Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 20 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 18 gasten

Antonius, Guess who


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
petrah
steven
6 plaatsers

    R&R Trading, Norg (9331)

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    R&R Trading, Norg (9331) Empty R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van steven wo feb 11, 2009 10:04 am

    Adres: Hulststraat 8
    Merken: Artel

    T: +31 06-41010863
    Email: jrispens@rrtrading.eu
    Website: www.rrtrading.eu


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    turkoois
    turkoois
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 297
    Leeftijd : 73
    Registration date : 23-10-10

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Pelletkachel Artel Evo S gekocht bij R&R Trading via internet

    Bericht van turkoois za nov 06, 2010 7:59 pm

    Ik wil hier even vermelden dat ik sinds kort (2 november 2010) een pelletkachel Artel type EVO S 8.5 Kw. heb gekocht via internet bij R&R Trading in Norg (Drenthe) In het begin was ik bang om een kachel te kopen die ik niet in het echt had gezien. Maar aangezien zij voor zover ik weet, de enige dealer zijn in Nederland, (245 km. van mijn woonplaats Venlo), heb ik via E-mail verkeer erg veel en duidelijke informatie gekregen, zoals brochures, handleidingen en parameters. Als extra service heeft hij de handleiding zelfs vertaald in het Nederlands, aangezien deze niet in het Nederlands verkrijgbaar waren. De kachel bleek in het echt nog mooier te zijn dan in de brochure. Wat ik vooral goed vind is de service. Het is voor mij heel duidelijk geworden dat Service en Klantvriendelijkheid bij hun in hoofdletters wordt geschreven. Ik kan de heer of mevrouw Rispens van R&R Trading altijd bellen voor advies inzake de installatie, of nu dat de kachel geïnstalleerd is, voor de afstelling of fijn afstelling. Daarom is het voor mij duidelijk geworden dat je bij R&R Trading heel goed terecht kunt voor de aanschaf van een goede pelletkachel.


    Groeten van een heel tevreden klant,

    Chris (turkoois)


    _________________
    AMG Artel Norma met kanalisatie 10 kw.
    Elite pellets
    12 poly Zonnepanelen axitec 260 Wp.
    12 Solaredge embedded optimizers
    Solaredge 3000 omvormer.
    Totaal 3.12 kWp.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van steven za nov 06, 2010 8:14 pm

    dat is nu eens aangenaam nieuws om te lezen


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van Gast zo nov 07, 2010 8:04 am

    Beste kachelaars,

    Ook ik ben sinds een half jaar in het bezit van een Artel 8,5 KW pelletkachel. Deze heb ik ook gekocht bij R&R trading in Norg daar dit 7 KM van uit Assen ( nederland ) is. Ik ben ook zeer tevreden over de service en over de kachel. Ook ik heb zeer veel informatie gekregen waar ik erg veel aan had. Ook ben ik een grote fan van dit forum waar ik al veel aan heb gehad. Hulde aan alle leden die de moeite nemen om zich in te zetten voor aspirant kopers. GA ZO DOOR. En R&R trading is een grote aanrader.

    Groeten van ook een tevreden klant,

    Harmen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van Gast zo nov 21, 2010 12:01 am

    Steven,

    Artel heeft nieuwe Design pelletkachels genaamd Evo. Zou je deze willen toevoegen aan de modellen reeks, welke al op het forum vermeldt staan. In de volgende links heb ik de spec. bladen per type kachel vermeldt. Mocht je meer foto's willen dan kan ik die altijd per mail doen toekomen.

    http://img109.imageshack.us/img109/4245/evosuk.pdf Evo 8.5 kw
    http://img811.imageshack.us/img811/8413/evomuk.pdf Evo 10.1 kw
    http://img197.imageshack.us/img197/6981/evoluk.pdf Evo 14.3 kw
    http://img526.imageshack.us/img526/313/evotxxluk.pdf Evo CV 21.7 kw

