hersteller gezocht voor extraflame Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 22 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 22 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
hersteller gezocht voor extraflame I_vote_lcaphersteller gezocht voor extraflame I_voting_barhersteller gezocht voor extraflame I_vote_rcap 
steven
hersteller gezocht voor extraflame I_vote_lcaphersteller gezocht voor extraflame I_voting_barhersteller gezocht voor extraflame I_vote_rcap 
pedro
hersteller gezocht voor extraflame I_vote_lcaphersteller gezocht voor extraflame I_voting_barhersteller gezocht voor extraflame I_vote_rcap 
krusty
hersteller gezocht voor extraflame I_vote_lcaphersteller gezocht voor extraflame I_voting_barhersteller gezocht voor extraflame I_vote_rcap 
Fleur
hersteller gezocht voor extraflame I_vote_lcaphersteller gezocht voor extraflame I_voting_barhersteller gezocht voor extraflame I_vote_rcap 
ss
hersteller gezocht voor extraflame I_vote_lcaphersteller gezocht voor extraflame I_voting_barhersteller gezocht voor extraflame I_vote_rcap 
jeanhup
hersteller gezocht voor extraflame I_vote_lcaphersteller gezocht voor extraflame I_voting_barhersteller gezocht voor extraflame I_vote_rcap 
Philip
hersteller gezocht voor extraflame I_vote_lcaphersteller gezocht voor extraflame I_voting_barhersteller gezocht voor extraflame I_vote_rcap 
Annejanne
hersteller gezocht voor extraflame I_vote_lcaphersteller gezocht voor extraflame I_voting_barhersteller gezocht voor extraflame I_vote_rcap 
Maryline
hersteller gezocht voor extraflame I_vote_lcaphersteller gezocht voor extraflame I_voting_barhersteller gezocht voor extraflame I_vote_rcap 

 

 hersteller gezocht voor extraflame

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



hersteller gezocht voor extraflame Empty
BerichtOnderwerp: hersteller gezocht voor extraflame   hersteller gezocht voor extraflame Emptyza feb 22, 2014 10:49 am

Is er iemand die weet of er iemand een hersteller in de buurt van Leuven die een extraflame wil herstellen die hij niet geplaatst heeft?
De reden is dat mijn hersteller gewoon ons laat stikken hij heeft nu weer voor de Zevende keer een afspraak niet nagekomen,zegt constant dat hij komt maar daagt vervolgens niet op.

Nochtans ben ik iemand met veel geduld maar is bij elke herstelling hetzelfde verhaal na weken en verschillende afspraken steeds hetzelfde . Heb al veel stielmannen over de vloer gehad maar dit slaat alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
alainvanackere
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
alainvanackere


Man Aantal berichten : 217
Leeftijd : 55
Registration date : 08-05-13

hersteller gezocht voor extraflame Empty
BerichtOnderwerp: Re: hersteller gezocht voor extraflame   hersteller gezocht voor extraflame Emptyza feb 22, 2014 11:30 am

mischien kan deze link naar de invoerder u helpen: link

_________________
Mcz Mercury 8kw sedert 17 april 2017

Domo power + pellets
Olimps
Huismerk pellets
Eco line pellets 3.65 €
ERDA Pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.stafke.be
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

hersteller gezocht voor extraflame Empty
BerichtOnderwerp: Re: hersteller gezocht voor extraflame   hersteller gezocht voor extraflame Emptyza feb 22, 2014 3:34 pm

duidelijk,

als je niemand vind kontakteer dan deze extraflame verkoper, ik denk dat je dan snelst gaat geholpen zijn met het minste rondzoeken..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hersteller gezocht voor extraflame Empty
BerichtOnderwerp: Re: hersteller gezocht voor extraflame   hersteller gezocht voor extraflame Emptyza feb 22, 2014 5:33 pm

Bedankt voor uw voorstel maar ik zie dat diene brave mens van Borgloon is en ik woon in Kessel-Lo bij Leuven is nogal ver denk ik.
In ieder geval  bedankt voor uw reactie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hersteller gezocht voor extraflame Empty
BerichtOnderwerp: Re: hersteller gezocht voor extraflame   hersteller gezocht voor extraflame Emptyza feb 22, 2014 10:09 pm

Het wonder is geschied na 7 x een afspraak niet nagekomen te zijn heb ik hem deze namiddag zelf gaan opzoeken in zijn winkel en na zoveelste belofte (waar we nog weinig geloof aan hechten)is hij deze avond nog langs geweest .
Het probleem een ruimteventilator zat er op een 10 tal minuten in dit na een 3 tal weken wachten ,maar bij mij zijn die 3 weken niet het grote probleem maar wel dat eindeloos beloven dat hij komt wat hij dan naliet zonder te verwittigen en ook was hij dan niet bereikbaar,echt deprimerend.
Nu moet je weten dat deze situatie zich reeds meermaals voorgedaan heeft bij elk onderhoud en elke herstelling zodanig dat je er moedeloos van wordt.

Een 6 tal weken terug was het de pelletmotor die stuk was is toen iets vlotter gegaan,paar dagen later sprong de kachel in veiligheid was het de temperatuur veiligheid ,iets wat toe te schrijven was volgens technieker aan het slecht of onvoldoende werken van de ruimte ventilator.
In ieder geval ben al een stuk wijzer geworden wat betreft pelletkachels en dealers,ik ben technisch geschoold maar vind dat ieder best bij zijn specialiteit blijft en daarom laat ik de herstelling over aan iemand met kennis van zaken maar dit was bij deze man absurdisme.

Ik bedank iedereen die mij een oplossing willen aanreiken heeft en zal zeker actief op dit forum blijven omdat ervaringen we beter kunnen delen om bij te leren.
Bovendien zal ik bij aankoop, als mijn pelletkachel aan vervanging toe is,beter gewapend zijn in mijn keuze van zowel het soort van kachel(merk) als van dealer .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hersteller gezocht voor extraflame Empty
BerichtOnderwerp: Re: hersteller gezocht voor extraflame   hersteller gezocht voor extraflame Emptyzo feb 23, 2014 11:08 am

Heb ook veel problemen gehad met volgens mij dezelfde verkoper die het zelfs niet nodig vond om na de plaatsing de kachel eens deftig af te stellen en had je naderhand toch problemen kwam hij geen enkele afspraak na.Ik ben tenslotte terechtgekomen bij de firma Gijsens uit Rummen en ben nu een tevreden pelletkachel gebruiker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hersteller gezocht voor extraflame Empty
BerichtOnderwerp: Re: hersteller gezocht voor extraflame   hersteller gezocht voor extraflame Emptyzo feb 23, 2014 12:02 pm

Ga ik zeker contact mee opnemen,bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hersteller gezocht voor extraflame Empty
BerichtOnderwerp: Re: hersteller gezocht voor extraflame   hersteller gezocht voor extraflame Emptyzo feb 23, 2014 4:03 pm

ik ga ook bij Gijsens komen altijd op de afgesproken datum en uur , zeer tevreden over
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hersteller gezocht voor extraflame Empty
BerichtOnderwerp: Re: hersteller gezocht voor extraflame   hersteller gezocht voor extraflame Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hersteller gezocht voor extraflame
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» hersteller gezocht voor edilkamin ottawa 33
» vakbekwame technieker gezocht voor extraflame
» op zoek naar 'perfectie' voor m'n Extraflame Viviana !!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: La Nordica Extraflame-
Ga naar: