snelheid ruimteventilator Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 20 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 20 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
snelheid ruimteventilator I_vote_lcapsnelheid ruimteventilator I_voting_barsnelheid ruimteventilator I_vote_rcap 
steven
snelheid ruimteventilator I_vote_lcapsnelheid ruimteventilator I_voting_barsnelheid ruimteventilator I_vote_rcap 
pedro
snelheid ruimteventilator I_vote_lcapsnelheid ruimteventilator I_voting_barsnelheid ruimteventilator I_vote_rcap 
krusty
snelheid ruimteventilator I_vote_lcapsnelheid ruimteventilator I_voting_barsnelheid ruimteventilator I_vote_rcap 
Fleur
snelheid ruimteventilator I_vote_lcapsnelheid ruimteventilator I_voting_barsnelheid ruimteventilator I_vote_rcap 
ss
snelheid ruimteventilator I_vote_lcapsnelheid ruimteventilator I_voting_barsnelheid ruimteventilator I_vote_rcap 
jeanhup
snelheid ruimteventilator I_vote_lcapsnelheid ruimteventilator I_voting_barsnelheid ruimteventilator I_vote_rcap 
Philip
snelheid ruimteventilator I_vote_lcapsnelheid ruimteventilator I_voting_barsnelheid ruimteventilator I_vote_rcap 
Annejanne
snelheid ruimteventilator I_vote_lcapsnelheid ruimteventilator I_voting_barsnelheid ruimteventilator I_vote_rcap 
Maryline
snelheid ruimteventilator I_vote_lcapsnelheid ruimteventilator I_voting_barsnelheid ruimteventilator I_vote_rcap 

 

 snelheid ruimteventilator

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3082
Registration date : 06-12-11

snelheid ruimteventilator Empty
BerichtOnderwerp: snelheid ruimteventilator   snelheid ruimteventilator Emptyvr okt 30, 2015 7:45 am

eindelijk is mijn probleem van mijn gebarsten brandpot opgelost en van de baan
mijn inbouw kachel is 6 jaar oud en vorige winter kreeg ik ook het probleem van een gebarsten vuurkorf,in eerste instantie dacht ik ook aan de pellets die ik gebruikte,de welbesproken ELITE-pellets.
maar wat ik niet verstond was dat mijn dochter die ook gebruikte in haar kachel en helemaal geen problemen had ,kachel is nog een jaar ouder en de vuurkorf nog als nieuw.
ik meet al jaren de temperatuur aan de warme lucht uitgang van de kachel en had ondervonden dat de temperatuur merkelijk gestegen was met het gebruik van de elite pellets (of was dit toeval ??)
een jaar terug had ik ook een probleem met de ruimte-ventilator ,gedemonteerd,gekuist en gesmeerd.........en die werkte terug optimaal maar uit voorzorg had ik toch een nieuwe aangekocht die in de kast is beland tegen dat de oude het zou begeven............en daar zat nu juist mijn grote probleem van mijn gebarsten vuurkorf

met de nieuwe ruimte-ventilator is mijn temperatuur uitgang met 40 graden gezakt en de temperatuur in de vuurkorf met een 400 graden
conclussie : aan de ventilator is niets te zien of te horen ,alleen het toerental klopte niet meer waardoor de kachel iets te warm werd die resulteerd in een verhoging x 10 in de vuurkorf met alle gevolgen vandien

mijn vraag is nu ook aan de installateurs of de snelheid van de ruimte-ventilator kan aangepast worden in de parameters (maar die heb ik niet van mijn kachel)

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

snelheid ruimteventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: snelheid ruimteventilator   snelheid ruimteventilator Emptyvr okt 30, 2015 1:14 pm

dat toont duidelijk aan welke grote invloed de ruimteventilator heeft op het afkoelen en de temperatuur in de kachel !

bij extraflame kan de snelheid aangepast worden voor laagste en hoogste vermogen, daartussen regelt de kachel zelf.
maar voor de rest ben ik in de parameters van extraflame niet zo bekend.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
 
snelheid ruimteventilator
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» snelheid rookgasventilator bij eindschoonmaak
» snelheid rookgasventilator extraflame isabel
» Overlopen pelletkorfje Kalor 85-B

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: La Nordica Extraflame-
Ga naar: