Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten

SICCO


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+7
Annejanne
Fleur
ss
player
kempenaar
nick1
Philip
11 plaatsers

    30 januari 2012 nationale staking???


    busje
    Pelletje
    Pelletje


    Aantal berichten : 25
    Registration date : 09-08-09

    30 januari 2012 nationale staking??? - Pagina 2 Empty Re: 30 januari 2012 nationale staking???

    Bericht van busje do jan 26, 2012 10:37 pm

    ik staak maar waarom 1 dag staken kunnen ze niet 1 week of zo staken tot we krijgen wat we willen we gaan het misschien dan maar 1 keer voelen
    nu voelen we het de rest van ons leven
    of zoals in italie olierafinadrijen plat leggen dan ligt op 3 dagen het land plat kunnen de vrachtwagens niet meer rijden dus geen eten in de winkels,allemaal terug naar de boer eten halen verdienen die mensen ook iets meer dan ze nu krijgen voor hun produkten

    laat ons hopen dat het iets opbrengt
    Keteltje
    Keteltje
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 55
    Registration date : 15-01-12

    30 januari 2012 nationale staking??? - Pagina 2 Empty Re: 30 januari 2012 nationale staking???

    Bericht van Keteltje do jan 26, 2012 11:13 pm

    Waarom staken ze niet ineens een jaar lang, als 1 dag staken toch alles gaat oplossen? Dan zitten we meteen op rozen. Achteraf zullen alle stakers toch de rekening gepresenteerd krijgen.
    Want hdit economisch verlies zal toch moeten goedgemaakt worden. Ikzelf ga ook werken, ik heb het nog liever nu enkele jaren wat minder goed dan dat deze zaak nog verergert en mijn kinderen hiervan de rekening gepresenteerd krijgen. Ook spreekt men altijd van de bedrijven meer te belasten, wat gaat men doen als die hier allemaal wegtrekken? Niet dat ik deze regelingen goedkeur, maar soms is het kiezen tussen hel en vagevuur. Ook vind ik dat de vakbonden soms gemakkelijk naar het stakingswapen grijpen, vergeet niet dat deze altijd in een win -win situatie verkeren. De grote bonzen verdienen daar ook meer dan genoeg, deze partijen betalen ook niets en de meeste die ik ken zijn alleen maar bezig met eigenbelang en vriendjespolitiek. Ook is er een groot deel bij die alleen maar te lui zijn om te werken en alle redenen aangrijpen om maar niet te moeten werken.
    Just my 2 cents, en ohja ik ben ambtenaar. (dus heb met deze zaken al veel ervaring) scratch
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    30 januari 2012 nationale staking??? - Pagina 2 Empty Re: 30 januari 2012 nationale staking???

    Bericht van steven do jan 26, 2012 11:39 pm

    we gaan dit hoofdstuk afsluiten. niet van belang op het pelletforum en te geladen


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF

    Gesponsorde inhoud


    30 januari 2012 nationale staking??? - Pagina 2 Empty Re: 30 januari 2012 nationale staking???

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 3:03 pm