pelletkachel van vescovi giada Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 28 gasten

Luc

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
pelletkachel van vescovi giada I_vote_lcappelletkachel van vescovi giada I_voting_barpelletkachel van vescovi giada I_vote_rcap 
steven
pelletkachel van vescovi giada I_vote_lcappelletkachel van vescovi giada I_voting_barpelletkachel van vescovi giada I_vote_rcap 
pedro
pelletkachel van vescovi giada I_vote_lcappelletkachel van vescovi giada I_voting_barpelletkachel van vescovi giada I_vote_rcap 
krusty
pelletkachel van vescovi giada I_vote_lcappelletkachel van vescovi giada I_voting_barpelletkachel van vescovi giada I_vote_rcap 
Fleur
pelletkachel van vescovi giada I_vote_lcappelletkachel van vescovi giada I_voting_barpelletkachel van vescovi giada I_vote_rcap 
ss
pelletkachel van vescovi giada I_vote_lcappelletkachel van vescovi giada I_voting_barpelletkachel van vescovi giada I_vote_rcap 
jeanhup
pelletkachel van vescovi giada I_vote_lcappelletkachel van vescovi giada I_voting_barpelletkachel van vescovi giada I_vote_rcap 
Philip
pelletkachel van vescovi giada I_vote_lcappelletkachel van vescovi giada I_voting_barpelletkachel van vescovi giada I_vote_rcap 
Annejanne
pelletkachel van vescovi giada I_vote_lcappelletkachel van vescovi giada I_voting_barpelletkachel van vescovi giada I_vote_rcap 
Maryline
pelletkachel van vescovi giada I_vote_lcappelletkachel van vescovi giada I_voting_barpelletkachel van vescovi giada I_vote_rcap 

 

 pelletkachel van vescovi giada

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Sele
Pelletje
Pelletje
Sele


Man Aantal berichten : 38
Registration date : 25-11-12

pelletkachel van vescovi giada Empty
BerichtOnderwerp: pelletkachel van vescovi giada   pelletkachel van vescovi giada Emptyzo nov 25, 2012 9:29 pm

hallo,

mijn schoonouders hebben een pelletskachel van vescovi giada,maar zijn hebben op stand 1 redelijk wat lawaai nog en ook kon de kachel wnn hij juist geplaatst was,de ruimte die ze willen verwarmen is 35m² en de kachel moet eerst 3u op 95 staan om deze ruimte te kunnen verwarmen en het is buiten dan nog niet eens aan het vriezen,hun kachel is gewoon aangesloten met een kleine buis op de schouw,maar nu lees ik veel dat er boven op de schouw een trekregelaar moet geplaats worden?hun kachel verbruikt ook 1zak van 15kg per dag en hij staat op van 16-22u.
en van de winkel waar we em gekocht hebben moet alles via telefoon gebeuren,pas eens dit aan pas eens dat aan... maar een technieker sturen daar komt blijkbaar niet veel van in huis.gekocht bij elite fire.

ook wij hebben hier een peletskachel van vescovie gemma,kwa verbruik iets zeker 1zak en half per dag en het is buiten nog niet eens koud,kachel staat wel al op van 7u smorgens tot 22u savonds,en ook de buis gaat gewoon door de muur naar buiten en dan naar beneden,is dit wel normaal?kwa geluid is deze kachel wel minder dan de giada.onze ruimte is wel 90m²
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

pelletkachel van vescovi giada Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel van vescovi giada   pelletkachel van vescovi giada Emptyzo nov 25, 2012 9:41 pm

een kachel afstellen gebeurt ter plaatse, zeker niet telefonisch.
blijven druk zetten om een technieker te sturen, en een schouw naar beneden is uit den boze

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 835
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

pelletkachel van vescovi giada Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel van vescovi giada   pelletkachel van vescovi giada Emptyzo nov 25, 2012 9:53 pm

Een schouwpijp die naar beneden loopt? Ferme installateur scratch

_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sele
Pelletje
Pelletje
Sele


