Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten

marnic, povi1


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 am.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+69
Rayke
haroldgronsveld
Raf
RONIEKE
jerommeke
Marc Vermeylen
Stef
LucP
hans.goos
Johan
Bernd
jozef
InekeG
Paul
Fleur
Irbe
runefcb
Maryline
Paul Krottje
Mauritsius
Steven72
peter260
WOODY
Luc Peeters
fish11
ppeterke
alain
SICCO
don diego
Cerutti
rudy.devroey
nick.lams
henkco
Baileysker
mario1
Antonius
horatio
pedro
evert.clonen
Luc Melis
mikelbikel
grossard.rob
kordep
bettini
jelle
jorist
Ankaer Guido
deltalima
Toon
sabrinahorst
eura
egno
smillie
colleken
fdoncke
wvema
porteman
pellbox
piet
XTZ99.25MKII
eddy1
steven.eyssen
Luc B
85herman
antonio1980
nick1
kvkkvkkvk
pepe911
erwin
73 plaatsers

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor


    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty 1 week eigenaar van pelletkachel

    Bericht van Gast do apr 17, 2014 8:34 pm

    Ik ben Sofie en wij zijn nu bijna een week eigenaar van een pelletkachel, wij zijn hier heel tevreden over.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast vr apr 18, 2014 1:28 am

    halo. ik ben rieky
    ik ben woonachtig in west vl.
    ik heb sinds 1 jaar een pelletkachel
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4741
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van pedro vr apr 18, 2014 2:20 am

    Welkom Rieky,welke kachel heb je ?Tevreden tot nu toe??

    Grtz,
    pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty davyp

    Bericht van Gast vr apr 18, 2014 8:34 pm

    Hallo iedereen,

    Wij zijn al enkele maanden trotse bezitter van een piazzetta p938.
    Het is een 11kw model en staat in onze woonkamer.
    We hebben ook gekozen voor de witte steen, dat maakt hem ook wat strakker.
    Tot nu toe zijn we heel tevreden (wel geen strenge winter gehad).

    Groetjes
    Davy
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast za apr 19, 2014 3:27 am

    Pedro.
    mijn kachel is edilkamin marea.
    zeer tevreden op heden.
    gr.rieky

    tx voor de info!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty even voorstellen

    Bericht van Gast za apr 19, 2014 10:34 am

    Hallo allemaal ik ben Genius
    Ik lees al wat langer mee op het forum
    Heb er inmiddels al veel nuttige dingen van geleerd hier ,

    ik stook 2 jaar met een MCZ hydro 22 kw en ben uiterst tevreden hierover.
    de eerste aankoop pellets waren de German pellets ,
    en sinds 2013 stook ik op de Elite pellets wat mij veel beter bevalt omdat ze veel schoner zijn .
    Minder as en makkelijker schoonmaken

    Groetjes uit Eck en Wiel .    Nederland
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4741
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van pedro za apr 19, 2014 3:55 pm

    Welkom op het forum Genius!

    Mvg,
    Pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Hallo allemaal

    Bericht van Gast za apr 19, 2014 7:13 pm

    Sedert een paar maanden in het bezit van een  Surdiac Lyon 12Kw.
    Warmte geeft dit ding genoeg alleen is het nog wennen aan het geluid na jarenlang een houtkachel te hebben gestookt,
    maar het gehoor gaat achteruit met de jaren...dus het kan alleen maar beteren.
    De kachel trok aan het raampje valse lucht met een fluittoon als gevolg, dit is door de verkoper snel opgelost.
    voor de rest zullen we zien als we eens een ganse winter hebben doorgestookt,
    want na enkele maanden alleen 's avonds wat  branden kan je immers nog niet veel vertellen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty nieuw hier

    Bericht van Gast zo apr 20, 2014 5:20 am

    hallo,

    wij zijn op momenteel op zoek naar alle mogelijkheden voor een pelletkachel en hopen hier veel info op te vinden om een beslissing te nemen.
    We vonden een rika alvast mooi.  Maar we zullen hier alles eerst eens goed doorlezen.  Er staat alvast genoeg op.
    jelle
    jelle
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 43
    Registration date : 29-12-13

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van jelle zo apr 20, 2014 10:35 am

    Hallo,
    Ik ben Jelle, wij gaan ons huis verbouwen en vanaf komende winter ons huis verwarmen met een pellet cv-kachel van edil kamin, gekoppeld aan een buffervat van 800 liter met vloerverwarming.
    Wij kiezen voor pellets omdat wij geen stookolie willen, er geen aardgas ligt in de straat, maar wij willen niet afhankelijk zijn van een netbeheerder en dergelijke. Wij zijn hier op het forum terechtgekomen na veel informatie opzoeken over de voor- en nadelen van pellets.

    Mvg
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Yves nieuw hier

    Bericht van Gast zo apr 20, 2014 11:50 pm

    Binnenkort schaffen we een pelletkachel aan!  wellicht een ravelli snella 11kw ,
    we gaan volgende week eens de toestellen in het echt gaan bekijken.
    dankzij dit forum weet ik al veel meer :-)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast ma apr 21, 2014 5:46 pm

    We hebben sinds 4 jaar een pelletkachel "Thermorossi 3001", en zijn heel tevreden:
    weing opslagruimte nodig, goedkope energiebron, weinig afval, geen zichtbare rook.
    En.. veel minder werk dan met onze houtkachel die we 27 jaar in gebruik hadden.
    Daniël
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Devy nieuw hier

    Bericht van Gast ma apr 21, 2014 11:22 pm

    Hey,

    Ik had mij al eens aangemeld op dit forum, maar om één of andere reden werd mijn account verwijderd.
    Daarom opnieuw aangemeld daar ik nu sedert maart mijn pelletkachel mcz ego air heb.
    Ben zéér tevreden van de kachel. Wel heeft hij nu nog niet zoveel moeten branden, maar toch zijn er nog kille avonden/ochtends Smile.
    Dus bij deze ben ik blij om terug te zijn Smile.
    Groeten

    bij langdurige inactiviteit van een gebruiker wordt diens account verwijderd, zie forumregels.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast di apr 22, 2014 5:07 am

    hallo, ik ben berghmans debby uit scherpenheuvel en ben nieuw op het pellet forum
    wij hebben al twee jaar een pelletkachel een palazetti marissa
    in het begin wel problemen gehad met de printplaat
    heeft wel lang geduurd eer het opgelost was, maar zijn nu wel tevreden
    groetjes debby
    bettini
    bettini
    Starter
    Starter


    Man Aantal berichten : 7
    Leeftijd : 57
    Registration date : 21-04-14

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty hallo

    Bericht van bettini di apr 22, 2014 8:18 am

    via vrienden website doorgestuurd gekregen
    we wonen in brakel
    we hebben een kachel op basis van pellets en sinds vorig jaar ook een inbouwcassette




    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4741
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van pedro di apr 22, 2014 11:48 am

    Debby en Bettini,
    welkom hier!

    Ervaringen met kachels/pellets mogen jullie altijd posten in de topics!

    Grtz,
    pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast do mei 01, 2014 10:04 am

    Hallo ik ben Brian uit Breukelen en heb deze site gevonden via Bing.
    Ik ben mij aan het oriënteren over een pelletkachel.
    Mijn vrouw is er echter nog niet van overtuigd dat het goedkoper is dan de cv.
    Hopelijk vind ik hier info die dat bevestigd of ontkracht
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast vr mei 02, 2014 6:43 pm

    Hallo Allemaal,

    Wij zijn Filip en Carine uit gent. Ik ben al een tijdje lid van het forum maar had nog niets gepost.

    Ik ben de trotse eigenaar van een Edilkamin 34 pelletketel en ben daar tot op heden zeer tevreden over. We zijn overgeschakeld van Mazout naar pellets en het verschil in prijs is opmerkelijk.

    Tevens heb in interesse in de groepsaankopen hier, zeer op prijs gesteld.

    doe zo verder!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Nieuw forum

    Bericht van Gast za mei 03, 2014 10:59 am

    Hallo Ik ben Wim uit Ninove.
    Ik ben in het bezit van een Extraflame en Ravelli pelletkachel
    Ik gebruik momenteel pellets uit Colruyt
    Ik ben geïnteresseerd in een groepsaankoop van het forum!
    Grts wim
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31402
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin za mei 03, 2014 11:06 am

    Wim,

    welkom op het forum. deelnemen aan een groepsaankoop kan, mits naleven van de gestelde regels...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Kleine voorstelling

    Bericht van Gast zo mei 04, 2014 9:21 am

    Hallo , mijn naam is Sandra Cooremans en sinds 2 jaar hebben wij een pelletkachel van het merk MCZ aangeschaft.
    Wij gebruiken pellets van de Makro.
    Aangezien de goede prijs/kwaliteit en service zouden wij graag ook deelnemen aan de groepsaankoop Elite.  

    Alvast bedankt,
    Sandra Cooremans
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Hallo nieuw op het forum

    Bericht van Gast wo mei 07, 2014 8:47 am

    Hallo,

    We hebben reeds een MCZ pelletkachel waar we heel tevreden van zijn en hebben ons nu een tweede pelletkachel thermorossi cuba 12 aangeschaft.

    Groetjes

    Evelyn
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast wo mei 07, 2014 9:33 pm

    Hallo, wij hebben vorige week beslist en deze Ravelli Holly met kanalisatie besteld!  Smile 

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
    pellbox
    pellbox
    Admin


    Man Aantal berichten : 785
    Leeftijd : 48
    Registration date : 27-10-08

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van pellbox do mei 08, 2014 5:43 am

    Welkom allemaal op het pelletforum. Met de zoekknop kan je heel veel terug vinden.


    Mvg,


    Steven
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast do mei 08, 2014 9:38 pm

    Goedendag,

    Ik ben Dolf, eigenaar van Gofilex Duurzaam Verwarmen.
    Verkoper en installateur van houtkachels, pelletkachels, zonne collectoren en pv panelen.
    En natuurlijk schoorstenen (een vaak vergeten doch essentieel onderdeel).
    Dealer van: Nordic Fire, Wanders, Wodtke, Biotech.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Bvdb

    Bericht van Gast vr mei 09, 2014 11:24 pm

    Ik ben Leon, 76 jaar. Heb een EdilKamin TORONTO 24 KW aangesloten op cv verwarming.
    Sinds 1 jaar gebruik ik de pellet kachel in de maanden nov. T/ m maart.
    Goedkoper?? Het lijkt van wel, maar niet in die mate als men beweert.
    Nadelen: iedere dag stoken, om de 3 dagen de kachel schoonmaken.
    Voordelen: bij mij is het voordeel, dat je de temperatuur efficiënter kunt regelen voor tijden dat je niet binnen bent.
    Je moet wel gebruik maken van een draadloze thermostaat in de ruimte, waarin je woont.
    Naast de pelletkachel, kan ik altijd nog de gas-cv, gebruiken, in geval van nood.
    Succes!p

    Gesponsorde inhoud


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 14 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 3:55 am