wijzigingen bij nestor martin Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 47 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 47 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
wijzigingen bij nestor martin I_vote_lcapwijzigingen bij nestor martin I_voting_barwijzigingen bij nestor martin I_vote_rcap 
steven
wijzigingen bij nestor martin I_vote_lcapwijzigingen bij nestor martin I_voting_barwijzigingen bij nestor martin I_vote_rcap 
pedro
wijzigingen bij nestor martin I_vote_lcapwijzigingen bij nestor martin I_voting_barwijzigingen bij nestor martin I_vote_rcap 
krusty
wijzigingen bij nestor martin I_vote_lcapwijzigingen bij nestor martin I_voting_barwijzigingen bij nestor martin I_vote_rcap 
Fleur
wijzigingen bij nestor martin I_vote_lcapwijzigingen bij nestor martin I_voting_barwijzigingen bij nestor martin I_vote_rcap 
ss
wijzigingen bij nestor martin I_vote_lcapwijzigingen bij nestor martin I_voting_barwijzigingen bij nestor martin I_vote_rcap 
jeanhup
wijzigingen bij nestor martin I_vote_lcapwijzigingen bij nestor martin I_voting_barwijzigingen bij nestor martin I_vote_rcap 
Philip
wijzigingen bij nestor martin I_vote_lcapwijzigingen bij nestor martin I_voting_barwijzigingen bij nestor martin I_vote_rcap 
Annejanne
wijzigingen bij nestor martin I_vote_lcapwijzigingen bij nestor martin I_voting_barwijzigingen bij nestor martin I_vote_rcap 
Maryline
wijzigingen bij nestor martin I_vote_lcapwijzigingen bij nestor martin I_voting_barwijzigingen bij nestor martin I_vote_rcap 

 

 wijzigingen bij nestor martin

Ga naar beneden 
+3
erwin
vinnus1
goldwing
7 plaatsers
AuteurBericht
goldwing
Pellet
Pellet
goldwing


Man Aantal berichten : 139
Leeftijd : 63
Registration date : 23-11-10

wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptywo aug 14, 2013 8:29 am

Ik heb bij de verkoper Frank van ecolutions ge informeert voor een nestor martin en liet mij weten:

wij zijn sinds enkele weken gestopt met de verkoop van die kachel ,  
deze is veranderd van binnen werk ( en ventilatie motor) en daar staan wij niet meer achter
je kan terecht bij de groene kachel van nu hij verdeel deze kachel


maar bij de groene kachel zeggen ze dat ze geen nestor martin op voorraad  hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
vinnus1
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
vinnus1


Man Aantal berichten : 410
Leeftijd : 69
Registration date : 10-11-10

wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptywo aug 14, 2013 10:12 am

In hoe verre moet ik me nu ongerust maken dat ik nu zoiets lees.En ik die dacht de koop van mijn leven te hebben gemaakt.
Bij mij was toen de doorslag dat Frank er toen zo een positieve commentaar over gaf.
Zijn ze nu begonnen met minderwaardige materialen (ventilator enz.)te gebruiken of is dit al een poosje bezig?

En toch heb ik er moeite mee om te vatten dat Nestor Martin dat nu wel in spaanse handen zit, hun naam zelf door het slijk halen en zo goede dealers er door zouden verliezen.
Die mensen zijn er ook niets mee vooruit,en het is zeker voor een goede zaak geen reclame dat je steeds problemen met de kachel bij de klanten hebt.

Voor alle duidelijkheid tot nu nog geen problemen maar heb ze nog maar pas ook he.
Nieuwe auto's rijden in de beginne ook goed !
Een zeer verontruste pellet gebruiker.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptywo aug 14, 2013 3:14 pm

@vinnus1

informeer eerst eens bij je verkoper welk binnenwerk er in jou kachel zit.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
vinnus1
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
vinnus1


Man Aantal berichten : 410
Leeftijd : 69
Registration date : 10-11-10

wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptyma aug 19, 2013 7:20 pm

Hallo,
Ik heb natuurlijk ook niet stil gezeten,en heb aan de verantwoordelijke van Nestor Martin gevraagd,hoe dit nu eigenlijk zit met die geruchten die zich momenteel voor doen.
Allereerst is me gegarandeerd dat er niets maar ook niets is veranderd aan de kachel.

Wat er wel in de toekomst gaat veranderen is het display,en dit gaat het zelfde zijn voor Nestor- Martin en Surdiac.Hiervoor zouden de spanjaarden verantwoordelijk zijn.Persoonlijk vind ik het huidige wel heel makkelijk.

Het binnenwerk van mijn kachel is nog altijd het zelfde als vanaf de eerste kachel die is gemaakt van Nestor-Martin.
Dit is me voor 100% verzekerd.

Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptydi aug 20, 2013 12:22 am

Mag ik toch de opmerking maken dat iedere verkoper vrij is om een merk niet meer te verdelen, dat kan om allerlei redenen zijn!!!
Frank zal wel zijn gegronde redenen hebben om te stoppen met dat merk, al wil dat niet noodzakelijk zeggen dat het hier een minderwaardige kachel of merk betreft!

Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4758
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptydi aug 20, 2013 8:59 am

@Goldwing,

ik heb bevestiging gekregen van De Groene Kachel zelf dat ze wel degelijk Nestor Martin verkopen.
Blijkbaar zou men u een mail gestuurd hebben met de melding dat de kachel half september zou klaar zijn.

Mvg,
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
goldwing
Pellet
Pellet
goldwing


Man Aantal berichten : 139
Leeftijd : 63
Registration date : 23-11-10

wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptydi aug 20, 2013 9:30 am

pedro
ik heb wel in bericht 1 geschreven, dat ze bij de groene kachel zeggen ze dat ze geen nestor martin op voorraad  hebben

Half september zouden deze dus op voorraad zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: wijzigingen Nestor Martin   wijzigingen bij nestor martin Emptyma sep 02, 2013 7:57 pm

@ vinnus 1

effe even verduidelijken als ik mag :

je hebt contact gehad met de verantwoordelijke van Nestor die jouw beloofde dat er niks aan de
huidige Nestor veranderd is

beetje rare reactie van hun uit vind ik persoonlijk  
ik zet hier onder de mail die ik als dealer kreeg van NM ivm met deze kwestie !

Citaat :
Beste Frank,

Even wat uitleg over de huidige sitautie pelletkachels Nestor Martin.
Sinds kort hebben wij de productie overgenomen van het merk "Blue-fire" en deze worden nu geproduceerd door ons onder de naam Surdiac.
De huidige pelletkachel van Nestor Martin is tevens uitgerust met de verbrandingstechniek van "Blue-fire" (en niet meer met Caminetti Montegrappa zoals in het verleden).

Onze huidige verdeler in Limburg is de firma 'Groene Kachel" in Zolder, die tevens ex-invoerder was van de "Blue-fire"-toestellen.
Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk voor jullie om onze toestellen rechtstreeks aan te kopen via ons.

Alle limburgse geïnteresseerden kunnen echter wel contact opnemen met deze firma om onze toestellen te bekomen:

voila en dus ik verdeel ze niet meer , ik vond de vorige Nestor Martins ( hun eerste pelletkachel) super kachels en ik sta niet achter wat ze nu gebruiken en persoonlijk vind ik dat aan al die veranderingen van merknamen, fabricage en verdeling een geurtje hangt  voila

grts Frank


Tnx voor de verduidelijking Frank!
Geïnteresseerden van Nestor Martin ea moeten zich dus wenden tot de groene kachel,
voor de verkoop en dus ook voor alle herstellingen..........
scratch 

Grtz,
Pedro
Terug naar boven Ga naar beneden
grossard.rob
Admin
grossard.rob


Man Aantal berichten : 900
Leeftijd : 41
Registration date : 18-04-12

wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptyma sep 02, 2013 8:30 pm

@ Vinnus; blijkbaar is Groene kachel vanaf nu dan ook verantwoordelijk voor alle problemen en kan je niet meer bij je huidige verkoper terecht neem ik aan. hopelijk blijven dan de klachten uit dat wanneer de kachel eerder aangekocht was bij een ander dat ze bij Groene kachel vinden jou niet te moeten helpen, want dan wordt het echt een soap-serie

@ Frank, fijn dat je zo buitenspel wordt gezet. amai.
Ik zou op die manier ook niet willen verdelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soundcloud.com/tripple-d
Gast
Gast
Anonymous



wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptyma sep 02, 2013 8:51 pm

Voorlopig zal je echter van NM en surdiac moeilijk iets te pakken krijgen. de fabriek is verzegeld.
de vertegenwoordiger heeft beloofd om langs te komen  vorige week om de situatie uit de doeken te doen maar we hebben niemand gezien.

met de kachels tot nu toe geleverd van NM met de camenitti montegrappa techniek hebben we nog geen problemen gehad, dit is degelijk.
wat betreft de nieuwe met blue fire technologie lijkt de werking tot nu toe in orde, maar de ruimteventilator is veel te geweldig.
dit probleem zou normaal softwarematig moeten aan te passen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptydi sep 03, 2013 2:17 am

camiel,

jij hebt de twee kacheluitvoeringen van NM al geplaatst blijkbaar,
wat ik me afvraag, waaraan kan ik nu als klant zien welke uitvoering er voor me staat?

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptydi sep 03, 2013 7:58 am

Het komt er dus op neer dat ze nu pelletkachels van een hele andere fabriek "relabelen" als Surdiac/Nestor-Martin. Alleen het ontwerp van de buitenkant zal min of meer gelijk blijven. Aan zaken als het display en de inrichting van de branderruimte zul je het verschil kunnen zien. Als deze op een Blue-Fire lijken heb je een nieuwe. Je kunt ook technische gegevens vergelijken, die zullen waarschijnlijk ook 1-op-1 overeenkomen met bekende Blue-Fire modellen.

_________________
met vriendelijke groet,

Jean - importeur/installateur/gebruiker van pelletkachels en pelletketels

In eigen gebruik:
Pasian Bijou pelletkachel
Adler Firecube pelletkachel
Ariterm Biomatic pelletketel
Gebruikte pellets: momenteel zeer content met Piron belgische pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptydi sep 03, 2013 10:24 am

Een vaststelling;
Indien een invoerder of fabrikant mij als dealer zou behandelen zoals NM met Frank deed, dan zou ik ook niet meer met dergelijke firma/merk willen samenwerken. Maar wie zegt dat de nieuwe uitvoeringen minderwaardig zouden zijn aan de voorgaande versie??? Dat moet de tijd uitwijzen denk ik en bovendien heeft NM een behoorlijk degelijke reputatie te verdedigen. Hun gedrag tegenover hun dealer is natuurlijk een andere zaak die weinig te maken heeft met de kwaliteit van hun kachels.
Vriendelijke groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptydi sep 03, 2013 3:57 pm

Citaat :
wat betreft de nieuwe met blue fire technologie lijkt de werking tot nu toe in orde, maar de ruimteventilator is veel te geweldig
Klinkt voor mij een beetje als een Mercedes met een Trabantmotor, ik zou hem nog even in de showroom laten staan tot ik de gebruikerservaringen over een langere periode heb kunnen lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptyma nov 25, 2013 7:31 pm

Allen,

voor iedereen die verzot is op het design van de Nestor Martin GQH16/36 is er goed nieuws.
Neem maar eens een kijkje op de site van Camminetti Montegrappa, vooral naar de modellen Icona en Iron.
Het enige wat Nestor Martin doet is er dikkere zijpanelen op monteren, voor de rest zijn ze idem

Voor diegenen die zich zorgen maken om de techniek in de kachels van Nestor Martin, Cam.Mont. ziet er geen kleine speler uit en is in Italië wel bekend. De kachels zijn ook voorzien van een soort active system (zoals MCZ), KCC genoemd. Ik verwacht dat ze binnenkort in Vlaanderen ook wel meer zullen verkocht worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptydi maa 04, 2014 5:09 pm

Oei! Wat lees ik nu hier ben lange tijd niet meer actief hier geweest!
Mischien een vraagje naar Ecolutions toe hoe zit het met service en garantie van onze nestor Martin
Ik denk wel dat wij de eerste uitvoering hebben!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptydi maa 04, 2014 8:46 pm

Ik dacht dat nestor martin gesloten was sinds onlangs ....

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Nestor Martin    wijzigingen bij nestor martin Emptyvr maa 07, 2014 10:13 am

@ Savoya: Je hebt inderdaad het eerste model

Nestor Martin heeft jammer genoeg de boeken neergelegd
maar geen angst , ik laat mijn klanten niet in de steek
de meeste onderdelen die zouden kunnen stukgaan heb ik reeds in stock liggen
en we kunnen alle andere onderdelen wel bij andere leverancier vinden

dus is er een probleem , laat het gewoon aan MIJ weten en we lossen die op

mvg Frank
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptyvr maa 07, 2014 11:36 am

als de boeken dicht zijn bij NM, dan raad ik iedereen aan zo snel mogelijk kontakt te nemen met zijn eigen NM verkoper.
hopelijk kunnen NM klanten van kachelschuur of groene kachel evenzeer nog aldaar terecht voor verdere service...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Emptyvr maa 07, 2014 6:07 pm

Hey Frank,

Ja tis spijtig wat er allemaal gebeurt is bij NM.
Dit noem ik nu service,een verkoper die zijn klanten niet laat stikken!
Bedankt wist wel dat we op jullie uitstekende service kunnen blijven rekenen!

Tot nu toe nog geen enkel prob met onze kachel, wij zijn er zeer tevreden mee!
Moest er iets zijn laten we het je wel weten!
Nogmaals bedankt tis toch een gerustelling als je zo goede nieuws krijgt!

Grts angelo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





wijzigingen bij nestor martin Empty
BerichtOnderwerp: Re: wijzigingen bij nestor martin   wijzigingen bij nestor martin Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wijzigingen bij nestor martin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nestor Martin GQH36

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Nestor Martin-
Ga naar: