachels zibro en edelkamin en die gaan het best ermee.
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel Empty Re: Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel

    Bericht van jeanhup ma jun 20, 2011 10:22 pm

    Pellets van de Makro: goede kwaliteit DIN+ en absoluut het goedkoopst. Op dit moment €3,41 bij afname van minimaal 10 en in de aanbieding soms nog voor minder dan €3,-.
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel Empty Re: Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel

    Bericht van ss wo jun 22, 2011 3:17 pm

    jeanhup schreef:Pellets van de Makro: goede kwaliteit DIN+ en absoluut het goedkoopst. Op dit moment €3,41 bij afname van minimaal 10 en in de aanbieding soms nog voor minder dan €3,-.

    PROBEREN!!! Ben het eens met Jean, absoluut de "BESTE KOOP"!
    Groeten,
    ss
    flair
    flair
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 225
    Registration date : 12-03-11

    Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel Empty Re: Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel

    Bericht van flair wo jun 22, 2011 6:33 pm

    de baltwood pellets zijn goeie pellets, olimp ook en lava en domo had ik ook geen problemen, de normandy's was ik niet tevreden over omdat hun kwaliteit teveel varieert waardoor je de kachel continu moet aanpassen , veel hangt af van de instellingen van je kachel, rookkanaal etc etc, testen is dus de boodschap, tenzij je er niet van wakker ligt dat je raampje al dan niet wat sneller vuil is.

    Gesponsorde inhoud


    Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel Empty Re: Wat zijn de beste prijs/kwaliteit pellets voor een MCZ Nova kachel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 7:41 pm