Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

groepsaankoop limburg 2018: KLIK
groepsaankoop wvl & ovl 2018: KLIK
groepsaankoop badger pellets 2018: KLIK
groepsaankoop logpellets regio lommel: KLIK

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 6 gasten

krusty

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers

iemand ervaring met de extraflame comfort min

Deel

Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!

Aantal berichten : 1449
Registration date : 15-03-09

Re: iemand ervaring met de extraflame comfort min

Bericht van Philip op ma nov 08, 2010 9:26 pm

PM = private message dus een prive mailtje bounce

Ann zal je een prive mailtje zenden op het forum
je zal hier mededeling van krijgen en net als gewone mail kan je hierop antwoorden rechtstreeks aan haar

Gast
Gast

Bericht van Gast op ma nov 08, 2010 9:41 pm

ok thanks! dat scheelt..
philippe2510
Starter
Starter

Man Aantal berichten : 9
Leeftijd : 44
Registration date : 24-09-09

Bericht van philippe2510 op vr dec 03, 2010 10:38 am

Steven ik las hieronder een uitleg over het aanpassen van de ventilatorsnelheid. Ik ben ook in het bezit van een P80 en mijn vraag is uit welke handleiding je dit hebt? Ik zou namelijk de snelheid van de rookgasventilator iets willen verminderen.
Groeten,
Philippe

Steven schreef:Dag John,

Dat is nogal een lange nickname die je hebt.

Tekst uit de handleiding:

DUCTING MOTOR % ADJSUTMENT
Parameter “H” allows to make a percentage modifi cation, therefore proportional on all powers, ducting
motor speed. For access, enter the user programming by pressing keys 3. Hold it down and press 5; then
move within the menu using button 5 until the fl ashing letter “H” appears on display D2.
The value “00” will appear on display D1: keys 2 and 3 can be used to adjust the percentage increase/
decrease desired by 5 points per time (the parameter can be varied with a maximum travel from –20 to
+30). When the adjustment has been made, press button 1 or 5 to conform and escape.

Mvg,

Steven
Gast
Gast

iemand ervaring met de extraflame comfort min

Bericht van Gast op wo feb 22, 2012 6:22 pm

Vorige week hebben we onze "Mini" besteld. Gisteren ben ik hevig beginnen uitbreken, want hij komt in de plaats van de openhaard. Ik lees in dit forum over lucht aanzuigen, onderdruk en weet ik veel wat nog allemaal. Waar moet ik nog rekening mee houden? Zuigt hij niet gewoon lucht aan in de woonkamer? Is een stopcontact 220v in de buurt voldoende of leg ik best een afzonderlijk gezekerde lijn, enz.... En bovenal: waar vind ik een nederlandstalige handleiding die ik al eens kan doornemen?

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Soortgelijke onderwerpen

-

Het is nu ma mei 21, 2018 10:34 am