extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 53 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 53 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_lcapextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_voting_barextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_rcap 
steven
extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_lcapextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_voting_barextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_rcap 
pedro
extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_lcapextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_voting_barextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_rcap 
krusty
extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_lcapextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_voting_barextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_rcap 
Fleur
extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_lcapextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_voting_barextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_rcap 
ss
extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_lcapextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_voting_barextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_rcap 
jeanhup
extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_lcapextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_voting_barextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_rcap 
Philip
extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_lcapextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_voting_barextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_rcap 
Annejanne
extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_lcapextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_voting_barextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_rcap 
Maryline
extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_lcapextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_voting_barextraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  I_vote_rcap 

 

 extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars

Ga naar beneden 
+4
freelive
harrielok
bart b
pellbox
8 plaatsers
AuteurBericht
ginson
Pelletje
Pelletje
ginson


Man Aantal berichten : 45
Leeftijd : 60
Registration date : 25-04-13

extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars    extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Emptydi sep 09, 2014 6:19 pm

Extraflame ecologica sinds een 3 tal jaar.
Vorige maand mijn pelletkachel laten reinigen en bleek toen dat ontstekingskaars toe was aan vervanging.
Vandaag een maand later komt de hersteller met nieuwe bougie.
Na vervangen kachel opgestart en bleek dat mijn verliesstroomschakelaar uitviel in electriciteits kast.
Volgens hersteller was er iets mis met de nieuwe ontstekingskaars. Dus terug vervangen (had er blijkbaar meerder besteld).
Toen wilde we de kachel terug opstarten en bleek niet meer te lukken. Kreeg alarm Fum fail.
Na wat zoeken bleek plots een draadje los te zitten aan printplaatje van motor rookafzuiging.
Hersteller was volgens hem niet aan printplaatje of kabeltjes geweest. Is zoiets nogal eens bij iemand gebeurt.

Ik moet eerlijk zijn dat hersteller blijkbaar niet echt goed op de hoogte is van dit type kachel.
Ik wil hiermee helemaal niet op de hersteller schieten maar ik zit wel met extra kosten.
Want kabel met printplaatje moet nu dus ook vervangen worden + werkuren.
Kan iemand me enige raad geven aub. Wat kan en doe ik best?

Alvast bedankt
Mvg Gino
Terug naar boven Ga naar beneden
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars    extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Emptydi sep 09, 2014 8:47 pm

Was de ontstekingskaars echt kapot? Ik heb al 5 jaar mijn onstekingskaars en die werkt nog altijd
Terug naar boven Ga naar beneden
bart b
verkoper
avatar


Man Aantal berichten : 223
Leeftijd : 45
Registration date : 06-02-09

extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars    extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Emptydi sep 09, 2014 10:58 pm

Gloeikaars pas vervangen als ze stuk is .
Is mijn gedacht .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bbpellets.eu
harrielok
verkoper
harrielok


Man Aantal berichten : 789
Registration date : 08-11-12

extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars    extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Emptywo sep 10, 2014 9:08 am

Dit zal toeval zijn. Dat er een aantal onderdelen tegelijk na elkaar defect raken.
Het een heeft niets met het andere te maken.
Er zal niets anders opzitten dan de print te vervangen, als dit al mogelijk is.
Het gebeurt vaker dat kwalitatief goede onderdelen na een aantal jaren defect raken.
Een defecte gloeibougie is natuurlijk afhankelijk van het gebruik van de kachel( aantal keren opstart)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pelletkachelheerenveen.nl
freelive
Pellet
Pellet
freelive


Man Aantal berichten : 55
Registration date : 18-10-10

extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: Extra kosten    extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Emptywo sep 10, 2014 11:07 am

Als dit allemaal gebeurd na een oh beurt met een goed werkende kachel.
Krijg ik een grote bedenking over de kennis en handigheid van de mekaniker
en wordt het hoog tijd om verder te kijken.

Gr freelive

spring
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4758
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars    extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Emptywo sep 10, 2014 9:31 pm

Wat waren trouwens de 'kenmerken' dat uw gloeikaars vervangen moest worden???

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
ginson
Pelletje
Pelletje
ginson


Man Aantal berichten : 45
Leeftijd : 60
Registration date : 25-04-13

extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars    extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Emptydo sep 11, 2014 4:47 am

Gloeikaars werd niet warm genoeg meer binnen de normale tijd die nodig is om pellets te ontsteken.
Waardoor er veel rookontwikkeling en pas in laatste instantie vlam was.
Terug naar boven Ga naar beneden
harrielok
verkoper
harrielok


Man Aantal berichten : 789
Registration date : 08-11-12

extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars    extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Emptydo sep 11, 2014 9:36 am

dan is het inderdaad tijd om de gloeikaars te vervangen

_________________
Vanaf september 2013 Saey Kali Mini CV.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pelletkachelheerenveen.nl
freelive
Pellet
Pellet
freelive


Man Aantal berichten : 55
Registration date : 18-10-10

extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: gloeikaars   extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Emptydo sep 11, 2014 9:45 am

Ik vraag me af hoe je dat bepaald als de kachel altijd goed is opgestart en niet in storing is gegaan.
Met opstarten heb je altijd kortstondig rook.
Er zijn meerdere factoren: Kwaliteit en vochtigheidsgraad van de pellets.
Hoop voor je dat er een goede oplossing komt en redelijke factuur voor het losse draadje aan de print.

Gr Freelive

klop
Terug naar boven Ga naar beneden
ginson
Pelletje
Pelletje
ginson


Man Aantal berichten : 45
Leeftijd : 60
Registration date : 25-04-13

extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars    extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Emptydo sep 11, 2014 8:12 pm

Hoop ik ook, en trouwens pellets komen van groepsaankoop elite. En dus heel goede kwaliteit
pelletje
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars    extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Emptydo okt 30, 2014 7:33 pm

voila, bij deze is iedereen gewaarschuwd...


PM van ginson aan erwin
extra kosten - Vandaag om 19:28

Erwin,

Ik heb 14 dagen geleden bij de zaakvoerder van Pellet Bio Heating Systems Oostakker (heb mijn kachel daar gekocht en was tevens hersteller/reiniger gedurende 3 jaar) nog een onderhoud gehad. Zaakvoerder was bereid om een krediet nota op te maken en zou dat zelfde dag nog in orde brengen ten bedrage van 101€. Helaas moet ik zeggen dat dit weeral en loze belofte is geweest zoals de vele vorige, want heb nog niets ontvangen.
Ann de invoerder heeft ondertussen voor een andere hersteller gezorgd, en die man kent blijkbaar zijn stiel. Bleek dat hersteller ook een verkeerde gloeikaars had gemonteerd. Rookgasventilator is ook vervangen na de gloeikaars. De rookgasventilator zat vol roet en is nog nooit uitgenomen blijkbaar. Jammer van de extra kosten die ik nu heb door het niet korrekt jaarlijks grondig reinigen. Waarschijnlijk komen er nog kosten, want bij het bereiken van ingestelde temp. blijven er maar pellets uitkomen. Met gevolg dat brandpotje overloop. Zou printkaart of pelletmotor kunnen zijn? Ondertussen staat mijn kachel al stil sinds 9 september pfffffffff.

Graag zou ik iedereen willen waarschuwen voor de praktijken van Pellet Bio Heating Systems Oostakker. Verkopen is blijkbaar belangrijker dan dienst naverkoop. Die zaak heeft door mijn mondelinge reclame de laatste 3 jaar een 10 kachels verkocht.
Ik weet niet of ik op dit forum elk detail met naam en toenaam mag toelichten om andere leden te waarschuwen.

Alvast bedankt
Mvg
Gino

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
ginson
Pelletje
Pelletje
ginson


Man Aantal berichten : 45
Leeftijd : 60
Registration date : 25-04-13

extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars    extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Emptyvr okt 31, 2014 8:24 am

Bij deze wil ik zeker ann bedanken voor de tussenkomst springend
Terug naar boven Ga naar beneden
zouzou
Starter
Starter
zouzou


Man Aantal berichten : 19
Leeftijd : 51
Registration date : 11-08-11

extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars    extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Emptyzo nov 09, 2014 9:46 am

Volgens mij zijn er veel verkopers die enkel uit zijn op verkoop en plaatsing(er zijn er ook goede tussen maar spijtig genoeg te weinig).
Ik zet mijn kachel (Preziosa steel) minimum 2 maal per jaar buiten voor groot onderhoud,en heb in de 8 jaar dat
ik deze heb enkel 1 brandpotje moeten vervangen,daar de gaatje na 5 jaar intens branden door gebrand waren(kostprijs 55 euro).
Heb zelfs nog geen nieuwe gloeikaars moeten steken...

Mvg


Zouzou

pelletje dansend vuur dansend vuur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars    extraflame ecologica:  extra kosten na vervangen ontstekingskaars  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
extraflame ecologica: extra kosten na vervangen ontstekingskaars
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ervaringen met de extraflame ecologica.
» Extraflame Ecologica vuurvaste steen ?
» Tis zover

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: La Nordica Extraflame-
Ga naar: