Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+8
Uthrex
Dan12
ss
pedro
Maggy
erwin
Annejanne
krusty
12 plaatsers

    Goede raad is goud waard !!

    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4396
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Goede raad is goud waard !! Empty Goede raad is goud waard !!

    Bericht van krusty ma nov 26, 2012 10:17 am

    Een goede raad aan IEDEREEN die nog een pelletkachel of ketel wil kopen.

    VOOR dat je , je handtekening zet:

    1) Vraag/eis eerst een deftige nederlandstalige handleiding.
    2) De toegangscode tot de parameters
    3) 10% op de verkoopprijs of een pallet pellets
    4) Duidelijke omschrijving qua prijs en materialen van de schouwaansluiting
    5) Vermeld duidelijk dat eventueel de laatste 500 € zal betaalt worden ALS de kachel /ketel perfect afgesteld is.

    Vermeld steeds de AFSPRAKEN OP DE BESTELBON want mondelinge afspraken zijn woorden in de wind!!

    Indien niet aan uw vraag kan voldaan worden , gaat de verkoop NIET door!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Gast ma nov 26, 2012 10:25 am

    @ krusty,

    je hebt gelijk , zeg ik nu ook al een tijdje tegen vrienden en collega's maar die verkopers draaien hun rond hun vingers , als je begrijpt wat ik bedoel . pas op ben zelf ook in de val gelopen tot dat ik deze site ontdekt heb en schrok dat er veel mensen hun laten vangen hebben.
    ik zou me graag een pelletkachel in de living plaatsen maar wie is een verkoper dat je kan vertrouwen ? we laten ons verleiden door die lage prijzen denk ik en dan heb je voor dat je qua informatie in de kou staat.........die beloften die ze dan gemaakt hebben zijn we kwijt , ge belt en ge hoort aan de andere kant van de lijn als we in jouw regio zijn komen we langs , ge ziet ze niet meer , spijtig genoeg.
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4396
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van krusty ma nov 26, 2012 10:33 am

    "".....die beloften die ze dan gemaakt hebben zijn we kwijt "" Dat bedoel ik dus met woorden in de wind !!

    De klant is koning, en de klant stelt zijn voorwaarden om een kachel te willen kopen.

    Indien de verkoper er niet mee akkoord gaat.......zeep aan zijnen buik en den trap af !!
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Annejanne ma nov 26, 2012 10:36 am

    De klant is koning, maar.......de verkoper is de ....keizer!


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4396
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van krusty ma nov 26, 2012 10:42 am

    Vergeet dat maar !!!

    Een echte goeie EERLIJKE verkoper technieker maakt daar geen probleem van.

    De mensen zouden een beetje meer op HUN rechten moeten staan ,want er lopen hier nogal wat dozenschuivers rond .

    De getuigenissen kun je hier dagelijks op het forum lezen.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31403
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van erwin ma nov 26, 2012 11:40 am

    een verkoper waar de volledige som cash in het handje dient klaar te liggen bij de plaatsing, loop daar maar met een grote boog omheen..

    vraag ook om de nederlandse handleiding te zien bij de bestelling.

    nog een tip: vraag naar bestaande klanten in de buurt, en steek daar je licht op ivm hun ervaringen.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Gast ma nov 26, 2012 12:02 pm

    @ myriam

    inderdaad, hier van het zelfde laken een broek. Als ik bel dan is het van
    "ik zal eens in de planning kijken, wanneer we in de buurt zijn."
    Maar mijn kachel brand nog steeds niet zoals het hoort.
    Als dit service is??
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Gast ma nov 26, 2012 12:03 pm

    @ erwin

    ik weet het , zal ik doen , maar hier in mijn buurt zijn we nog maar met drie en hopelijk komen er nog meer bij .
    dus een oproep voor mensen uit mijn regio , ik zoek nen goede verkoper en nen eerlijke verkoper van pelletkachel in mijn buurt , regio gent en aalst en dendermonde
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Gast ma nov 26, 2012 12:16 pm

    @Krusty: Stel ik me de vraag of een eerlijke verkoper dan nog wel wil aan jou leveren als je op voorhand al op die manier eisen stelt? Vragen kan ik begrijpen, eisen zal bij mij niet lukken. En die 16000€ schuldbemiddeling die ik verleden jaar aan mijn broek had, betaal jij me die terug? Ik laat de toestellen ook bij levering betalen, buizen en installatie wordt naderhand geregeld. Ik begrijp wel dat een klant nog een voet achter de deur wil houden. Maar het zo zwart/wit bekijken is toch wat te simpel, of denk je dat alle klanten altijd zo super eerlijk zijn misschien???
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Annejanne ma nov 26, 2012 12:30 pm

    Iemand met een beetje mensenkennis weet al snel wat vlees hij (of zij) in de kuip heeft en dat geldt voor beide partijen, zowel klant als verkoper.....


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4396
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van krusty ma nov 26, 2012 12:32 pm

    Als iemand mij iets wil verkopen,dan stel ik de voorwaarden , niet akkoord dan ga ik op een ander !
    Ik heb nooit gezegd dat alle klanten super eerlijk zijn!in tegendeel!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Gast ma nov 26, 2012 12:38 pm

    @ Annejanne: Dat ben ik volledig met U eens. Maar dat wil nog niet steeds alles zeggen. Hier in de buurt starten op een jaar tijd 3 nieuwe zaken met pelletkachels, rara waar uiteindelijk de miserie terecht komt... En dan wordt mij slechte service verweten(voor een toestel wat ik niet verkocht heb) omdat ik mijn klanten voorrang geef...begrijpe wie begrijpen kan. En wordt er zelfs gedreigd met negatieve reclame op fora en tegen kennissen. Sorry maar het plezierige aan zaken doen gaat er zo wel echt wat uit. Daarom dat ik het ook fijn vind als er eens wat positiefs gezegd wordt, en dat hoeft heus niet altijd over mij of mijn firma te zijn. Maar het wordt hier binnenkort meer een forum van zagers en klagers....dan 1 over wat het hoort te gaan: Pelletkachels en pellets.
    Persoonlijk vind ik het geen goede situatie meer wanneer het forum begint misbruikt te worden door klanten als drukkingsmiddel. Daarom zou ik aan de moderators willen vragen dat directe negatieve reclame gepost wordt zonder naam van de desbetreffende dealer...dat dit na.. berichten wel kan vind ik nog niet zo erg.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31403
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van erwin ma nov 26, 2012 12:55 pm

    het is nieuwe gasten zowieso niet toegelaten kritiek te komen geven op een verkoper, na 2 posts en het hele forum in rep en roer, hoor je er meestal niets meer van.

    wij lossen ook geen geschillen op tussen kopers-verkopers,
    dit staat zo in de forumregels die je aanvaard bij de registratie, deze voorwaarden zijn te nemen of te laten, dat maakt ieder voor zich uit...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Maggy ma nov 26, 2012 1:29 pm

    Ik heb één pelletkachel, handel er niet in en heb verder ook geen zakelijke banden met handelaren in pelletkachels. Toch heb ik meer sympathie voor vandebosch (bericht 9 in deze draad) dan voor Krusty (bericht 1 in deze draad). Er zijn veel merken en types pelletkachels in veel prijsklassen. De meeste potentiële klanten oriënteren zich tegenwoordig via Internet. De verstandige verkoper zal dus wel genoodzaakt zijn een scherpe prijs te bieden. Een klant als Krusty ben je dan liever kwijt dan rijk, daar verdien je niets aan.

    De toekomstige pelletstoker kan aan een handleiding van dit, dan nog onbekende, apparaat heus niet zien of daar in praktijk veel zinnigs instaat. Wat dat betreft heb ik gewoon mazzel gehad met de kachel en handleiding die RRtrading mij geleverd heeft.

    De verkoper kan niet voorkomen dat de eigenwijze klant een te ruim of te krap bemeten kachel bestelt, goed afregelen zal in zo'n geval nooit lukken. Hier ken ik een schrijnend voorbeeld van. Iemand bij mij in de buurt is bij mij komen kijken naar onze nieuwe kachel en wilde er meteen ook zo een. Ook bij RRtrading besteld, stom genoeg met en hoger vermogen dan waar wij een zeer open huis van 100m2 mee warm stoken, terwijl hij 'm in een huiskamer van 25m2 wilde gaan gebruiken...

    Wij kregen bij aflevering van RRtrading maar een paar zakken pellets meegeleverd, maar hij kwam hem wel uit Groningen in Amsterdam afleveren zonder verzendkosten te rekenen. En toen de kachel een mankement bleek te hebben, heeft hij eerst telefonisch en per email keurig geholpen, vervolgens onderdelen per post gestuurd, uiteindelijk de kachel omgeruild (weer op en neer uit Groningen...). Zulke service is me veel meer waard dan procenten korting.

    Het afstellen heb ik helemaal zelf gedaan, waarbij ik alleen heel in het begin mijn parameters per email aan RRtrading voorlegde. Inmiddels ben ik trots op wat ik voor elkaar heb gekregen, de kachel start bijna altijd direct op, brandt zeer schoon en levert veel warmte voor weinig geld. Alleen bij wisseling van type pellets is bijstellen nog wel eens nodig en heeft de kachel er bij erg slecht weer wel eens last van dat het rookkanaal en de luchtinlaat aan onze zuidgevel zitten, waar wind en regen vrij spel hebben.

    We hebben in dit huis een loodgieter/installateur aan het werk gehad waar we een stevig onderbouwd contract mee hadden. De man heeft ons drie maanden in de kou laten zitten, veel schade aan onze woning aangericht en geen enkele klus naar behoren afgerond. Met onze tuinman hadden we eigenlijk onze plannen nog niet eens goed doorgepraat, laat staan iets op papier gezet, toen deze ons overdonderde door de steentjes van ons tuinpad op te stapelen en met een grote grondfrees door de tuin ging. In drie weken maakte hij van een 25 jaar verwaarloosde rimboe een sprookjestuin, en opvallend goedkoop. Moraal: een vakman van goede wil stelt eer in z'n werk ook zonder schriftelijke afspraken, een geldwolf stelt zijn eigen belang boven dat van de klant ook als de afspraken wel zwart op wit staan.

    Het lijstje van Krusty zou ik dan ook omzetten in:
    1. vraag voorafgaand aan de geplande koop op dit forum naar ervaringen met het gekozen type kachel
    2. vraag voorafgaand aan de geplande koop op dit forum naar ervaringen met de handleiding
    3. vraag voorafgaand aan de geplande koop op dit forum naar ervaringen met de verkoper
    4. afdingen mag iedereen proberen, maar ga er niet vanuit dat de verkoper probeert je te bestelen
    5. bijkomende kosten, ja natuurlijk wil je die altijd bij elke koop vooraf zwart op wit
    6. ook afspraken schriftelijk vastleggen is als regel heel verstandig. Maar mensenkennis en ervaringen van anderen zijn een betere leidraad in de keuze met wie je in zee wilt gaan.


    Laatst aangepast door Maggy op ma nov 26, 2012 1:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : nieuwe reacties tussen mijn bericht en bericht 9)


    _________________
    Artel Evo M-K
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4396
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van krusty ma nov 26, 2012 2:54 pm


    De meeste kennen maar het forum NA het hellenlange zoeken naar een oplossing voor hun problemen omdat ze zich nonchalant in een koop gestort hebben.

    Uw 6 punten argumenten die beginnen met ""Vraag voorafgaand aan de geplande koop op dit forum naar.........."" zijn dus nutteloos.

    En als laatste "" Met alles wat op papier staat heb je een poot om op te staan "" bij niet naleving van de afspraken kun je indien nodig voor de rechtbank of consumentendienst gebruiken.

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Gast ma nov 26, 2012 3:09 pm

    Wij zijn ook zestigers en dachten mensenkennis te hebben...

    Wij hebben gekocht bij een installateur omdat die in onze gemeente woonde...
    Omdat die het type kachel verkocht dat we graag hadden...
    Omdat er iemand die hij kende onze sierschouw aanpaste...
    Alhoewel:
    Hij zei toen hij kwam kijken, als jullie niet kopen kost het 50 Euro....
    Hij bij het plaatsen geld eiste en bij de computer bleef tot de overschrijving klaar was..
    Hij zei: wij bepalen wanneer we komen voor onderhoud, jullie kunnen dat niet vragen...
    Hij zelden te bereiken is...
    Hij nu dit merk niet meer verkoopt...
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31403
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van erwin ma nov 26, 2012 3:45 pm

    droop, maar hij is wel 2j service en garantie verschuldigt.

    opvallend kenmerk van een dozenschuiver: stoppen met een merk als de problemen moeten opgelost worden.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Gast ma nov 26, 2012 3:53 pm

    Hij is die verschuldigd inderdaad...wat heb je eraan?
    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Maggy ma nov 26, 2012 3:56 pm

    @Krusty: Ja het klopt dat mijn lijstje aanbevelingen weinig zin heeft voor mensen die het te laat lezen. Maar geldt dat niet ook voor uw lijstje, Krusty? Mijn lijstje is ten minste nog wel omkleed met argumenten en persoonlijke ervaringen, dat kan ik van uw lijstje toch ook niet zeggen. Mijn lijstje is geschreven vanuit het belang van de koper, maar met begrip voor de belangen van verkopers. Wat overigens ook weer in ons eigen belang is. In de eerste plaats is zaken doen in prettige verstandhouding voor beide zijden toch aangenamer dan keiharde eisen stellen? En het is eenvoudiger om hardwerkende kleine zelfstandigen de nek om te draaien dan om dat bij oplichters en dozenschuivers te doen... Wat wilt u voor maatschappij?


    _________________
    Artel Evo M-K
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4741
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van pedro ma nov 26, 2012 4:14 pm

    Droop,ik stel me toch enkele serieuze vragen bij de werkwijze van uw verkoper???Ging er op dat ogenblik nog geen belletje rinkelen??


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van ss ma nov 26, 2012 4:18 pm

    Maggy, bij deze hebt u mijn eeuwigdurend respect verkregen. Spijtig genoeg zien we nogal veel klanten die echt vinden dat zij Keizer zijn en wij de slaaf en meestal nog van klanten die helemaal niet van ons gekocht hebben... Zal wel in alle sectoren van 't zelfde zijn vrees ik als ik Nicky zijn relaas lees...
    Verdediger van de kleine Zelfstandigen...
    ss


    Laatst aangepast door ss op ma nov 26, 2012 10:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Dan12
    Dan12
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 201
    Registration date : 18-12-11

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Dan12 ma nov 26, 2012 4:21 pm

    Laat in de offerte alles uitgebreid beschrijven.
    type kachel/ketel.
    besteldatum en plaatsingsdatum.
    prijs van kachel/ketel (en voorschot)
    prijs voor de installatiewerken.
    prijs voor de schouwmaterialen en installatie.
    prijs voor in werking stelling van kachel/ketel en uitleg.

    voeg daarbij de verkoopvoorwaarden van de firma.

    informeer/beoordeel naar de betrouwbaarheid van verkoper/firma.

    Heb ik allemaal gedaan.
    En nog ben ik behoorlijk de boot in gegaan, met zeer veel kosten en ongemakken.
    De verkoper die mij, en uiteindelijk ook zichzelf, benadeelde komt van "goede huize".
    De verkoper geeft hier op het forum zeer veel adviezen. waaronder zeer goede. En wordt door velen gerespecteerd hiervoor.
    Echter ben ik de dupe geworden door zijn hoogmoed om ook pelletketels te willen verkopen en plaatsen. Zoals hij zelf vertelde, later, tijdens de plaatsing, was het een proefketel. (zelfs, zonder overleg, dus ongevraagd een heel ander merk als ik bij hem besteld had.)
    Deze ketel heb ik uiteindelijk in oktober, (de verkoper heeft sinds mei niets meer laten horen) door een ijzerhandelaar laten verwijderen aangezien hij daar geen geld aan wilde besteden ondanks dat deze 400kg wegende kolos mij behoorlijk in de weg stond.

    Ik heb een dagboek (worddocument) bijgehouden dat meer als 15 A4tjes bevat.

    Met andere woorden; ondanks het forum vooraf de aankoop goed belezen te hebben, vervolgens middels dit forum een "betrouwbaar" verkoper heb benaderd die een duidelijk omschreven offerte aanbied. (waarop welliswaar ook het woord "stelpost" vermeld werd, waardoor de installatie-kost twee en een half keer !!! duurder mocht zijn volgens de verkoper), kan het nog behoorlijk mis gaan. confused
    De ketel heeft evenveel verbruikt als de kostprijs van mazout. was niet fatsoenlijk af te regelen. zelfs de verkoper had niet de goede parameters ter beschikking...
    en nog veel meer andere mankementen.

    advies;
    Lees de verkoopvoorwaarden van de firma war u zaken mee doet.
    informeer u naar de consumentenrechten (u heeft er meer als u denkt).
    Betaal niets indien de werken niet goed of volledig zijn uitgevoerd.
    onderteken geen enkele schikking.
    Laat u niet overhalen tot betalen dmv dreigen of emotie van de verkoper.
    ga voor uw rechten naar een juridisch loket of rechtswinkel. (vrijblijvend advies)
    schakel zo nodig een rechtsbijstand verzekering in.
    maak foto's vooraf/tijdens/na de werken.









    _________________
    Mvg. Dan12



    edilkamin atlanta pelletketel CV
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Gast ma nov 26, 2012 4:22 pm

    Groot gelijk Maggy,

    Uit de avonturen van mijn vader, die ook iedere zelfstandige uitknijpt, heb ik al veel geleerd.
    Telkens hij bvb. een nieuwe wagen koopt duwt hij de dealer in een hoek. Dat heeft hem al zuur opgebroken als hij eens een panne heeft, ze rekenen hem dan het uitpersen dik aan en gelijk hebben ze.
    Ikzelf verkies om eerlijk zaken te doen met vertrouwen en respect voor elkaar en met mensenkennis kan men al heel ver komen. Niet iedere zelfstandige is een geldwolf er zijn er ook heel veel die het goed doen, dat mag ook eens gezegd worden op een forum. Het zoals Vandenbosch zegt, klagen en zagen op een forum en als iemand al eens iets postief zegt over een verkoper, wordt er meteen op gereageerd om geen reklame te maken omdat dit niet mag volgens de forumregels, iemand met de grond gelijk maken, terecht of onterecht, mag wel. Bedenkelijk vind ik.


    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van ss ma nov 26, 2012 4:24 pm

    Dank u Cantodea, vind ik ook!
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4396
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van krusty ma nov 26, 2012 4:28 pm

    Maggy bericht 16 eens lezen dan zou je normaal gezien moeten begrijpen wat ik bedoel.Dit is zeker geen alleenstaand geval. Het krioelt hier op het forum van zulke gevallen!!En alle dagen komen er nieuwe bij, vind je dit normaal. Ik dacht nochtans dat een hollander kritischer was dan een belg!
    Waarschijnlijk ben je nog zeer jong (20/30) en geloof je nog alles klakkeloos wat je verteld wordt.
    Ik ben hier al van october 2008 op het forum en heb hier al veel bedrogen mensen zien de revue passeren.
    Uit vroegere beroepservaring heb ik veel ervaring opgestapeld , en ik kan je verzekeren het grenst soms aan het ongelooflijke .


    Gesponsorde inhoud


    Goede raad is goud waard !! Empty Re: Goede raad is goud waard !!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 11:51 pm