Ik zou het niet weten Fleur. Ah...is ook niet zo erg hoor, nu ik het weet ga ik elke 500 branduren eens dat potje controleren.
"De Tien Gebodenâ€
Het pelletforum gebruiken:
Laatste onderwerpen
Wie zijn er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 4 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Similar topics
Affiliates
hoeveel maal schouw kuisen
nick1- Pelletkachel

- Aantal berichten: 604
Registration date: 22-11-11
- Bericht nummer 21
Re: hoeveel maal schouw kuisen

marcw- Pelletje

Aantal berichten: 35
Registration date: 31-10-11
- Bericht nummer 22
Re: hoeveel maal schouw kuisen
ik schreef
als u uw schouw tweemaal per jaar kuist hoeveel fijn stof word er dan niet door uw schouw gejaagd
ik schrok hier toch wel van,ik heb nog een open haard,nog voor een jaartje hout liggen
brand maar voor de gezelligheid,weinig rendement dus
maar dacht eraan als het hout op is misschien een inbouw pelletkachel te plaatsen
hoe zit het daar dan mee ,is schouw kuisen dan een probleem,ook niet vervuilend in de huiskamer
wie heeft er ervaring mee
als u uw schouw tweemaal per jaar kuist hoeveel fijn stof word er dan niet door uw schouw gejaagd
ik schrok hier toch wel van,ik heb nog een open haard,nog voor een jaartje hout liggen
brand maar voor de gezelligheid,weinig rendement dus
maar dacht eraan als het hout op is misschien een inbouw pelletkachel te plaatsen
hoe zit het daar dan mee ,is schouw kuisen dan een probleem,ook niet vervuilend in de huiskamer
wie heeft er ervaring mee

» Europellets NV - Testelt (3272)
» mir met pellbox scf
» Industrie pellets 8mm
» edelkamin iris - probleem na opstart
» EFFE EEN MOPPEKEN TUSSENDOOR !!!
» Edilkamin Cherie rood, 11KW (2011)
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» winter 2013!!!!
» rook langs Tstuk