is wel een klein beetje stof in de zakken maar zeker niet zoals bioflam pellets
deze pellets worden verkocht in de makro en omdat we er toen waren heb ik maar ineens 10 zakjes meegebracht (prijs in reklame is 3.49 per zak vanaf 10 zakken )
Er zijn in totaal 55 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 53 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
ingrid schreef:Flamme, ik zie wel degelijk de juiste info op de Wood Energy pellets van de Makro hoor. Bij mijn weten zijn dit de ENIGE pellets in België met echte DIN Plus en ö norm M7135 en het resultaat mag er wezen! Van alle pellets die ik de laatste twee jaar getest heb, en dat zijn er minstens een stuk of 7 waaronder plospan, zijn deze Wood Energy pellets duidelijk de beste, en wat stofafzuiging betreft zitten ze ook aan de top (alleen plospan is misschien iets beter, maar dat is moeilijk te checken omdat zij papieren zakken gebruiken).
Het belangrijkste voordeel van distributie via warenhuizen is dat je in kleinere aantallen kan kopen aan dezelfde zakprijzen die je normaal bij de aankoop van volledige palletten betaalt, en ecologisch is het interessanter omdat je geen speciale verre verplaatsing moet doen om je brandstof te kopen, je gooit het in je auto wanneer je er toch bent voor je inkopen.
Daarom moeten we deze trend zeker stimuleren, tenminste zolang ze deze superieure kwaliteit aan die interessante prijzen willen leveren...