edilkamin cherie resetten servicebeurt Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 48 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 48 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
edilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_lcapedilkamin cherie resetten servicebeurt I_voting_baredilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_rcap 
steven
edilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_lcapedilkamin cherie resetten servicebeurt I_voting_baredilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_rcap 
pedro
edilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_lcapedilkamin cherie resetten servicebeurt I_voting_baredilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_rcap 
krusty
edilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_lcapedilkamin cherie resetten servicebeurt I_voting_baredilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_rcap 
Fleur
edilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_lcapedilkamin cherie resetten servicebeurt I_voting_baredilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_rcap 
ss
edilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_lcapedilkamin cherie resetten servicebeurt I_voting_baredilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_rcap 
jeanhup
edilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_lcapedilkamin cherie resetten servicebeurt I_voting_baredilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_rcap 
Philip
edilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_lcapedilkamin cherie resetten servicebeurt I_voting_baredilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_rcap 
Annejanne
edilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_lcapedilkamin cherie resetten servicebeurt I_voting_baredilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_rcap 
Maryline
edilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_lcapedilkamin cherie resetten servicebeurt I_voting_baredilkamin cherie resetten servicebeurt I_vote_rcap 

 

 edilkamin cherie resetten servicebeurt

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
jozef
Starter
Starter
jozef


Man Aantal berichten : 13
Registration date : 15-10-22

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptyvr okt 21, 2022 4:57 pm

ik heb een edilkamin cherie,de kachel geeft steeds aan dat ie een servicebeurt wil,is dit zelf te resetten,daar ik het onderhoud zelf doe,maar niets weet van parameters en zelf resetten.groeten jozef.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptyvr okt 21, 2022 5:13 pm

mensen die zelf onderhoud doen bij hun cherie-funny-moon kachel mogen zich laten horen...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
jozef
Starter
Starter
jozef


Man Aantal berichten : 13
Registration date : 15-10-22

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptyvr okt 21, 2022 6:23 pm

bedankt,erwin voor je reactie,ik hoop dat er meer mensen reageren groeten jozef.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptyzo okt 23, 2022 1:44 pm

zelf onderhoud doen is blijkbaar niet zo moeilijk.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

als iemand nu nog kan uitleggen hoe je met code -13 in en uit de menu gaat en parameter 'code clr time' op 31 zet.
ik heb zo geen kachel...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009


Laatst aangepast door erwin op ma okt 24, 2022 10:31 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
mikelbikel
Pellet
Pellet
mikelbikel


Man Aantal berichten : 120
Leeftijd : 61
Registration date : 26-06-14

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptyzo okt 23, 2022 4:55 pm

Indien dit hetzelfde is als de Edilkamin Tiny, doorgaan tot menu service, reglages (staat wel in frans bij mij) code -13, doorgaan tot clr time en 31 invullen, bevestigen, thats it, zoals u reeds zij

_________________
Groeten,
Michel

Edilkamin Tiny sept. 2013
Bijgeleverde pellets: Wonterpellet: 800kg winter 13-14
Wonterpellet: 200kg + Elite 750kg winter 14-15
Elite 250kg + Wonterpellet 700kg winter 15-16
Combulux (groepsaankoop) 1000kg winter 16-17
Comfo-pellets 900kg winter 17-18
Comfo-pellets winter 18-19 1200kg
Comfo-pellets winter 19-20 1250kg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mikelbikels.blogspot.be
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptyzo okt 23, 2022 4:58 pm

is normaal zelfde bij alle oudere leonardo modellen. bedankt voor de hulp !
als TS er niet uitkomt zullen we het wel horen...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
jozef
Starter
Starter
jozef


