Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 61 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 59 gasten

polle90, povi1


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+3
Maggy
harrielok
Bompa
7 plaatsers

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Maggy do jul 02, 2015 12:03 pm

    Ik heb twee weken geleden pellets besteld bij jouwhoutpellets.nl, op de factuur komt ook de naam brandhout.nu en xeroenergy.nl voor, alsmede adres Xero Events B.V Anholtseweg 49 7091HB Dinxperlo Telefoon: 0315 711 371 (dit alles in Nederland). Op de website staat ook tel no 0315711372 en wordt ook nog haardhout.nu genoemd. Haardhout.nu kan wel gebeld worden maar beweert nog nooit van jouwhoutpellets.nl, brandhout.nu of Xero gehoord te hebben, dus mogelijk staan deze er ook echt buiten.

    Hoewel ze beweren binnen 24 uur te leveren, heb ik nog niks binnen. Ja, 4 emailtjes, accountbevestiging, bestellingsbevestiging, betalingsbevestiging. De telefoonlijnen worden niet beantwoord, emailtjes worden niet beantwoord. Xero Events bestaat zeker wel, in de Gelderlander (een regionaal dagblad) vond ik dit artikel van een jaar geleden: http://www.gelderlander.nl/regio/achterhoek/achterhoek-arena-wordt-club-xero-1.4405690.

    Ik raad iedereen aan vooralsnog zeer voorzichtig te zijn met het bestellen van zomervoorraad bij bedrijven waar u nog niet eerder zaken mee gedaan heeft. Uiteraard zal ik binnenkort hier melden hoe dit verder loopt.


    _________________
    Artel Evo M-K
    Bompa
    Bompa
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-08-13

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Bompa do jul 02, 2015 3:09 pm

    Maggy, hoe heb je betaald? Als je betaald hebt met een Creditkaart, genre Visa of Mastercard, dus geen debetkaart, volstaat een telefoontje naar hen om je betaalde bedrag te recupereren.

    Veel succes
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van erwin do jul 02, 2015 3:14 pm

    xero events (kvk nummer 60843624) staat hier reeds gemeld wegens onbetrouwbaar.
    als je niet snel uw pellets hebt: klacht indienen bij de kamer van koophandel en aangifte doen bij de politie.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Maggy do jul 02, 2015 5:16 pm

    Ik heb betaald met Ideal
    https://www.rabobank.nl/particulieren/service/betalen-en-opnemen/ideal-betaling-terugdraaien/
    kan dus niet zomaar.
    Erwin, de link naar de beoordelingssite werkt niet goed, ik kom op een beoordeling van een heel ander bedrijf.
    Inmiddels ben ik erachter dat achter Xero Events en Xero Energy de 26 jarige (!) zakenman Menno Hubrechtse schuilgaat. Hij schijnt wel min of meer van goede wil te zijn. Toen een van zijn dance feesten teveel bezoekers trok heeft hij de mensen die er niet meer in konden maar al wel een kaartje hadden gekocht hun kaartje terugbetaald.
    http://www.gelderlander.nl/regio/achterhoek/aalten/club-xero-komt-met-passende-goede-oplossing-1.4810806
    Mogelijk heeft hij het te druk met zijn events om zich nog om zijn brandstofklanten te bekommeren?
    Hij heeft ook een facebook pagina, https://www.facebook.com/mellowtje, daar heb ik 'm al een berichtje gestuurd dat ik vlot mijn pellets of geld terug wil.
    Wordt vervolgd

    Oh sorry, ik zie nu dat die review van "legway" ook gaat over Zero Events, dus toch.


    Laatst aangepast door Maggy op do jul 02, 2015 5:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : aanvulling)
    Bompa
    Bompa
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 90
    Registration date : 04-08-13

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Bompa do jul 02, 2015 5:48 pm

    Laat het een les zijn voor iedereen!
    Als je iets besteld via internet, steeds betalen met je creditkaart Visa/Mastercard.
    Dan ben je tenminste zeker dat je je geld terugkrijgt als er iets met je bestelling/levering niet in de haak is.

    En gebruik nooit of te nimmer Western Union, behalve als je je contactpersoon 100% betrouwd, want voor je het weet zit je geld in Nigeria en krijg je enkel gebakken lucht aangeboden.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van erwin do jul 02, 2015 8:59 pm

    @Maggy: zaterdag naar de pool party in die club xero gaan en naar de baas vragen.
    dan heb je hem heel zeker te pakken.  Wink

    http://www.clubxero.com/?events=bacardi-pineapple-pool-party


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van erwin do jul 02, 2015 10:22 pm

    jouwhoutpellets.nl voert het logo van de stichting webshop keurmerk zonder aangesloten te zijn bij die stichting:
    http://www.keurmerk.info/Leden-en-Partners/Overzicht?s=jouw&c=0

    deze foto op de site is niet hun magazijn maar gewoon een gepikte foto van groupe francois van badger: KLIK

    we zullen maar stoppen met spitten zekers. amai


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Maggy za jul 04, 2015 10:15 am

    bedankt voor de reacties. Die jongen boos aanspreken in zijn eigen club omgeven door tweeduizend feestvierders met bacardi en mogelijk pilletjes op lijkt me niet het verstandigst. Inmiddels gemeld bij webshop keurmerk dat hij wel het logo voert maar niet is aangesloten.
    Helaas kan ik door een computerstoring niet bij mijn bank inloggen om te kijken op welk rekeningnummer mijn geld precies is gekomen. Aangifte doen zonder zo'n essentieel detail kan dus even niet.

