Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 28 gebruikers online :: 3 Geregistreerd, 0 verborgen en 25 gasten

Cerutti, Flamingo, zoom


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    hersteller gezocht voor edilkamin ottawa 33

    Anonymous
    Gast
    Gast


    hersteller gezocht voor edilkamin ottawa 33 Empty hersteller gezocht voor edilkamin ottawa 33

    Bericht van Gast vr feb 14, 2014 9:07 pm

    Hey, ik ben op zoek naar een bekwame hersteller voor mijn edilkamin pelletketel ottawa33.
    Ik heb deze gekocht bij een verdeler in Tienen,maar deze trekt zich van zijn klanten niets aan en buiten de rekening sturen presteerd hij niet veel.
    Tevens heb ik al een paar andere verdelers gezocht maar deze schermen met het feit dat als ze de installatie niet hebben gedaan zij niet verantwoordelijk willen gesteld worden.
    (ik zelf ben ook zelfstandig technieker in een branche, maar als ik ook zo mijne paraplu moest trekken was er van mij al lang geen sprake meer geweest)

    Ik heb dan maar de invoerder Girretz gecontacteerd en die heeft enkele bekwame techniekers maar dit verloopt altijd in het frans en zorgt geregeld voor problemen.
    Vandaag nog gebeld voor een interventie maar 10 dagen wachten vanwege batibouw! Dat noemen ze dan service bij edilkamin zeker???

    Dus bij deze graag een goed adres van een bekwaam iemand die mij kan helpen. Groetjes.Jan.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31458
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    hersteller gezocht voor edilkamin ottawa 33 Empty Re: hersteller gezocht voor edilkamin ottawa 33

    Bericht van erwin vr feb 14, 2014 9:10 pm

    10 dagen wachten op girretz is helemaal niet zolang, maar dat de hele technische dienst van een invoerder staat kachels te verkopen op batibouw ipv. klanten verder te helpen is me te gek voor woorden. kijk maar eens snel in dit topic...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    wakuwaku
    wakuwaku
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 35
    Registration date : 17-04-12

    hersteller gezocht voor edilkamin ottawa 33 Empty Re: hersteller gezocht voor edilkamin ottawa 33

    Bericht van wakuwaku za feb 15, 2014 3:04 pm

    Wat is er precies aan de hand met de ketel, ik heb nl dezelfde ketel, hoelang staat hij al?
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31458
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    hersteller gezocht voor edilkamin ottawa 33 Empty Re: hersteller gezocht voor edilkamin ottawa 33

    Bericht van erwin za feb 15, 2014 3:07 pm

    het probleem is blijkbaar reeds opgelost, zie dit topic.
    wat er aan de hand was weet ik niet, daarvoor best even wachten op info van TS hier...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    hersteller gezocht voor edilkamin ottawa 33 Empty Re: hersteller gezocht voor edilkamin ottawa 33

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 9:50 am