Heeft er iemand enige ervaring met de HAPERO pelletketel?
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie zijn er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 1 Geregisteerd, 0 verborgen en 6 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Similar topics
Affiliates
Hapero pelletketel HP 02

Bartan- Starter

Aantal berichten: 12
Registration date: 26-07-11
- Bericht nummer 1
Hapero pelletketel HP 02

Block- Pelletkacheltje

- Aantal berichten: 414
Registration date: 01-01-09
- Bericht nummer 2
Re: Hapero pelletketel HP 02
Jep, ik heb die.
Ik ben er tevreden van, ik had in het begin wel de twijfel of die krachtig genoeg zou zijn, maar dat is geen probleem. Kuist zichzelf, moet maar om de 700 kg de aslade uitkieperen.
Kom gerust eens kijken.
Ik ben er tevreden van, ik had in het begin wel de twijfel of die krachtig genoeg zou zijn, maar dat is geen probleem. Kuist zichzelf, moet maar om de 700 kg de aslade uitkieperen.
Kom gerust eens kijken.

Gast- Gast
- Bericht nummer 3
Re: Hapero pelletketel HP 02
U heeft zo een Hapero staan. Heeft u die in combinatie met cv, sww? Kunt u even meegeven hoe dit verloopt (ervaring)?
Ik had de vraag of dat bij warmere temperaturen er kansen zijn tot oververhitting in de ruimte?
Ik ben bezig met de opbouw van een passiefwoning en wil momenteel de zonneboiler installatie nog niet plaatsen (budgetaire redenen).
Ik had de vraag of dat bij warmere temperaturen er kansen zijn tot oververhitting in de ruimte?
Ik ben bezig met de opbouw van een passiefwoning en wil momenteel de zonneboiler installatie nog niet plaatsen (budgetaire redenen).