Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 28 gasten

dumo


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+69
Rayke
haroldgronsveld
Raf
RONIEKE
jerommeke
Marc Vermeylen
Stef
LucP
hans.goos
Johan
Bernd
jozef
InekeG
Paul
Fleur
Irbe
runefcb
Maryline
Paul Krottje
Mauritsius
Steven72
peter260
WOODY
Luc Peeters
fish11
ppeterke
alain
SICCO
don diego
Cerutti
rudy.devroey
nick.lams
henkco
Baileysker
mario1
Antonius
horatio
pedro
evert.clonen
Luc Melis
mikelbikel
grossard.rob
kordep
bettini
jelle
jorist
Ankaer Guido
deltalima
Toon
sabrinahorst
eura
egno
smillie
colleken
fdoncke
wvema
porteman
pellbox
piet
XTZ99.25MKII
eddy1
steven.eyssen
Luc B
85herman
antonio1980
nick1
kvkkvkkvk
pepe911
erwin
73 plaatsers

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor


    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty voorstellen

    Bericht van Gast ma maa 13, 2017 2:11 pm

    Hallo,

    Ik ben Frank Berents kom uit stadskanaal Groningen.

    Wij zijn in het bezit van een Edil Kamin iris+ pellet kachel.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty nieuw lid

    Bericht van Gast zo apr 02, 2017 10:11 pm

    Goeden avond

    Mijn naam is Marcel en ben nieuw op dit forum.
    Mijn interesse is gaan groeien toen ik wat meer las over pellet kachels.
    Ik heb nu een gebruikte pellet kachel gekocht en ben deze aan het installeren het is een seay kali mini cv
    ik hoop veel nuttige info via dit forum te kunnen krijgen.

    vr gr Marcel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Nieuw lid

    Bericht van Gast vr mei 05, 2017 6:35 pm

    Hoi iedereen,

    Mijn naam is Rita

    Op dit forum wil ik kennis opdoen ivm MCZ musa comfort air pelletkachel, heb er al redelijk veel zelf over opgezocht ,maar als je het vraagt aan gebruikers van deze kachel zal het toch vlotter gaan.

    Ik zal dan ook mijn vraag stellen in het juiste gedeelte van het forum.

    Bedankt voor het toevoegen in elk geval.

    Grts Rita
    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 898
    Leeftijd : 40
    Registration date : 18-04-12

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van grossard.rob za mei 06, 2017 12:18 pm

    Hoi,

    Gebruik zeker de zoekknop betreffende je kachel of schouw.
    Veel leesplezier


    _________________
    Mcz Aki Hydromatic 18m2
    Edilkamin Moon 11KW Te Koop
    Pellets: Verschillend onder 4€

    12 Sunpower X20 355WP Panelen & 9 Longi 375WP Panelen
    Goodwe 6.5KW Hybride + BYD HVS Thuisbatterij 10.8KW + 3Fase
    Vaillant Aurostep 300L Zonneboiler + Hr++ VCW 206 Condensatieketel.
    Duco C+ Tronic Ventilatiesysteem

    Dj-Sets (House)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Dirk

    Bericht van Gast di jun 27, 2017 12:20 pm

    Dirk Engelen uit Wilderen. Het dorp met het beste bier van België.
    Hier gestrand op aanraden van collega's.


    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast wo aug 02, 2017 7:23 pm

    hoi allen , wij zijn sabrina en peter, was vroeger al lid als dumboken maar door overstap naan proximus alle gegevens kwijt,
    wij bezitten reeds enkele jaren een edelkhamin kachel en branden al enkele jaren elite pellets van de groepsaankoop en ook prive besteld bij gbs.
    is er terug een aankoop of zijn er enkel nog badger pellets in de running.

    groetjes
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31458
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin wo aug 02, 2017 7:27 pm

    groepsaankoop badger loopt nog tot 1 september, de andere zijn afgesloten.
    schrijf uw gebruikersnaam en wachtwoord ergens op, voor als je nog eens van provider verandert...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty ann nieuw

    Bericht van Gast ma aug 21, 2017 5:25 pm

    Hallo,

    Ann uit Meerbeke.
    Gedurende periode 2012 - 2016 heb ik het hele huis verwarmd met een pelletkachel (vervanging mini chauffage). Nu een deel van de woning verhuurd zal worden, wordt dit complex om temperatuur te regelen.

    Ik heb de pelletkachel dus laten afkoppelen tijdens de renovatiewerken en een nieuwe condensatieketel - aardgas laten plaatsen.

    Als extra verwarming zal ikzelf terug op zoek gaan naar een pelletkachel voor mijn gedeelte van de woning.

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Dag iedereen!

    Bericht van Gast zo sep 10, 2017 9:53 am

    Hallo, mijn naam is Hans en ben woonachtig in Aalst.
    Ik ben op dit forum terechtgekomen in mijn zoektocht naar "de beste" pellets en om ervaringen van anderen te weten te komen.

    Wij beschikken sinds 2 jaar over een MCZ Ego Air 2.0 om onze veranda (28m²) op te warmen en als bijverwarming voor de living.

    Ondertussen al verschillende soorten pellets geprobeerd en heb nog niet echt mijn favoriet gevonden.

    Jaarlijks verbruik ligt op ongeveer 100 zakken.


    Groeten,
    Hans
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty voorstelling

    Bericht van Gast zo sep 10, 2017 11:37 am

    Beste medeleden

    Ik ben Johan 54 jaar
    Heb een flumenfire van 12 kW.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo sep 10, 2017 8:33 pm

    Hoi iedereen, mijn naam is Kris en kom uit Kortenaken. Was vroeger ook al lid.
    Ik heb een Extraflame inbouwpelletkachel comfort P80, al reeds verscheidene jaren.


    Groeten,

    Kris.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast za sep 16, 2017 6:22 pm

    hoi steven even geleden maar terug ben blij terug te zijn op de forum
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Sinds enkele weken gebruiker pelletkachel

    Bericht van Gast wo okt 25, 2017 11:19 pm

    Hallo allemaal,

    Sinds enkele weken ben ik in het bezig van een Vulcano pelletkachel van 12 KW waar we tot nu toe zeer tevreden mee zijn.
    We hebben deze gekocht als bijverwarming.
    We gebruiken pellets van het merk: Woodpellets

    Groetjes

    Marcell
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty hallo allemaal

    Bericht van Gast ma okt 30, 2017 7:55 pm

    ben eigenlijk niet nieuw op deze forum
    vroeger was mijn roepnaam johan10
    maar vermits ik naar een andere provider overgestapt ben heb ik me opnieuw moeten registreren met een ander email adres
    vroeger had ik een artel 12kw nu heb ik mij en Flumenfire 12kw aangekocht
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31458
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin ma okt 30, 2017 10:58 pm

    is nu te laat maar als info voor de volgenden.
    email adres kan gewijzigd worden onder de knop profiel in de grijze balk bovenaan.
    opnieuw registreren met een andere gebruikersnaam hoeft dus niet en schept alleen maar verwarring...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Even voorstellen

    Bericht van Gast di nov 07, 2017 10:18 pm

    Hoi Ik ben Sipke,

    Ik heb 3 jaar geleden een Cola Ambra kachel gekocht in Italie.
    Ben er erg tevreden over vind het fijne warmte en de vlam geeft een huiselijke sfeer
    De kachel heeft zichzelf al bijna terug betaald door een veel lager gasgebruik.
    Ik stook diverse soorten pellets.

    bericht aangepast.
    niet vissen naar parameters in het voorsteltopic.
    geldt ook voor de volgenden...
    Mauritsius
    Mauritsius
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 308
    Registration date : 09-10-17

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Was het echt vergeten

    Bericht van Mauritsius zo nov 12, 2017 12:37 pm

    Mijn naam is Maurits , op het forum " Mauritsius " ; ondertussen kom ik hier al enkele weken regelmatig en bij ons staat een Nordica Extraflame , type Viviana ( met kanalisatie )
    Het word dus echt tijd om mij ook eens voor te stellen.
    Mijn woonplaats is Zele (9240 ) en ik ben 65 jr en onlangs gepensioneerd ; praktisch m'n hele loopbaan in de bouwsektor gewerkt ( nieuwbouw , verbouwingen , restauratie )
    Dit leerzame forum heb ik gevonden via Google & heb hier al heel wat intressante dingen kunnen opsteken.

    Groetjes allemaal

    Maurits pelletforum

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast wo nov 15, 2017 8:57 am

    Hallo,

    Mijn naam is Ronald en ben nieuw hier. Heb een mcz musa 15kw hydro. En vind het reuze interessant om hier topics door te lezen.

    Gr

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo nov 26, 2017 10:52 am

    Dag iedereen,

    Ik heb dit forum gevonden via google omdat ik wat wil bijleren over pelletkachels in het algemeen en natuurlijk ook over onze specifieke modellen.
    We hebben een Edilkamin Seven en Lilia+.
    Tot hiertoe zeer tevreden over de kachels, we komen namelijk van mazout... We stoken verschillende soorten pellets, kwestie van de promo's een beetje te volgen.

    Groeten,
    Kevin
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty nieuw op dit forum

    Bericht van Gast zo dec 03, 2017 12:08 pm

    Hallo Iedereen ,

    Via vriend hier terecht gekomen .

    Heb al een 7 tal jaren een pelletkachel merk Kalor 85  is een 7kw kacheltje .

    ik doe zelf mijn onderhoud en herstellingen , heb zelf de schouw geplaatst , 8 tal meter in totaal waarvan 5 meter buiten
    met geïsoleerde pijp

    ik stook met Cor pellets hardhout nu een 4 tal jaar en zeer tevreden over de kwaliteit , zeer weinig stof en wordt geleverd aan huis per pallet .
    Daarvoor green energy , goed warmte maar veel stof en klein grut in zakken .

    ik verwarm hiermee de living ,keuken zonder problemen en draait zelf in putje winter op eco stand

    is een oud huis met volle muren wel met nieuwe ramen en deuren dubbel glas.

    Mvg,

    Marc.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Even voorstellen

    Bericht van Gast do dec 07, 2017 5:30 pm

    Hallo allemaal, Mijn naam is Harry,
    Ik ben hier terecht gekomen door het zoek op google, Musa hyromatic
    Doordat gas steeds duurder word en dat ik nog al wat gas verbruik 3300 kup op jaarbasis, ben ik over gestapt op palletkachel.
    De pallet die ik gebruik zijn van Bio Baltick.  
    En sinds 6 weken Musa hyromatic 16 Kw gekocht.
    En tot nu toe bevalt me het prima.
    Alleen zit ik met een paar vraagjes vandaar dat ik me hier heb aangemeld.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty voorstellen

    Bericht van Gast ma dec 11, 2017 9:18 pm

    Ik ben Walter op het forum onder Wally1

    Ik heb jullie forum gevonden op internet
    ik heb pelletkachel piazetta 963c , deze heb ik van onze buren overgenomen heeft maar 1 winter gebrand
    Vroeger had ik houtkachel maar door zeer veel problemen met de rug hebben we dit stop gezet
    De pellets die ik gebruik zijn van alle houtpellets volle pallet gekocht bij de installateur die de kachel verplaatst heeft.
    Ik zou jullie graag wat vraagjes stellen die ik niet terug vind in de handleiding
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast vr dec 15, 2017 1:40 pm

    Hoe kom je hier terecht?
    Research over pelletkachels online.
    Waarom een pelletkachel?
    We hebben een huis gekocht met een mooie speksteen houtkachel. Nu blijkt dat onze schouw levensgevaarlijk is. Mijn vriendin en ik willen wel nog graag vuur in huis en een pelletkachel is dan perfect. Het zou ook een deel schelen op onze mazout factuur.
    Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?
    Twijfel voorlopig tussen een palazzetti malu en een superior monia.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast za dec 16, 2017 9:14 am

    Goedemorgen,

    Ik ben John en kom uit winschoten.
    Ik heb een duroflame eco 8 en een baby five ariel van tsp.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty hallo even me voorstellen

    Bericht van Gast di dec 19, 2017 2:18 pm

    hallo ik heet jean paul en ben blij dat ik toegang verkrijg op dit forum waar ik veel informatie en ervaringen kan bekomen  
    ik heb momenteel 2 pelletkachels van MCZ. De pellets die ik momenteel gebruik zijn Flammi waar ik niet over te klagen heeft
    ik ben van plan om mijn oudste kachel(6kw en 11 jaar oud) te vervangen en voor mij is het praktisch dat ik het ene kan bekijken via dit forum    
    en ook mijn ervaringen met jullie te delen   bedankt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Voorstellen

    Bericht van Gast za dec 23, 2017 7:00 pm

    Hallo, wij zijn fam.Ligtenberg en wij willen een pelletkachel mcz cute aanschaffen,
    Zijn een beetje aan het rond kijken om wat ervaringen te lezen

    Gesponsorde inhoud


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 28 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 2:39 pm