van Gast do okt 27, 2011 10:49 am
Ik heb een Pelltech cv en boiler verwarming. Vervelend is alleen dat degene waarvan ik hem kocht al vrij snel zelf er geen verstand van bleek te hebben en ook nog eens onbetrouwbaar was. geen contact meer mee dus. fabrikant zit in Duitsland, ik heb de winter van 2009 erg veel problemen gehad met de kachel, was enorm traumatisch mag ik wel zeggen. Fabrikant is wel toen iedere keer netjes gekomen en heeft er alles aan gedaan om de problemen op te lossen. Probleem bleek te zijn dat men een andere brander had geinstalleerd dan de originele waardoor de fotosensor de brandkamer niet kon "zien". Cv is computergestuurd eigenlijk maar heeft heel af en toe wel dat hij ermee stopt... Ik moet hem dan resetten en dan begint hij weer. Is in de zomer geen probleem, maar in de winter wel. Ik heb er zelf helemaal geen enkel verstand van, had echter goede redenen deze kachel te kopen en dacht het met onderhoud van de verkoper prima te kunnen redden.Helaas... Ik ben nu bezig met het krijgen van een check/onderhoud van de fabrikant zelf. gaat wel een beetje traag allemaal (6 emails verder en nog geen afspraak..), maar goed: we blijven doorgaan. Hebben er meer mensen een installatie zoals ik?