Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 26 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 26 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+17
francky
kempenaar
xeno-dusty
stef123
eendracht
demarc
paularis
Uthrex
Brahman
Dan12
nick1
Annejanne
Keteltje
atlasgust
Min esse
erwin
steven
21 plaatsers

    verkooppunten Bioflam pellets


    Dan12
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 201
    Registration date : 18-12-11

    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Dan12 ma maa 12, 2012 9:26 pm

    ik kijk ook al uit naar mijn eerste deelname aan de pellet-groepsaankoop in 2012.

    Mvg. Dan12
    Keteltje
    Keteltje
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 55
    Registration date : 15-01-12

    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Keteltje wo apr 18, 2012 11:01 pm

    @ Min esse: sorry voor de late reactie.
    Was via kapaza, een verkoper uit Heers.

    http://nl.kapaza.be/limburg/houtpellets-bioflam-62938051.htm
    Min esse
    Min esse
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 49
    Registration date : 12-02-12

    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Min esse do apr 19, 2012 10:33 am

    @ Keteltje, bedankt voor uw reactie nog.
    Ik had ze al gezien op Kapaza maar hoop ook aan de groepsaankoop mee te kunnen doen voor een nog betere prijs Laughing
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast do apr 19, 2012 3:28 pm

    Hoi,
    ben nog niet bekend met een groepsaankoop, maar hoe werkt het precies, moet je dan je pallet op een centrale plaats gaan afhalen? Zijn het goede pellets?
    Heb eventueel ook interesse

    Grtzzzz,
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Annejanne do apr 19, 2012 7:11 pm

    @kemp, de groepsaankoop vindt plaats rond de maand september. Volg het forum en alles wijst zich dan wel uit. Er worden pellets (Bioflam) per pallet aangeboden aan een goede prijs, je stuurt via het forum hoeveel palletten je wenst. Ze dienen afgehaald te worden in Zepperen en je wordt daar ook geholpen met inladen. De betaling gebeurt bij afhaling ter plaatse. Indien gewenst, kan je de palletten in verschillende keren afhalen. (Je kan ook eens kijken in het topic van vorig jaar onder de titel "groepsaankoop Limburg")


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr apr 20, 2012 11:50 am

    Wij hopen dit jaar ook mee te doen aan de groepsaankoop, zijn er het meest tevreden van. Hebben andere pellets geprobeerd en altijd problemen, uitvallen, teveel stof en as, raampje heel zwart en bijna niet proper te krijgen.
    Brahman
    Brahman
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 126
    Leeftijd : 60
    Registration date : 26-02-11

    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Brahman vr apr 20, 2012 10:04 pm

    Ik doe ook weer mee. Doe me al maar twee palletten... lol.
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Annejanne za apr 21, 2012 7:37 am

    Zo te zien gaat de groepsaankoop weer denderend zijn cheers ......maar dit is niet het juiste topic en het is nog te vroeg om te bestellen. Hou het forum in de gaten en vlieg er dan maar op. Laat ons nu maar eerst nog genieten van de "stookvrije" zomermaanden feest


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Uthrex vr apr 27, 2012 3:57 pm

    Bij Maes in Oud-Turnhout staan ze 4.20€ voor een zakske (zal er niet bij vertellen dat zulke prijzen eigenijk pure xxxxx zijn).
    En in Dessel afgehaald in de fabriek kosten ze 3.75€ voor een zakske. Ze hebben wel graag dat je een palletje in ene keer neemt.
    Als je daar losse zakken zou gaan halen, doe geen proper kleren aan want alles hangt daar onder het stof. Bovendien nog steeds véél te duur.
    Normaal gezien is de kwaliteit dik in orde, maar voor die prijs mogen ze voor mijn deur afgeleverd worden.

    Uthrex (prijzen 27/04/2012)


    Laatst aangepast door Uthrex op vr apr 27, 2012 5:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : 'diefstal' verwijdert na blabla van een verkoper)


    _________________
    Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr apr 27, 2012 4:48 pm

    Diefstal is een strafrechtelijk delict dat bestaat uit het op onrechtmatige wijze eigenhandig in bezit nemen van andermans eigendom.

    bron : Vandaele
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Uthrex vr apr 27, 2012 5:03 pm

    Mag je eigenlijk wel zomaar teksten overnemen bij Vandaele? Anders bega je ook nog een strafrechterlijk feit ivm auteursrechten.
    Ik zal mijn bericht aanpassen, maar blijf ik het xxxxx vinden.


    _________________
    Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr apr 27, 2012 5:06 pm

    Vervang diefstal door oplichting en dan zit je al wat dichter bij wat er speelt.

    Een eerlijke handelaar hanteert een redelijke winstmarge en een "goudvinder" knalt er rustig 0,50€ of meer bovenop, toch leuk verdiend per pallet van 65 zakken.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr apr 27, 2012 5:19 pm

    volgens Vandaele vervang je best uw 'T' in verwijdert door een 'D'
    Volgens mij koopt de man op een lager niveau aan. of het is een immense geldzak die probeert 30 euro te verdienen op een pallet
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr apr 27, 2012 5:57 pm

    Euh Flament,

    ik hoop niet dat ik volgens uw Vandaele een tiepevoudt maak maar als ik op uw website kijk vind ik uw prijzen ook nogal stevig.

    Olimp pellets voor de zomerprijs tot 01-06 aan 3,70€ per zak voor een volle pallet afgehaald kosten hier in Duitsland 3,25€ en dan is de BTW hier 7% en in België 6%.

    Ik weet niet wie op welk niveau inkoopt en wie er een geldzak is maar dit verschil komt ook op een kleine 30,=€ per pallet.

    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr apr 27, 2012 6:10 pm

    afgehaald in Polen kosten ze zelfs nog geen 2.60 euro. Maar ik vind maar geen chauffeur die ze me wilt leveren voor een boterham. En ik denk dat Duitsland toch iets dichter bij Polen ligt dan West-Vlaanderen.
    ZOek mij eens iemand die goedkoper is in Belgie.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr apr 27, 2012 6:44 pm

    ZOek mij eens iemand die goedkoper is in Belgie.

    Heb ik gevonden:
    OLIMP pellets zijn op 18 en 19 maart te verkrijgen aan 3.45 euro ongeacht de hoeveelheid bij Flament te staden
    .

    FF serieus, mijn (Firestixx) pellets komen ook van ver, 275 kilometer, en die heb ik ook voor 3,25€ per zak. Als deze Stutzpunkthändler niet naar het noorden was gereden maar naar het westen was hij in West-Vlaanderen beland.

    Er zijn in de grensregio Duitsland-België verschillende depots van meerdere merken pellets waar zeker gunstig valt in te kopen, Firestixx, Power Pellets, Olimp e.d.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr apr 27, 2012 7:04 pm

    polen is 1006 km tot Staden. prijs : 780 euro
    In uw geval 660 km.
    en ik verkoop geen Firestixx, maar Olimp en Domo.
    In de grensregio inderdaad gunstiger, maar ze moeten wel branden in een kacheltje in West-vlaanderen tussen de koeien :p en niet in de grensregio.

    Heb trouwens eens een schone uitdrukking gehoord van iemand die in pellets doet : "ge gaat daar ook niet ten elven mee begraven worden"
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr apr 27, 2012 7:16 pm

    Bewust niet begrepen neem ik aan, van Aken naar West-Vlaanderen is ook goed te doen en niet alleen voor Firestixx. Volgens Michelin is de afstand Aachen-Staden 270 km.

    In ieder geval is Annejanne doende om een groepsinkoop te regelen voor 3,40€ per zak van 15 kilo maar die is particulier...

    Wens u desondanks goede zaken.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr apr 27, 2012 9:39 pm

    bedankt, veel stookplezier, Dicktwist
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr apr 27, 2012 9:45 pm

    @ dicktwist: waar bedoel je ergens in de grensregio,kun je me eens wat plaatsen en namen doorgeven.
    grtzz,
    Ronny
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr apr 27, 2012 9:48 pm

    dit is mss een goede aanbieding voor Duitsland http://www.oekobrix.de/onlineshop/product_info.php?products_id=43
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast za apr 28, 2012 8:28 am

    Ronny,

    je kunt op de websites van fabrikanten meestal een "Stützpunkthändler" selecteren ter hoogte van je woonplaats, bijvoorbeeld Aachen. Die distribueren meestal in wijde omtrek (200-300 Km.)

    In jouw geval kun je kijken wat er in de omgeving Mönchengladbach zit, afhalen is natuurlijk ook mogelijk en gezien de afstand lijkt me dat ook geen probleem.

    Over de door Flament genoemde Oekobrix ben ik niet zo tevreden, aantrekkelijke prijs en goede waar maar betaling per volle vracht en vooraf en dan levering van 4 tot 6 weken. Wij vonden dat te riskant en hebben Firestixx besteld.

    M.v.g.,
    Dick
    paularis
    paularis
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 169
    Leeftijd : 61
    Registration date : 17-10-12

    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van paularis vr okt 26, 2012 9:11 am

    @Dicktwist

    Dick kan je me een Stützpunkthändler aanduiden in omgeving van Aachen?
    Wil graag de Firestixx eens uittesten , en kom 1x per maand in Aachen.
    Kan je ze daar ook per zak kopen, om eens uit te testen , indien goed koop ik wel een pellet.
    Alvast Bedankt,
    pelletforum
    Groeten,
    Paul


    _________________
    Flumenfire(selecta) 9.5 kw
    Green Energie (3,36 euro)
    Agricon (2.86 euro)
    Igel pellets (3.25 euro)
    German pellets (4.0 euro)
    Makro premium wood pellets( (3.39 euro)
    Badger : (4,5 euro als test)
    Plospan : (3,75/14kg als test)
    Mandi : (3,97 euro als test)

    Pierre Girretz(4,5 euro als test)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr okt 26, 2012 9:52 am

    Paul,

    voor Firestixx kan ik zo snel niets vinden, het beste zelf even googelen met holzpellets aachen en dan krijg je tig pagina's met handelaren. Wel even opletten want er zit erg veel tussen wat in Aachen levert, dus echt kijken naar voorraadhoudende leveranciers.

    M.v.g.,
    Dick
    paularis
    paularis
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 169
    Leeftijd : 61
    Registration date : 17-10-12

    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van paularis vr okt 26, 2012 10:26 am

    @Dick

    Heb net wat rond gekeken op google , maar niet concreet iets gevonden. heb wel verkooppunten gevonden in Belgie , maar helaas ook niet bij de deur.
    http://www.ets-descamps.be
    Vandaar mijn vraag! :-)
    Alvast bedankt !
    Wink
    groeten,
    Paul


    _________________
    Flumenfire(selecta) 9.5 kw
    Green Energie (3,36 euro)
    Agricon (2.86 euro)
    Igel pellets (3.25 euro)
    German pellets (4.0 euro)
    Makro premium wood pellets( (3.39 euro)
    Badger : (4,5 euro als test)
    Plospan : (3,75/14kg als test)
    Mandi : (3,97 euro als test)

    Pierre Girretz(4,5 euro als test)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gast vr okt 26, 2012 10:58 am

    Paul,

    heb zitten zoeken maar de dicht bijzijnde handelaar in Firestixx zit 90 km verder. Ik denk dat je als je in Aachen bent het beste eens kunt rondvragen want het is voor mij niet in te schatten van hieruit.

    Vaak zijn het grote brandstofhandelaars die pellets er bij doen, bouwmarkten e.d., als je links en recht vraagt naar Ökobrennstoffen of Holzpellets heb je een goede kans dat ze je zo kunnen vertellen wie daar in Aachen in handelt.

    Succes en m.v.g.,
    Dick

    Gesponsorde inhoud


    verkooppunten Bioflam pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Bioflam pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 9:34 pm