    Met vriendelijke groet,

    RR Trading Norg
    06-41010863


    Laatst aangepast door jrispens@rrtrading.eu op zo nov 21, 2010 12:09 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : zins opbouw)
    spydi
    spydi
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 90
    Leeftijd : 53
    Registration date : 04-01-10

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van spydi ma dec 27, 2010 7:42 pm

    Ook Ik ben zeer tevreden over RR trading of terwijl de heer Johan Rispens,Ik was al zeer tevreden met mijn kachel (Artel classic steel 12,5 Kw) maar hij brandde niet echt lekker,elke dag schoon maken veel onverbrande pellets en niet echt warm willen worden,en dat met 12,5 Kw,maar goed een paar keer gemaild met Johan en bij stellen ,maar Ik liep helemaal vast en de kachel ook bijna,dus Johan is zelf langs geweest (Ik woon nog niet zo ver weg namelijk) en heeft het kacheltje helemaal lekker af gesteld,en als goede tip mee gegeven dat de pellets nooit echt stil mogen liggen maar een beetje moeten dansen,daar moet je op letten zegt ie,nou daar kun je toch wat mee !!!

    Echt top,een verkoper die Ik in ieder geval iedereen aan kan raden !!!

    groetjes en al vast een warm 2011 gewenst,
    Friedrich
    Anonymous
    Gast
    Gast


    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van Gast ma dec 27, 2010 10:20 pm

    ""maar een beetje moeten dansen,daar moet je op letten""

    Zeer juist !!
    petrah
    petrah
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 154
    Registration date : 25-08-10

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van petrah ma dec 27, 2010 10:40 pm

    dan een vraag aan deze tevreden klanten , moet je dan zelf installeren en onderhouden omdat het per internetwinkel is of kan je dat ook laten doen , ik krijg namelijk van veel de vraag over mijn pelletkachel en ik wil de man waar ik hem gekocht heb niet aanbevelen
    turkoois
    turkoois
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 297
    Leeftijd : 73
    Registration date : 23-10-10

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van turkoois ma dec 27, 2010 10:55 pm

    @Petrah,

    Welke kachel heb je? en waar gekocht?

    R&R Trading is niet echt een internetwinkel, Je kunt hem namelijk gewoon thuis bezoeken, daar heeft hij enkele modellen gewoon in huis in werking staan. Hij adverteert o.a. ook op internet, zoals de meeste zaken. Ik heb gekozen om zelf te installeren, omdat hij 245 km van mij vandaan zit en ik zelf erg handig ben. Ik heb hem zelfs niet gevraagd om te installeren. Hij adviseert mij wel op alle mogelijke manieren. Ik krijg zelfs per E-mail regelmatig zonder dat ik er om hoef te vragen nuttige tips toegezonden. Hij heeft ook de handleiding die o.a in het Duit en Engels is speciaal vertaald in het Nederlands. Ik heb ook alle parameters gekregen. Als ik toch nog een vraag heb Bel ik hem of stuur hem een E-mail en krijg meteen een zeer complete uitleg. Daarom kan ik hem (ook al heb ik hem nog nooit gezien) aan iedereen aanraden. Bij hem be je een KLANT met hoofdletters. Zelfs 1e Kerstdag kon ik hem nog een vraag stellen en kreeg ook uitgebreid antwoord.


