Mpeter schreef:Als je echt zelf iets er van afweet zou ik gewoon de kachel op 1 werkende radiator aan sluiten zonder de bestaande CV en kijken of die het dan wel normaal doet dan ben je bijna zeker dat het de kachel is mocht dat niet werken.
Misschien is dan toch een goede installateur wel de enige oplossing.
Nu van op afstand iets onderzoeken is redelijk moeilijk ook een goede installateur zal de installatie willen zien denk ik.
Maar dat je 3jr of sezoenen wachte om dit te laten oplossen daar kijk ik verbaast van op je garantie en zo is verlopen.
Hopend je dan toch een oplossing vind voor het probleem weet ik niet meteen meer wat er nog aan kan zijn als alles goed lijkt te gaan behalve de circulatie van het water.
Gr
Peter
Hoi Peter,
Inderdaad het is een schande dat dit al zo lang duurt, dit heeft ook te maken met de onwil van de leverancier van de kachel die trekt zich volledig terug.
Inderdaad is het mogelijk om even een klein circuit te maken, echter is dit wel veel werk.
Ik ga alles toch nog een keer nakijken en als ik iets vind dan laat ik het weten, als jullie nog een idee hebben dan hoor ik het wel.
Alsvast bedankt voor het meedenken!
Gr Joost