Man Aantal berichten : 38
Registration date : 25-11-12

pelletkachel van vescovi giada Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel van vescovi giada   pelletkachel van vescovi giada Emptyzo nov 25, 2012 10:12 pm

idd loopt naar beneden,en dan zieje ook meteen aan de steen die bruine kleur krijgt,en elite fire service is echt 0.0,zeker spijt dat we daar gekocht hebben,e, zeker mijn schoonouders,die komen zot van het lawaai en denken er aan op een andere te kopen of gewoon terug de houtkachel te nemen,maar het verbruik van de kachel is normaal met deze temperaturen?
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pelletkachel van vescovi giada Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel van vescovi giada   pelletkachel van vescovi giada Emptyma nov 26, 2012 2:24 am

hdet verbruik is veel te hoog voor deze temperaturen. opzetten op 16 uur en uit om 22u? dan mag je nog niet aan de helft van dat verbruik zitten

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Sele
Pelletje
Pelletje
Sele


Man Aantal berichten : 38
Registration date : 25-11-12

pelletkachel van vescovi giada Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel van vescovi giada   pelletkachel van vescovi giada Emptyma nov 26, 2012 10:06 am

ik weet dat de verkoper de giada via de telefoon met mij opnieuw heeft ingesteld,toen zij hij nu is hij ingesteld zo als in de winkel,gevolg is dat hij veel verbruikt en de warmte wel kan opwarmen nu,maar volgens mij is er of te wel iets mis met de kachel of anders totaal foute instelingen?zelf met de mijne hier thuis vind ik iets meer dan 1 zak perdag al veel maar hij moet tuurlijk wel een grote ruimte verwarmen en de giada maar 35m² en mijn gemma 96m².
maar zou het ook met de schouw te maken kunnen hebben dat de kachel niet zo goed verwarmd?ik lees als je schouw te veel wind trekt hij dan niet goed verwarmd,dus mss moeten mijn schoonouders mss eens een trek regelaar op de schouw plaatsen?
Terug naar boven Ga naar beneden
boxke
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
boxke


Aantal berichten : 223
Registration date : 18-10-10

pelletkachel van vescovi giada Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel van vescovi giada   pelletkachel van vescovi giada Emptyma nov 26, 2012 6:10 pm

Zelf heb ik ook een jaar gehad dat het rendement van de kachel (MCZ) maar rond de 70% lag ipv 90% of meer; Op dat moment kon ik stoken als zot zonder warmte; Reden was teveel schouwtrek. In mijn geval omdat de doormeter 80mm uitlaatbuis tot in de nok doorliep met totale hoogte rond de 8 meter);
Er waren 2 oplossingen: ofwel de schouw (flex in gemetseld binnenkanaal)van 80mm verwijderen en 100 mm in de plaats brengen (80mm maar toegelaten door MCZ tot 6 meter hoogte), ofwel de rookgasventilator trager laten draaien;
Gelukkig heeft MCZ een firmware update uitgebracht voor deze 'slechtere' installaties, die de rookgasventilator 45% trager laat draaien als basis instelling: zalig nu : duidelijk verschil in warmte opbrengst en... in ventilatorgeluid.

Gr, Boxke
Terug naar boven Ga naar beneden
Sele
Pelletje
Pelletje
Sele


Man Aantal berichten : 38
Registration date : 25-11-12

pelletkachel van vescovi giada Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel van vescovi giada   pelletkachel van vescovi giada Emptyma nov 26, 2012 9:08 pm

de diameter van de schouw zelf is 200mm mss te veel trek?hoe kunnen we dit testen zonder te veel werken?regelaar op top van de schouw zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

pelletkachel van vescovi giada Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel van vescovi giada   pelletkachel van vescovi giada Emptyma nov 26, 2012 9:48 pm

bij teveel trek word een stukje papier mee de schouw ingezogen, dit kan je testen maar de kachel moet daarvoor waarschijlijk van de muur

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





pelletkachel van vescovi giada Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel van vescovi giada   pelletkachel van vescovi giada Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pelletkachel van vescovi giada
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» flumenfire Giada 12 Kw
» Verkooppunten Vescovi
» verkoper Blue Fire by Vescovi kent zijn merk niet meer?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Vescovi-
Ga naar: