Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    Palazzetti :Toegang tot het service menu


    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu - Pagina 2 Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast di jan 18, 2011 9:36 pm

    And schreef:Hallo,
    Ben hier ook nieuw.
    Bij mij lukt het ook met code 184 voor service menu.

    Maar ik heb geen idee hoe ik de melding extraordonary maintenance en het bijhorende piepsignaal wegkrijg.

    Wij zijn ook verhuist met kachel, onze installateur vind de afstand te ver om langs te komen voor onderhoud. Daarom doen wij het onderhoud zelf, hebben het verschillende keren gezien hoe het gedaan werd.

    Kan iemand mij in stappen uitleggen hoe ik het de tellers terug kan resetten?

    Dank je wel alvast.
    Ik hoop dan toch dat de persoon van wie je het gezien hebt het goed gedaan heeft Smile
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu - Pagina 2 Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast za jan 22, 2011 7:43 am

    Dank je wel, het is hiermee gelukt!

    Krijgen nu wel regelmatig ' smoke alarm' bij opstart.
    Wanneer we de kachel onmiddellijk na het uitzetten van dat alarm terug opzetten, dan gaat hij terug weer normaal.

    Iemand hier ervaring mee?
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Palazzetti :Toegang tot het service menu - Pagina 2 Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van steven za jan 22, 2011 9:10 am

    Aad,

    Je hebt tijdens de opstartfase te weinig pellets. In de opstartfase moet de kachel een minimumtemperatuur meten in de afvoergassen. Indien dit niet wordt behaald denkt de kachel dat de ontsteking niet goed is gelukt en gaat in alarm en zet zichzelf uit.

    In opstartfase 1 of 2 de pellet toevoer wat verhogen.

    De tweede keer lukt het omdat er al pellets in het potje liggen en er een hogere temp behaald wordt in de opstartfase.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu - Pagina 2 Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast di nov 22, 2011 1:12 pm

    Block schreef:Okay ik ben eruit, de eerste drie cijfers kom je in het service-menu.  Hier kan je enkel de tellers voor onderhoud e.d. resetten, je kan de worm niet bijsturen.

    Met de code 184 zit je in het hart van de sturing en kan je onder het menu don. scr de draaitijd van de schroef verhogen of verlagen.  Wel opletten er is nog een menu D scr dit is niet hetzelfde!

    don. scr
    1.3 "

    http://home.scarlet.be/~jm090441/Afb085.jpg

    De schroef draait met elke activatie dus in dit voorbeeld 1.3 seconden.  Als je deze lager zet naar 1.1 seconden krijg je dus minder pellets.

    PS: Kan iemand met een ecofire of palazzetti eens testen of 184 bij hun ook werkt?


    Ik heb raad opgevolgd en het werkt, mijn instellingen stonden op 1,8 - de hoogste en verkoper zei tegen mij dat hij niets kan instellen, gewoon grote onderhoud doen en dat is het. Heb een mail naar Italië Palazzetti gestuurd om een handleiding van Molly te verkrijgen (heb een huis gekocht waar al kachel in stond en vermoedelijk ook buiten garantie.Handleiding bestaat niet in nederlandse taal(heb paar papieren van zelf vertaling van verkoper gekregen maar er staat niet wat ik zoek. Ik heb ook gevraagd de parameters te verkijgen, hoe de kachel terug op de fabriekinstellingen kan gezet worden of passwoorden voor andere instellingen maar ik krijg het niet en van de firma zelf gingen zij verkoper zelf contacteren om de zaak verder op te volgen.Het zal zo zijn dat hij komt, 35euro vraagt voor verplaatsing en iets op display ingeeft en dan weet ik nog altijd niet als ik iets kan aanpassen dan moet ik weer bij hem aankloppen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu - Pagina 2 Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast wo nov 30, 2011 10:04 pm

    Je kan de kachel resetten normaal in menu "set stove". Nederlandstalige handleiding vragen bij de firma RVdistribution in couvin tegen mariembourg. Dat is de invoerder. Vragen naar Phillipe Wink

    Gesponsorde inhoud


    Palazzetti :Toegang tot het service menu - Pagina 2 Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 1:48 pm