Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 41 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 39 gasten

Lucs


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    programmeren edilkamin flexa

    Anonymous
    Gast
    Gast


    programmeren edilkamin flexa Empty programmeren edilkamin flexa

    Bericht van Gast vr okt 05, 2012 8:42 pm

    De kachel is vandaag geplaatst,goed en wel geen opmerkingen zeer vriedenlijk,maar maakt wel constant ronkend geluid "rererere" stop 2 sec en dan weer "rererer" doet hij, de worm (ventilator)hoor je ook maar dat is normaal denk ik.
    Maar wat ik niet goed krijg is de auto-temp,ik zet hem op omgeving temp 18° klik links op de knop voor bevestiging,ben achter boodschappen en kom weer thuis en den heeft de kachel 27° aan en de thermostaat van de centrale verwarming heeft 23°aan veel te warm voor ons.
    De weergave op display heeft pinkend work-modulation aan en rechts boven P1.
    Is dat nu auto of manueel?dus ik doe alles opnieuw in stel de temp in en bevestig op linker scrol knop maar toch blijft de temp stijgen.
    Wat doe ik verkeerd ik zal morgen eens bellen naar de installateur voor meer uitleg.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31403
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    programmeren edilkamin flexa Empty Re: programmeren edilkamin flexa

    Bericht van erwin vr okt 05, 2012 8:50 pm

    juke lees eerst op je gemak de handleiding, en vraag het daarna eens bij de installateur...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    programmeren edilkamin flexa Empty Re: programmeren edilkamin flexa

    Bericht van Gast vr okt 05, 2012 10:34 pm

    Handleiding eens doorgenomen,blijkbaar stond de auto-thermostaat op 18° en het vermogen op P5 dat zal wrs de hitte verklaard hebben bij mij,maar begrijp niet goed als je de thermostaat op 18° zet en vermogen op P5 zoud hij toch moeten afslaan op 18°of niet maar toch gaf de kachel al 26° aan en de huisthermostaat al 23° dus de kachel maar eventjes uitgezet.
    Ik heb nu eens de chrono-timer ingesteld op auto 20 ° en P1 om te testen, ben benieuwd morgenvroeg.
    Juke Wink
    Anonymous
    Gast
    Gast


    programmeren edilkamin flexa Empty Re: programmeren edilkamin flexa

    Bericht van Gast za okt 06, 2012 9:57 am

    De timer geprogrammeerd op weekend,deze morgen opgestaan resultaat +- 10 kg pellets erdoor Embarassed de kachel heeft deze nacht gebrand,ik had hem wel uitgezet om 11.00hr.
    Dit is het volgende wat ik deed.
    1)CHRONO SET "push"dan enable chrono op "ON" gezet
    PROGRAM WEEKEND CHRONO op ON/idem voor WEEKLY op "ON"gezet en dan programeren van de tijd start om 8.00 stop om 10.00 enz...+ op stand AUTO op 20° en vermogen P1 maar niks werkte deze morgen op timer.Natuurlijk de temp.die de kachel aangeeft is 23° en auto staat op 20° mss daarom,dan maar de auto-temp.verhoogt om te testen maar timer slaat niet aan.
    Nu staat er op de display OFF en een klokje naast de klok.
    Wat doe ik verkeerd en de handleiding heb ik doorgenomen maar toch Crying or Very sad
    Anonymous
    Gast
    Gast


    programmeren edilkamin flexa Empty nieuwe kachel

    Bericht van Gast zo okt 07, 2012 7:32 pm

    De Timer geprogrammeerd voor deze morgen, maar blijkbaar deed ik iets verkeerd dit is het volgende wat ik deed.
    1)SET CHRONO => ENABLE CHRONO op ON => WEKEND/WEEK ook op ON en dan programeren maar niets haalde uit mijn vraag is moet ENABLE CHRONO op ON staan of op OFF of moet alleen WEEKEND of WEEKLY op ON staan en ENABLE CHRONO op OFF staan om te kunnen programeren.

    Gesponsorde inhoud


    programmeren edilkamin flexa Empty Re: programmeren edilkamin flexa

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 10:13 pm