Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 22 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 21 gasten

krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    Kermorvan: batterij afstandsbediening

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Kermorvan: batterij afstandsbediening Empty Kermorvan: batterij afstandsbediening

    Bericht van Gast ma nov 25, 2013 1:29 pm

    hello,

    in de prijsonderhandelingen van ons huis hebben we de twee pelletkachels erbij gekregen. Eén daarvan is een Deville Kermorvan, die nu dagelijks vollebak brandt. Er zit echter geen batterij in de afstandsbediening en in de handleiding vind ik er ook niets van terug. Weet iemand welke batterij hier in moet? Het zou een kort batterijtje moeten zijn maar er bestaan enkele soorten met zeer uiteenlopende voltages. (1,5V - 3V - 12V)
    Welk is het precieze type dat ik moet voorzien?
    Alvast bedankt voor alle mogelijke info - het zou fijn zijn als we in de zetel kunnen blijven zitten om de kachel feller/minder fel te doen branden na een dagje renoveren :p
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Kermorvan: batterij afstandsbediening Empty Re: Kermorvan: batterij afstandsbediening

    Bericht van Gast ma nov 25, 2013 1:41 pm

    De meeste AB's werken met 2 AA cellen of 3 AAA, dus 3 of 4,5V. Zou die van 3 V eens proberen met de optie dat je die mag ruilen als hij niet goed is.

    Zie: Varta
    plejo
    plejo
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 52
    Leeftijd : 72
    Registration date : 20-11-08

    Kermorvan: batterij afstandsbediening Empty Re: Kermorvan: batterij afstandsbediening

    Bericht van plejo ma nov 25, 2013 1:57 pm

    Volgens de user manual is het een " 12 V type MN21 of E23A of GP23 " batterij.
    Deze batterij vindt je ook terug in de drukknop van draadloze bellen.

    mvg

    Jos
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Kermorvan: batterij afstandsbediening Empty Re: Kermorvan: batterij afstandsbediening

    Bericht van Gast ma nov 25, 2013 2:01 pm

    Klopt, heb ik er ook in zitten maar vond het voor een AB een beetje apart. Zou dan de MN21 of MN 27 moeten zijn.
    plejo
    plejo
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 52
    Leeftijd : 72
    Registration date : 20-11-08

    Kermorvan: batterij afstandsbediening Empty Re: Kermorvan: batterij afstandsbediening

    Bericht van plejo ma nov 25, 2013 2:10 pm

    MN21 want de MN27 is 2.5 mm dunner en 0.5 mm korter.
    Is ook te vinden onder volgende nummers afhankelijk van de fabricant V23GA, MN21, 23A oder LRV08 maar het zjn allemaal dezelfde batterijtypes.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31402
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Kermorvan: batterij afstandsbediening Empty Re: Kermorvan: batterij afstandsbediening

    Bericht van erwin ma nov 25, 2013 3:18 pm

    sieg,

    als je naar de colruyt in landen rijd heb je ze: link

    in de volgende handleiding staan de batterijgegevens wel vemeld: link


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Kermorvan: batterij afstandsbediening Empty Re: Kermorvan: batterij afstandsbediening

    Bericht van Gast ma nov 25, 2013 6:41 pm

    ah heel erg bedankt!
    dan ga ik ze zometeen al halen!
    Dat is idd een andere handleiding dan wat ik heb - die van mij zijn enkele vastgeniete kopies Smile
    thanks!

    Gesponsorde inhoud


    Kermorvan: batterij afstandsbediening Empty Re: Kermorvan: batterij afstandsbediening

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 4:31 pm