Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 22 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

    Affiliates

    Meest actieve berichtenplaatsers


      ontevreden

      Anonymous
      Gast
      Gast


      ontevreden Empty ontevreden

      Bericht van Gast vr okt 24, 2014 11:28 am

      Wij hebben slechte ervaringen met de firma xxx.
      Een tijdje geleden contacteerden wij hen met de vraag onze sierschouw uit te kleden met metal studs, hier hittebestendige platen tegen te plaatsen en dan te bepleisteren zodat wij een strakke schouw zouden hebben.
      Vrij snel kwam een vertegenwoordiger en werd er een offerte opgemaakt dewelke wij goedkeurden.
      De communicatie verlief stroef, geen opdrachtbevestiging, niet reageren op mails.
      Maar dat was niets  tegenover wat we meemaakten met de plaatsing.
      De dag zelf kregen we telefoon dat de plaatser pas kon komen tegen de middag omdat hij eerst naar de rechtbank moest …
      Hier maakten we geen probleem van, maar éénmaal het middag was belde hij opnieuw dat hij al op een andere werf zat omdat onze tablet niet klaar was. Verder geen verdere uitleg, geen nieuwe datum, niks …
      Onze living stond overhoop omdat we zelf de schouw afbraken dus we wilden dit zo snel mogelijk in orde.
      Onze contactpersoon bij de firma dewelke we zeker 30 keer belden, bleek van de aardbodem verdwenen …
      Ook bij de firma zelf konden ze ons geen antwoord geven.
      Dan maar rechtstreeks naar de plaatser gebeld en deze beloofde de dag erna te komen na enig aandringen.

      De dag erna waren ze goed op tijd maar toen begon de miserie …
      Hij vroeg wat hij moest komen doen want ze hadden hem doorgegeven dat hij enkel een wand moest bepleisteren?? Dit was uiteraard niet zo.
      Hij had niks van materiaal bij en vertelde onbeschoft dat het dus niet ging lukken.
      Ik stelde voor om het dan op een andere manier op te lossen maar toen smeet hij onze moluur tegen de grond en dreigde hij ermee te vertrekken.
      “Mevrouw u moet weten wat u wil en om te toveren moet u in het circus zijn” waren letterlijk zijn woorden.
      Nog nooit heb ik zoiets meegemaakt! Een plaatser die de klant de huid begint vol te schelden!
      Toen ik hen bijna dacht buiten te gooien, herpakte hij zich en zei hij dat hij het wel ging oplossen.
      Ook verontschuldigde hij zich voor zijn uitval maar ik was zodanig in schok dat zijn excuses niet aankwamen!
      Ik liet hen toen de werken uitvoeren, anders kwam er zeker niet van terecht.
      Na een half dagje waren zij klaar. Geen werkbon dat ik moest ondertekenen, totaal amateuristisch gedrag!
      Toen we de bepleistering van dichterbij bekeken was het compleet...
      Alles trok in blazen, over waren er putten en krassen! Ze hadden nochtans beloofd dat de schouw schilderklaar ging zijn!
      De reden dat dit in blazen trok was omdat ze na het bepleisteren meteen zijn beginnen polieren.
      Iedereen weet toch dat je bij plakerij minstens 2 uur moet wachten alvorens te polieren?
      Bovendien was de plakerij vlak tot tegen de grond. Plakkerij mag nooit contact maken met grond/vloer om opstijgend vocht te vermijden met alle gevolgen van dien …
      Een aannemer die we kenden heeft nog 3,5 uur werk gehad om alles proper te polieren zodat mijn schouw schilderklaar zou zijn.

      Ik heb alles op mail gezet naar de firma met de zaakvoerders in copy maar daar lijken ze zich er weinig van aan te trekken.
      Een simpel mailtje van de vertegenwoordiger dat er niet moet gewacht worden met polieren en voor hen was de kous af.
      Dat noemt zich dan een professionele firma! Wat een geklungel! Erg dat zoiets nog bestaat!
      Uiteindelijk durven ze dan nog een factuur opsturen die zelfs hoger is dan de offerte! De factuur protesteer ik uiteraard, desnoods via gerechtelijke weg.

      graag de forumregels eerst eens lezen: eerst voorstellen op het forum vooraleer te posten.
      geen verkopersnamen vermelden tijdens de 1e week lid of in 1e berichten.
      het is begrijpelijk dat je ontevreden heet/bent, maar toch niet TE snel een kachelverkoper gaan beoordelen op zijn pleisterkunsten.
      ook de raad om zeker 2 maanden te wachten met schilderen/behangen tot de bepleistering goed droog is en alle vocht eruit verdampt is.

        Soortgelijke onderwerpen

        -

        Het is nu vr apr 19, 2024 1:03 pm