Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 7 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Boes Green Energy Pellets, Nieuwlande (7918 TJ)

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Boes Green Energy Pellets, Nieuwlande (7918 TJ) Empty Boes Green Energy Pellets, Nieuwlande (7918 TJ)

    Bericht van steven ma 16 feb 2009 - 12:02

    Naam pellets: green energy
    Prijs per zak van 25 kg: 7,5 euro (feb 09)
    Palletprijs:

    Adres: Meester van Goorweg 10
    T: +31 (0)6-21834829
    Email: info@boesgreenenergy.nl
    Website: www.boesgreenenergy.nl


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Boes Green Energy Pellets, Nieuwlande (7918 TJ) Empty Re: Boes Green Energy Pellets, Nieuwlande (7918 TJ)

    Bericht van Gast di 2 aug 2011 - 16:51

    Ik verkoop deze pellets ook in de winkel. Daar ook mijn klanten goedkope Enegie willlen , ik heb testen gedaan met german pellets (tankstation), bioflam ( fabriek) , corpellets fabriek) , green energy (fabriek) , german pellets (aveve)
    De plaatst van aankoop staat achter merknaam. En heb via 2dehands en kapaza de gemiddelde verkoopprijs gekeken. test is gedaan in februari en april 2011.
    De pellets die ik verkoop moeten goed zijn , IK draag immers de garantie van de Kachels voor 2 jaar en wil dat de klanten lang plezier hebben van hun aankoop ook na de 2 jaar.
    Test is warmte , vervuiling en prijs , Daar medium van en voila
    1. green energy
    Goede warmte +ab , ab in vervuiling , meer zwarte as , beste prijs , brandtijd 9u 15 kg
    para +2
    2. Corpellets
    goede warmte +ab , aa+ in vervuiling ,weinig witte as , duurdere prijs , brandtijd 9.35u 14 kg
    par -4
    3.german pellets
    goede warmte +ab , aa in vervuiling , weinig witte as , duurdere prijs , brandtijd 9.15u 15 kg par -1
    4.bioflam pellets
    Goede warmte +ab , ac in vervuiling , veel as , goede prijs brandtijd 8.55u 15 kg par +4
    uitleg code
    par = parameter
    a+ zeer tevreden
    ac- slecht
    Dit is uitgevoerd op een 8 KW pelletkachel buiten op max temperatuur , dus constant hoogste stand.
    DIT ONDERZOEK IS GEDAAN OM ONZE KLANTEN GOEDE PELLETS TE GEVEN AAN BESTE PRIJZEN. Er is geen enkele sponsering of financieel voordeel voor mij , ik heb enkel de green energy pellets in mijn winkel. En de groene kachel is toch concurrentie en collega niet ver van onze showroom. Dus ga ik normaal niet promoten , maar.... als het goed is word het op dit forum te weinig getypt . Wij zien hier meestal enkel problemen op verschijnen en als het dan opgelost is verdwijnen ze. Maar veel positieve feedback ?? dat zie je altijd TE WEINIG . Hopelijk heeft iemand hier iets aan.
    Vriendelijke groeten
    Cosdep Benelux


    Laatst aangepast door cosdep-pelletkachels.be op di 2 aug 2011 - 16:53; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foutje in kg bij german pellets)

      Het is nu di 19 maa 2024 - 12:06