    Met warme groeten,,Chris (turkoois)


    _________________
    AMG Artel Norma met kanalisatie 10 kw.
    Elite pellets
    12 poly Zonnepanelen axitec 260 Wp.
    12 Solaredge embedded optimizers
    Solaredge 3000 omvormer.
    Totaal 3.12 kWp.
    petrah
    petrah
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 154
    Registration date : 25-08-10

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van petrah ma dec 27, 2010 11:08 pm

    edil kamin iris , wij dachten dat het beter zou zijn in belgie te gaan shoppen omdat daar meer ervaring met de pelletkachel is dan hier , nu krijg ik zoveel vragen over die kachel , van mensen die serieus denken om er een aan te schaffen als ze hem hier zien branden , wij wonen in zo dicht bij de grens , een keer gas geven en we zitten in weelde , dus daar gekocht , maar dat adres geef ik niet aan de mensen door
    spydi
    spydi
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 90
    Leeftijd : 53
    Registration date : 04-01-10

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van spydi di dec 28, 2010 12:07 am

    petrah schreef: edil kamin iris , wij dachten dat het beter zou zijn in belgie te gaan shoppen omdat daar meer ervaring met de pelletkachel is dan hier , nu krijg ik zoveel vragen over die kachel , van mensen die serieus denken om er een aan te schaffen als ze hem hier zien branden , wij wonen in zo dicht bij de grens , een keer gas geven en we zitten in weelde , dus daar gekocht , maar dat adres geef ik niet aan de mensen door

    Johan heeft alleen Artel en weet daar ook alles van en net als Chris al zei je kan hem altijd mailen of bellen,als je mailt,belt hij je terug,hij heeft zelf ook twee pelletkachels in huis staan (een EVO en een CV) dus ook een gebruiker,hij wil gewoon als de mensen een kachel bij hem kopen dat de klant tevreden is met de kachel en daar doet hij dan ook alles aan,

    groet Friedrich
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van steven di dec 28, 2010 9:11 am

    Petrah,

    Er zit meer dan 1 verkoper in Weelde. Waarschijnlijk zijn ze niet allemaal slecht.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    petrah
    petrah
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 154
    Registration date : 25-08-10

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van petrah di dec 28, 2010 10:40 am

    Steven schreef:Petrah,

    Er zit meer dan 1 verkoper in Weelde. Waarschijnlijk zijn ze niet allemaal slecht.


    Mvg,


    Steven
    en dan weet ik net die ene te treffen Rolling Eyes
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van steven di dec 28, 2010 10:47 am

    geen geluk, maar ik weet over wie je het hebt. die verkoper krijgt meermaals slechte beoordelingen


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van Gast zo jan 16, 2011 11:45 am

    Hallo,

    Heb een artel pelletkachel (6.5kw) ben er erg tevreden mee. Had alleen het probleem dat de firma die hem geleverd had het merk niet meer verkocht ook geen onderdelen. Heb mijn onderdelen toen bij RR Trading besteld en gekregen. RR Trading heeft een prima servies heb contact gezocht via email en de onderdelen besteld ging prima juiste info en uit voorraad leverbaar.

    Keep up the good work!

    Wouter
    Anonymous
    Gast
    Gast


    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van Gast di jan 18, 2011 8:00 pm

    ook wij hebben een 8.5 kw evo bij de familie rispens gekocht en zijn ook zeer te
    vreden
    met veel enthousiasme en uitleg kwamen we er uit wat voor ons de beste kachel was
    ook met vragen kan ik altijd bij de fam rispens terecht

    een familie bedrijf met een warm hart
    thijs en joke
    turkoois
    turkoois
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 297
    Leeftijd : 73
    Registration date : 23-10-10

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van turkoois di jan 18, 2011 8:49 pm

    thijs en joke schreef:ook wij hebben een 8.5 kw evo bij de familie rispens gekocht en zijn ook zeer te
    vreden
    met veel enthousiasme en uitleg kwamen we er uit wat voor ons de beste kachel was
    ook met vragen kan ik altijd bij de fam rispens terecht

    een familie bedrijf met een warm hart
    thijs en joke


    Heel veel plezier met jullie 8,5 kw evo design kachel.
    Hier zullen jullie geen spijt van krijgen. Dit is een erg zuinige kachel met veel gebruiksgemak.
    Zeker als je Nederlandstalige handleiding, die Johan heeft gemaakt, goed doorleest, dan kan er helemaal niets meer fout gaan.
    Ook zijn onderhoudshandleiding is erg duidelijk gemaakt met foto's en alles erbij zeer duidelijk.

    Ik heb dezelfde kachel als jullie sinds begin november 2010. Ik heb nu over de 800 branduren opzitten zonder enig probleem.
    Waar wonen jullie in Nederland als ik vragen mag?
    Jullie hebben de woonplaats in het profiel namelijk niet aangegeven.

    Groetjes,

    Chris (turkoois)


    _________________
    AMG Artel Norma met kanalisatie 10 kw.
    Elite pellets
    12 poly Zonnepanelen axitec 260 Wp.
    12 Solaredge embedded optimizers
    Solaredge 3000 omvormer.
    Totaal 3.12 kWp.
    turkoois
    turkoois
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 297
    Leeftijd : 73
    Registration date : 23-10-10

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van turkoois di jan 18, 2011 8:58 pm

    Harmen schreef:Beste kachelaars,

    Ook ik ben sinds een half jaar in het bezit van een Artel 8,5 KW pelletkachel. Deze heb ik ook gekocht bij R&R trading in Norg daar dit 7 KM van uit Assen ( nederland ) is. Ik ben ook zeer tevreden over de service en over de kachel. Ook ik heb zeer veel informatie gekregen waar ik erg veel aan had. Ook ben ik een grote fan van dit forum waar ik al veel aan heb gehad. Hulde aan alle leden die de moeite nemen om zich in te zetten voor aspirant kopers. GA ZO DOOR. En R&R trading is een grote aanrader.

    Groeten van ook een tevreden klant,

    Harmen

    Harmen,

    Welke Artel 8,5 kw heb je? De classic of de Evo?

    Groeten,

    Chris (turkoois)


    _________________
    AMG Artel Norma met kanalisatie 10 kw.
    Elite pellets
    12 poly Zonnepanelen axitec 260 Wp.
    12 Solaredge embedded optimizers
    Solaredge 3000 omvormer.
    Totaal 3.12 kWp.
    turkoois
    turkoois
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 297
    Leeftijd : 73
    Registration date : 23-10-10

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van turkoois di jan 18, 2011 9:00 pm

    WTakke schreef:Hallo,

    Heb een artel pelletkachel (6.5kw) ben er erg tevreden mee. Had alleen het probleem dat de firma die hem geleverd had het merk niet meer verkocht ook geen onderdelen. Heb mijn onderdelen toen bij RR Trading besteld en gekregen. RR Trading heeft een prima servies heb contact gezocht via email en de onderdelen besteld ging prima juiste info en uit voorraad leverbaar.

    Keep up the good work!

    Wouter

    Wouter,

    Sinds wanneer heb je de kachel al?

    Groeten,

    Chris, (turkoois)


    _________________
    AMG Artel Norma met kanalisatie 10 kw.
    Elite pellets
    12 poly Zonnepanelen axitec 260 Wp.
    12 Solaredge embedded optimizers
    Solaredge 3000 omvormer.
    Totaal 3.12 kWp.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van Gast di jan 18, 2011 9:36 pm

    Chris,

    We hebben de kachel nu voor de 3 de winter in gebruik. Na in het begin wat problemen te hebben gehad met de pellets (kwaliteit) gaat het nu prima.

    MvG

    Wouter
    Anonymous
    Gast
    Gast


    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van Gast di jan 18, 2011 9:38 pm

    turkoois schreef:
    WTakke schreef:Hallo,

    Heb een artel pelletkachel (6.5kw) ben er erg tevreden mee. Had alleen het probleem dat de firma die hem geleverd had het merk niet meer verkocht ook geen onderdelen. Heb mijn onderdelen toen bij RR Trading besteld en gekregen. RR Trading heeft een prima servies heb contact gezocht via email en de onderdelen besteld ging prima juiste info en uit voorraad leverbaar.

    Keep up the good work!

    Wouter

    Wouter,

    Sinds wanneer heb je de kachel al?

    Groeten,

    Chris, (turkoois)

    Chris,

    We hebben de kachel voor de derde winter in gebruik. Na in het begin wat probelemen te hebben gehad met de pellets (kwaliteit) gaat het nu prima.

    MvG

    Wouter
    Anonymous
    Gast
    Gast


    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van Gast di jan 18, 2011 9:57 pm

    turkoois schreef:
    Harmen schreef:Beste kachelaars,

    Ook ik ben sinds een half jaar in het bezit van een Artel 8,5 KW pelletkachel. Deze heb ik ook gekocht bij R&R trading in Norg daar dit 7 KM van uit Assen ( nederland ) is. Ik ben ook zeer tevreden over de service en over de kachel. Ook ik heb zeer veel informatie gekregen waar ik erg veel aan had. Ook ben ik een grote fan van dit forum waar ik al veel aan heb gehad. Hulde aan alle leden die de moeite nemen om zich in te zetten voor aspirant kopers. GA ZO DOOR. En R&R trading is een grote aanrader.

    Groeten van ook een tevreden klant,

    Harmen

    Harmen,

    Welke Artel 8,5 kw heb je? De classic of de Evo?

    Groeten,

    Chris (turkoois)

    Beste Chris,

    Ik heb een 8,5 KW Artel classic. Hij heeft nu bijna 800 uur gedraaid en dat nog steeds zonder enige problemen.Ook dit is een super zuinige kachel en hij krijgt onze woning met gemak op 23 graden. Ik ben super tevreden met de kachel. Ook rr ben ik erg tevreden over. Ik stook pellets van de firma janssen uit eext. Ze bevallen mij zeer goed. Weinig aanslag, as en bijna geen stof in de zakken. Nee ik ben echt een tevreden stoker. Ook wil ik jou even complimenteren met je leuke bijdragen aan dit forum. Ik lees ze altijd met veel intersse en plezier. Erg leuk.

    Met vriendelijke groet,

    Harmen de Vries
    Assen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van Gast do jan 20, 2011 8:55 pm

    Ook ik ben sinds ruim een maand in het bezit van een Artel Pelletkachel die afkomstig is van RR Trading uit Norg. Nadat ik een zeer gedetailleerd antwoord op de vragen die ik per e-mail had gesteld ontving, ben ik vanuit Maarssen naar Norg gereden en heb de kachel met de benodigde aansluitmaterialen besteld. Ik woon in een vrijstaand huis zonder noemenswaardige isolatie en mijn 21,7 kWh kachel krijgt het hele huis warm, ook in de afgelopen koude periode! Over de service van Johan Rispens ben ik heel tevreden, hij antwoord snel en uitgebreid op de vragen die ik per e-mail heb gesteld. Ik had in het begin wat moeite om de instellingen mbt pellet- en luchttoevoer goed te krijgen, maar na zijn aanwijzigen brand de kachel nu perfect. Ik verbruik wel wat meer pellets dan ik had voorzien, maar de oorzaak daarvoor ligt vooral in de slechte isolatie van mijn huis.

    Ik heb bij verschillende leveranciers prijzen voor mijn type kachel opgevraagd, sommige leverancier durven heel veel meer voor de kachel te vragen. Ik ben ervan overtuigd dat ik zowel qua prijs als service een uitstekende aankoop heb gedaan!
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van steven do jan 20, 2011 9:02 pm

    Peterklevering,

    Dat is leuk om horen. Welk merk pellets gebruik je?


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van Gast do jan 20, 2011 9:13 pm

    Ik gebruik de Premium Pellets van de firma Adriaen Antoon uit België. Die bevallen me prima!

    Gesponsorde inhoud


    R&R Trading, Norg (9331) Empty Re: R&R Trading, Norg (9331)

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do maa 28, 2024 1:03 pm