Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten

braxx


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
Annejanne
steven
6 plaatsers

    verkooppunten Granilux pellets


    erwin
    Admin


    Aantal berichten : 31403
    Registration date : 15-02-10

    verkooppunten Granilux pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Granilux pellets

    Bericht van erwin di aug 30, 2011 12:41 am

    vannesbart( schreef:zaterdag ben ik bij de AVEVE in oostmalle geweest, granilux pellets aan €4.50 per zak en € 3.95 per zak als je per pallet van 66 zakken koopt

    bart dat zijn german pellets bij aveve toch?
    het zijn goede pellets maar 4.50 is veel geld zunne voor een zak pellets
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Granilux pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Granilux pellets

    Bericht van Gast di aug 30, 2011 1:12 am

    ik ben wel van plan om ze per pallet aan te schaffen, € 3.95 per zak valt dan wel mee denk ik
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Granilux pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Granilux pellets

    Bericht van Gast di aug 30, 2011 11:12 am

    dat is inderdaad zeer weinig maar ik woon niet dicht genoeg om daaraan mee te doen spijtig genoeg !!

    het is wel zo dat er geen extra leveringkosten bijkomen dus dat valt nog mee !!
    nikkel
    nikkel
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 53
    Leeftijd : 44
    Registration date : 21-09-11

    verkooppunten Granilux pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Granilux pellets

    Bericht van nikkel wo nov 09, 2011 1:50 pm

    Beste,

    Ik heb de prijs eens bekeken van deze pellets, ze verkopen ze ook bij DB Brandhout, in zulte (op de grens van oost en west vlaanderen)
    Wanneer je deze laat leveren kosten ze 4,17€ per zak. Wanneer je ze gaat gaan afhalen kosten ze slechts 3,60€ per zak. Ik weet wel niet of deze prijzen up to date zijn of niet, maar dit zijn de prijzen dat ik terug vind op hun site.
    Volgens ik gelezen heb krijg je zelfs nog forumkorting! (dit is van horen zeggen!!)
    Heeft er iemand ervaring met deze pellets? Of zijn dit die pellets van het goedkopere type?

    Nikkel

    Gesponsorde inhoud


    verkooppunten Granilux pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Granilux pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 6:32 am