Man Aantal berichten : 13
Registration date : 15-10-22

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptyma okt 24, 2022 7:56 am

Beste Erwin en Mikelbikel,ten eerste bedankt voor jullie advies,ik weet niet of deze handeling bij een cherie hetzelfde is als bij een tiny,hoe je in het met menu gaat -13 invult en daarna31 bevestigd,hier schiet mijn kennis tekort,ben bang als ik er aan begin vanalles ontregel,voor iemand die dit vaker doet zal dit eenvoudig zijn .ik laat het wel even bezinken om tot nieuwe inzichten te komen bedankt voor het meedenken groeten jozef.als ik verder kom laat ik het beslist weten op het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptyma okt 24, 2022 6:36 pm

als je niet zeker bent is dat het verstandigste. bij velen staat die melding al jaren op het display. heeft geen invloed op de werking.
als je per ongeluk de leonardo parameters ontregelt zonder eerst alle waarden op te schrijven krijg je de kachel nooit meer op zelfde punt...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
jozef
Starter
Starter
jozef


Man Aantal berichten : 13
Registration date : 15-10-22

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptyma okt 24, 2022 7:15 pm

Erwin,bedankt de kachel werkt en heb weer dingen bijgeleerd van je meedenken,ik weet nu hoe ik mijn vraagstelling nog beter kan formuleren en ga binnenkort contact proberen te leggen met dealers van edilkamin alsmede die in deze onderdelen handelen,mocht hier iets uitkomen wat kan bijdragen aan het forum laat ik het je zeker weten.groeten jozef.
Terug naar boven Ga naar beneden
marc
Pellet
Pellet
marc


Aantal berichten : 110
Registration date : 21-05-10

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptydo nov 10, 2022 6:15 pm

juiste handeling
kachel uit
Druk 5 sec op knop menu
druk op de + tot setup verschijnt
druk kort op menu
passwoord word gevraagd
druk iedere keer op - tot -13
druk kort menu
druk meermaals op menu tot code clr time( let op indien te ver blijven drukken tot terug verschijnt)
indien dat er staat druk op+ tot 31
druk kort menu
ok verschijnt
druk kort 0/1
druk kort 0/1
en u kachel staat weer normaal
Terug naar boven Ga naar beneden
marc
Pellet
Pellet
marc


Aantal berichten : 110
Registration date : 21-05-10

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptydo nov 10, 2022 6:21 pm

Kachel zegt al na 800kg service deze kun je 2 keer wissen door lang op de turbo knop te duwen zonder meer . Komen dan op het andere scherm lijntjes .
3de keer moet je in de setup menu gaan.
Die 800 kg staat voor volledig reinigen onderaan
Jaarlijks is dan volledige reiniging met demontage rookgasventilator , ruimteventilator , en ik blaas deze buiten volledig uit ( strip zijpanelen en alles wat los kan )
Terug naar boven Ga naar beneden
jozef
Starter
Starter
jozef


Man Aantal berichten : 13
Registration date : 15-10-22

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptydo nov 10, 2022 7:11 pm

Beste Marc,bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit uitgebreid uit te leggen en ga dit dit voorjaar zeker toepassen als ik de kachel schoon ga maken,momenteel doe ik dit nog niet daar ik net thuis ben uit het ziekenhuis met een nieuwe knie,en al blij ben dat ie brand.bedankt dat je dit met me wilde delen en ben je daar ook zeer erkentelijk voor groeten jozef uit helmond.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptydo nov 10, 2022 7:48 pm

marc kent meer van edilkamin dan alle dealers van NL samen. daar ben ik voor 100% zeker van.
maar ja hij heeft als ex-technieker ook jaren niet anders gedaan dan onderhoud en reparaties...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
jozef
Starter
Starter
jozef


Man Aantal berichten : 13
Registration date : 15-10-22

edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Emptyvr nov 11, 2022 6:04 am

beste Erwin,fijn dat je zo actief bent op dit forum,je houdt hiermee de zaak positief in beweging ,en draagt hiermee bij aan het oplossen en onderhoud van contacten waar mensen wat voor elkaar kunnen betekenen iets wat toch al zeldzaam is in deze tijd.groeten jozef uit helmond
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin cherie resetten servicebeurt   edilkamin cherie resetten servicebeurt Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
edilkamin cherie resetten servicebeurt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Edilkamin Cherie enkele vragen
» Edilkamin Space, Moon, Funny, Cherie
» storing edilkamin cherie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: