Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten

SICCO, smillie


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    pelletketel installateur mechelen

    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletketel installateur mechelen Empty pelletketel installateur mechelen

    Bericht van Gast wo jan 25, 2012 3:21 pm

    Wij zoeken reeds 2 maanden achter een pelletketel installateur te mechelen voor het plaatsen van een edelkamin ketel ottawa/of atlanta met buffervat, vermits ik op het forum goede reacties over deze ketel en het merk lees.

    Niemand,ook niet de firma's die beginnen met eco#= deze antwoorden zelfs niet, nemen zelfs de telefoon niet op, tot in limburg toe, niemand wenst een prijs te maken voor het plaatsen van deze ketel. De weinigen die antwoorden wensen alleen de ketel te verkopen, sommigen zeggen letterlijk dat ze geen tijd hebben!

    Bij deze de vraag wie kan er deze pelletketel vakkundig plaatsen te mechelen ter vervanging van een bestaande cv op aardgas?

    Dank voor een eventuele concrete reactie,

    Eric
    goldwing
    goldwing
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 139
    Leeftijd : 63
    Registration date : 23-11-10

    pelletketel installateur mechelen Empty Re: pelletketel installateur mechelen

    Bericht van goldwing wo jan 25, 2012 4:06 pm

    Hallo Eric
    Ik weet niet maar op het einde van de Nekkerspoelstraat ik denk dat die baan Putsesteenweg noemt
    Daar zit cloetens is een verkoper van kachels al zeker twee generaties die leverd goed werk en is correct Die zou nu ook met pelletkachels begonnen zijn
    Je kan daar misschien eens informeren
    Mijn kachel komt van ecolutions in zepperen verkoopt ook edilkamin heb zelf een edilkamin moon
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletketel installateur mechelen Empty Re: pelletketel installateur mechelen

    Bericht van Gast wo jan 25, 2012 5:10 pm

    Inderdaad, daar ben ik reeds geweest, zij verkopen aleen nog maar MCZ en RED, meldden ze mij...Zij besteden de werken die ik wens uit te voeren ook uit aan een installateur...

    Dank,
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletketel installateur mechelen Empty Re: pelletketel installateur mechelen

    Bericht van Gast wo jan 25, 2012 5:59 pm

    Beste Eric

    In Leest zit een importeur/installateur van pelletketels en houtketels.
    Alleen hebben ze wel geen edelkamin in hun gamma. Site: www.houtketel.be

    Gisse

    Gesponsorde inhoud


    pelletketel installateur mechelen Empty Re: pelletketel installateur mechelen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 6:55 am