Hoi , vandaag jaarlijks groot onderhoud gedaan aan mijn palazzetti eldora , niks speciaal dus , echter met de vuurkorf te reinigen , gaatjes open maken en het aangekoekte vuil met stalen borstel te bewerken , kwam ik tot de vaststelling dat de normaal vlakke bodem doorgezakt was van vlak naar hol . Nog niet volledig stuk maar meer dan ver genoeg . Nu had ik de laatste tijd ( eind vorig stookseizoen) al verschillende keren vastgesteld dat de kachel moeilijk opstarte. Volgens mij omdat de pellets in de opstartfase niet of amper voor de gloeikaars lagen . Wanneer ik dan wat extra pellets bijgooide , een paar maar , maar wel voor de gloeikaars ,starte hij als een tierelier .
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe vuurkorf maar ik word gek van al die aanbiedingen dus als mij iemand een betrouwbaar adres of webshop kan bezorgen zal mijn dankbaarheid groot zijn .
Alvast bedankt
Grtz
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe vuurkorf maar ik word gek van al die aanbiedingen dus als mij iemand een betrouwbaar adres of webshop kan bezorgen zal mijn dankbaarheid groot zijn .
Alvast bedankt
Grtz