    Overigens, op https://beoordelingen.feedbackcompany.nl/NL-NL/Legway.nl.html?starter=11 zie ik dat de legway klanten tot februari jl wel enthousiast waren. Op de website van Legway staat dat er brand in het magazijn geweest is en dat alle problemen zsm worden opgelost.

    Ik twijfel nog steeds, is het een goedbedoelende maar onhandige zakenman met een hoop pech, die ook nog's veel te veel hooi op z'n vork neemt? Of wekt hij welbewust die indruk om de boel op te lichten?


    _________________
    Artel Evo M-K
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van erwin zo jul 05, 2015 12:37 am

    legway.nl voert ook het logo van webshop keurmerk zonder aangesloten te zijn:
    http://www.keurmerk.info/Leden-en-Partners/Overzicht?s=legway&c=0

    de problemen na dat brandje van 4 maanden geleden zijn al lang opgelost: http://www.legway.nl/index.php?dispatch=news.list
    er zal niet veel aan de hand geweest zijn toen, want de brandweer is niet eens daar geweest: http://drimble.nl/112/dinxperlo

    dit is nog een mobieltje van die gebakken lucht verkoper die niet om een smoesje verlegen zit, misschien neemt hij daar wel op...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Maggy zo jul 05, 2015 3:12 pm

    bedankt, ik ga 'm een SMS sturen. Het blijkt dat mijn betaling op jouwhoutpellets.nl naar Xero Events BV is gegaan via Sisow. Dat is een slimme maar legitieme truc om bankkosten per overboeking te omzeilen. Inmiddels heb ik Sisow op de hoogte gesteld van de verdachte manier van handelen van Hubrechtse en consorten. Sisow is niet verantwoordelijk maar zal vast niet geassocieerd willen worden met webshops van twijfelachtig allooi.
    Als mijn SMSje niet beantwoord wordt, ga ik morgen bij de politie aangifte doen van oplichting.


    _________________
    Artel Evo M-K
    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Maggy zo jul 05, 2015 3:37 pm

    Om alle informatie zoveel mogelijk te bundelen wil ik hier ook vermelden dat Menno Hubregtse ook verantwoordelijk is voor Solawin, een bedrijf in zonnepanelen en windmolens dat inmiddels al is uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel. Verder valt volgens KvK Xero Events weer onder WMTI
       KVK 60843624
       Vestigingsnr. 000030000483
       Konnetlaantje 4
       1435HW    Rijsenhout

    WMTI. Cafés. Xero Events BV. Xero Events BV. www.xeroevents.nl

    Op the feedback company heeft iemand het over Remco Huisman, ik vermoed dat dat een mede-directeur is maar er zijn zoveel mensen met die naam dat ik nog niks met zekerheid over deze man heb gevonden.


    _________________
    Artel Evo M-K
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van erwin zo jul 05, 2015 4:13 pm

    het zal deze remco huisman wel zijn, bij test-aankoop kennen ze die al:
    www.hbvl.be/cnt/aid1009309/omstreden-nederlands-bedrijf-komt-niet-meer-naar-tongeren


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Maggy zo jul 05, 2015 5:08 pm

    Hubregtse was van januari tot augustus 2014 directeur van het in aug 2014 failliet verklaarde bedrijf Achterhoekse Windenergie BV. De eerste week van juni 2014 tekende Hubregtse al het huurcontract voor club Xero, de week daarop stonden zijn plannen al groot in de krant. Als je weet hoeveel er aan een feitelijk faillissement vooraf gaat lijkt het er niet echt op of hij tussen start en ondergang van dat bedrijf dan ook maar even zou hebben geprobeerd van Achterhoekse windenergie een zakelijk succes te maken. Het begint meer en meer naar oplichterspraktijken te ruiken.


    _________________
    Artel Evo M-K
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van erwin zo jul 05, 2015 8:39 pm

    hij had het in die periode veel te druk met shoppen op de beurs:
    https://openbook.etoro.com/posts/0__entry__ccd96d07-dd5c-4e02-b1b0-976e26fd54a6/

    nog iets om te vermelden bij de aangifte: het emailadres voor klachten dat hier op de site staat bestaat niet.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Maggy ma jul 06, 2015 10:07 am

    Dat is wel de druppel! Hoe haalt hij het in zijn hoofd om geld te gaan vergokken op de aandelen- en zilvermarkt, met een Android appje, terwijl hij overduidelijk de door eToro aangeboden cursussen niet gevolgd heeft. En dat in een tijd dat z'n ene bedrijf failliet aan het gaan is en het andere alweer uit de grond wordt gestampt.

    Op SMSjes wordt niet gereageerd. Dat email adressen niet werken verbaast me niks meer.

    Heel hartelijk bedankt voor alle hulp tot zover. Ik blijf jullie op de hoogte houden van het verdere verloop


    _________________
    Artel Evo M-K
    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Maggy di jul 07, 2015 2:49 pm

    Ja Bingo. Na emailtjes aan de huisbaas van Xero Events in Rijsenhout (waar het volgens de KvK gevestigd is) en aan Sisow (het betalingstussenstation) ben ik vanochtend ineens overstroomd met emailtjes van de diverse betrokken bedrijven/websites en een SMS van meneer Hubregtse zelf, oa annulering van de order en toezegging van geld terug. Als deze toezegging wordt waargemaakt, wat ik wel verwacht, ben ik geen benadeelde partij meer en kan ik dus ook geen aangifte meer doen.

    Aardig detail nog: er is me niet gevraagd of ik alsnog mijn zending in ontvangst wilde nemen, de order is direct geannuleerd. Xero/Hubregtse beweren dat de fout bij Sisow zat, ja ja

    De website jouwhoutpellets.nl is echter nog steeds in de lucht. Ik raad iedereen aan uiterst voorzichtig te zijn die van plan is om daar te bestellen. Vergelijk bv Jekro 72 x 14 kg €222,64 incl BTW en verzendkosten terwijl deze bij de fabrikant €299,96 kosten (7-7-2015). Wat te mooi is om waar te zijn, zou wel eens niet waar kunnen zijn...

    Hartelijk dank voor de hulp en morele steun.


    _________________
    Artel Evo M-K
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van erwin ma jul 13, 2015 8:48 pm

    @Maggy: heb je het geld ondertussen al terug gekregen ?


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty jouwhoutpellets.nl

    Bericht van Maggy di jul 14, 2015 10:32 am

    Oh sorry, vergeten te melden, ja hoor, het geld is een paar dagen geleden teruggestort.


    _________________
    Artel Evo M-K
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van erwin wo aug 05, 2015 1:10 am

    jouwhoutpellets.nl zal niemand meer oplichten, de site is geblokkeerd...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Maggy wo aug 05, 2015 11:58 am

    Goed nieuws, maar het is wel een duidelijke illustratie van hoe shoppen op internet fout kan gaan. Zelfs als je denkt goed op te letten, kun je eenvoudig het slachtoffer worden...


    _________________
    Artel Evo M-K
    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Maggy wo aug 05, 2015 12:25 pm

    legway.nl en xeroevents.nl zijn inmiddels ook in rook opgegaan, club xero bestaat zo te zien nog wel... Wie weet wat hun volgende project zal zijn?


    _________________
    Artel Evo M-K
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van erwin di aug 18, 2015 7:47 pm

    de disco tent gaat zaterdag weer open, nadat de voormalige leveranciers de inboedel hebben leeggehaald...

    http://www.gelderlander.nl/regio/achterhoek/aalten/club-xero-in-dinxperlo-gaat-weer-open-1.5161944


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Maggy
    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Maggy wo aug 19, 2015 11:37 am

    Goh, wat goed dat je dat in de gaten hebt gehouden! Ik heb kennelijk mijn geld net op de valreep teruggehaald. Bij de zoektocht was me al gebleken dat het een warrige constructie was met Xero Events, Club Xero en diverse andere BV's. Het verbaast me dan ook niks dat Xero Events BV kan ploffen en de Club korte tijd later toch weer open kan. De volgende BVtjes zijn waarschijnlijk weer in de maak of al opgericht.


    _________________
    Artel Evo M-K
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van erwin wo aug 19, 2015 3:29 pm

    de reacties op de aangekondigde heropening zijn alvast veelbelovend.  Smile

    http://www.gelderlander.nl/regio/achterhoek/aalten/club-xero-dinxperlo-weer-open-na-faillissement-xero-events-1.5161944#comments


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van erwin zo okt 11, 2015 9:28 pm

    De volgende BVtjes zijn waarschijnlijk weer in de maak of al opgericht.

    jouwhoutpellets.nl is terug verrezen onder de naam www.nedupellets.com
    foto's, telefoonnummer en layout zijn precies hetzelfde.

    menno hubregtse van xero noemt zichzelf nu menno huisberts.  Smile  
    http://whois.domaintools.com/nedupellets.com


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl  Empty Re: jouwhoutpellets.nl nedupellets.nl

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 9:00 pm