pellets Heizprofi - Pagina 16 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 53 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 53 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
pellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 16 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_rcap 
steven
pellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 16 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_rcap 
pedro
pellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 16 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_rcap 
krusty
pellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 16 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_rcap 
Fleur
pellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 16 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_rcap 
ss
pellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 16 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_rcap 
jeanhup
pellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 16 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_rcap 
Philip
pellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 16 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_rcap 
Annejanne
pellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 16 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_rcap 
Maryline
pellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 16 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 16 I_vote_rcap 

 

 pellets Heizprofi

Ga naar beneden 
+12
kvkkvkkvk
Geert
noizz
patricvds
Annejanne
Block
Uthrex
Philip
biezoe
krista
pedro
steven
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 5:42 am

Ik heb een zak mandi van brico plan-it en een van calor pack colruyt naast elkaar gelegd en aan de layout is het zeer goed te zien dat ze family van elkaar zijn , ook kleur en lengte van pellets zijn idem.

Ik heb dus ook een sterk vermoeden dat ze van dezelfde persen komen!! wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 7:38 pm

Vorig jaar waren de Heizprofi tijdelijk aan 2,89€ en een hele tijd aan 3,14€... nog veel werk aan de winkel voor Colruyt al zijn de pellets wel over het algemeen duurder dit jaar heb ik de indruk?!

Ilya
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 7:55 pm

De CALOR PACK pellets zijn evengoed als de heiz profipellets

De eerste zak is erdoor
Zeer weinig stof in de zak............dus gewoon goed voor mijn MCZ allesvreter, alleen de prijs zou wel iets mogen zakken!
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 7:57 pm

Calor Pack pellets komen van .... Mandi (is mij net ingefluisterd)

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 8:01 pm

Mandi zijn goeie pellets maar de Premium wood van Makro zijn zeker zo goed en goedkoper... hier probeer ik Colruyt aan te zetten tot een beter prijs. Misschien lezen ze wel mee?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 8:05 pm

Ik heb ze alle 3 liggen in stock samen met clean fire....en allemaal goed en evenwaardig.

Steven , van mandi,jaja dat is gisteren al gezegd geweest
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 8:08 pm

Ilya schreef:
Mandi zijn goeie pellets maar de Premium wood van Makro zijn zeker zo goed en goedkoper... hier probeer ik Colruyt aan te zetten tot een beter prijs. Misschien lezen ze wel mee?!

Ja er is een beenhouwer van Colruyt die meeleest...hahaha...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 8:14 pm

Vlees koop ik niet in de colruyt maar een goeie pellet aan de allerbeste prijs, graag! Misschien als het zo ver is koop ik er ook wel een stuk vlees? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 8:39 pm

mss eens rode telefoon doen hé en vlees koop je waar je wilt he iederen is vrij ik kijk ook waar het goedskoopt is maar het moet wel van goeie kwaliteit zijn want in vlees zit er veel verschil zoals bij onze pellets Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 8:45 pm

diego

ja maar aan rode telefoon moet je gaan zeggen waar je calorpack goedkoper hebt gezien vrees ik,
en ik denk dat alleen colruyt die verkoopt Shocked aan 4.09 Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 8:51 pm

diego-joke schreef:
ik ben slager bij colruyt ik zal ook eens vragen dat we in poperinge die pellets kunnen hebben aan 3.14 zoals in LIEDEKERKE gr diego


Diego joke jij bent toch die slager bij colruyt??????



Jouw bericht 328
mss eens rode telefoon doen hé en vlees koop je waar je wilt he iederen is vrij ik kijk ook waar het goedskoopt is maar het moet wel van goeie kwaliteit zijn want in vlees zit er veel verschil zoals bij onze pellets

2 tegenstrijdige berichten.... duivel duivel lol! bloot gat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 8:53 pm

Wachten op reclame dan maar!
Voor alle duidelijkheid niet van het vlees maar van de pellets Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 8:55 pm

yep slager bij de colruyt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 8:57 pm

We weten wie het gedaan heeft als er ooit te lange pellets inzitten!!

Diego joke met zijne vleesmolen voor gehakt te maken !! lacher
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyvr okt 01, 2010 9:01 pm

ja lol zeg mo diego wé joke is mn vouwtje zal toch eens zien als we die prijs niet kunnen doen dalen mss vergelijken met pellets verkopers in de buurt duivel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyza okt 02, 2010 3:12 pm

ze gaan het nakijken heb het gevraagt vanmorgen aan onze gerante Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyma okt 04, 2010 8:51 pm

Pelleteigenaars, feest heb een mailtje gedaan naar de rode telefoon ivm de actie bij makro. Hou jullie op de hoogte, colruytmedewerker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptydi okt 05, 2010 7:52 pm

Hallo, heb een mailtje terug gekregen via de rode telefoon. Ze laten weten dat de prijs aangepast zal worden, indien het om een identiek artikel gaat. Zullen zien !!! Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptydi okt 05, 2010 10:36 pm

als het niet hezelfde merk is zullen we hem in onze oog hebben lol duivel
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptydi okt 05, 2010 10:54 pm

hetzelfde merk verkoopt alleen colruyt,
dus vergeet de rode telefoon,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptywo okt 06, 2010 8:18 pm

Niet doemdenken ,de prijs is aangepast. In Asse 3,49€ per zak, vanaf drie zakken 3,14€. De colruytmedewerker uit Asse. duivel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptywo okt 06, 2010 8:45 pm

yupla zal morgen een pallet bestellen zé
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptydo okt 07, 2010 7:09 am

Ze kijken dus toch mee die van Colruyt! Of ze hebben nog geen zak verkocht gekregen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptydo okt 07, 2010 3:50 pm

Laat ons hier het topic HEIZ PROFI afsluiten en verder doen in het topic

https://pellets.forummotion.com/afdeling-verkopers-f230/calor-pack-pellets-colruyt-t2685.htm#23570

Zoniet wordt het een wanorde van jewelste ???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptydo okt 07, 2010 7:07 pm

Vandaag hebben ze van de firma heiz profi ons halve pallet gratis geleverd. In het voorjaar slechte kwaliteit van de pellets, we hebben ze wel opgebrand, maar hadden dit doorgegeven aan de aankoopster bij colruyt. Zij heeft dan de firma gecontacteerd en zie, na een zestal maanden een halve pallet gratis. Dit is pas service!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Emptyzo feb 09, 2014 5:38 am

Heb een vraagje, is het naald hout of hard hout ? heb het proberen op te zoeken maar vind niks er over .

_________________
Edelkamin funny 11kw
zibro carmen 11 kw
lava
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pellets Heizprofi
Terug naar boven 
Pagina 16 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kenmerken Heizprofi pellets
» REMY pellets en VALBOVAL pellets, Cuincy (59553)
» NRW pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Heizprofi-
Ga naar: