GSM Module palazzetti Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 36 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 36 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
GSM Module palazzetti I_vote_lcapGSM Module palazzetti I_voting_barGSM Module palazzetti I_vote_rcap 
steven
GSM Module palazzetti I_vote_lcapGSM Module palazzetti I_voting_barGSM Module palazzetti I_vote_rcap 
pedro
GSM Module palazzetti I_vote_lcapGSM Module palazzetti I_voting_barGSM Module palazzetti I_vote_rcap 
krusty
GSM Module palazzetti I_vote_lcapGSM Module palazzetti I_voting_barGSM Module palazzetti I_vote_rcap 
Fleur
GSM Module palazzetti I_vote_lcapGSM Module palazzetti I_voting_barGSM Module palazzetti I_vote_rcap 
ss
GSM Module palazzetti I_vote_lcapGSM Module palazzetti I_voting_barGSM Module palazzetti I_vote_rcap 
jeanhup
GSM Module palazzetti I_vote_lcapGSM Module palazzetti I_voting_barGSM Module palazzetti I_vote_rcap 
Philip
GSM Module palazzetti I_vote_lcapGSM Module palazzetti I_voting_barGSM Module palazzetti I_vote_rcap 
Annejanne
GSM Module palazzetti I_vote_lcapGSM Module palazzetti I_voting_barGSM Module palazzetti I_vote_rcap 
Maryline
GSM Module palazzetti I_vote_lcapGSM Module palazzetti I_voting_barGSM Module palazzetti I_vote_rcap 

 

 GSM Module palazzetti

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



GSM Module palazzetti Empty
BerichtOnderwerp: GSM Module palazzetti   GSM Module palazzetti Emptywo okt 07, 2009 11:40 pm

Hoi allemaal
Ik had graag geweten of er mensen zijn die ervaring hebben met zo'n GSM Module voor een Palazzetti (Jenny Turbo) ?
Waar zou ik dit kunnen verkrijgen en hoe werkt dit precies ?
Ik heb het net afgezocht maar vindt weinig info, enkel Italiaans Sad

Alvast bedankt voor jullie hulp
Gr Kris
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

GSM Module palazzetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: GSM Module palazzetti   GSM Module palazzetti Emptydo okt 08, 2009 12:09 am

Eagle_1,

Met een gsm module kan je vanop afstand uw kachel aan of afzetten met een sms bericht.

Dat is een optie dus ik veronderstel dat er een uitbreiding moet gebeuren op het moederbord van uw pelletkachel.

Elke degelijke palazzetti verkoper zou u moeten kunnen helpen ( de grote vraag is wie?)


MVg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Block
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Block


Aantal berichten : 407
Registration date : 01-01-09

GSM Module palazzetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: GSM Module palazzetti   GSM Module palazzetti Emptyza okt 24, 2009 8:03 pm

Die module wordt gewoon aangesloten op uw seriele poort vanachter aan de kachel veronderstel ik.

euro domus kan daar wel aangeraken als invoerder

_________________
Premium pellets
26x180 Watt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GSM Module palazzetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: GSM Module palazzetti   GSM Module palazzetti Emptydo jan 06, 2011 7:59 pm

binnenkort ook een gsm module voor de kachel. Maar even uittesten dan, ik ben benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GSM Module palazzetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: GSM Module palazzetti   GSM Module palazzetti Emptydo jan 06, 2011 8:40 pm

Ik heb extern een onafhankelijke GSM-Remote geïnstalleerd. Die schakelt eigenlijk mijn thermostaat in.
Zodoende start mijn kachel ook automatisch van op afstand. En ik heb nog 8 andere kanalen om iets anders aan te sturen.

Dit eens tussendoor voor wie het interessant vind. (Kijk eens op: GSM Remote Control)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GSM Module palazzetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: GSM Module palazzetti   GSM Module palazzetti Emptyvr maa 11, 2011 9:23 am

hoe noemt die externe GSM-module?

frisbee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GSM Module palazzetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: GSM Module palazzetti   GSM Module palazzetti Emptyvr maa 11, 2011 8:41 pm

Frisbee,
vraagt u dit aan mij?
klik op de link "GSM Remote Control".
Ik heb er al 1 geïnstalleerd en is heel makkelijk te installeren als je wat technisch bent aangelegd.
Waar en hoe die moet gekoppeld worden aan uw kachel weet ik niet. Maar geeft mij het volledige type en ik zal zien of ik nergens de elektrische schema's kan vinden. Voor het aansluiten en programmeren van de GSM remote, daarmee kan ik u helpen. Of in slechtste geval kan ik die programmeren voor u.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GSM Module palazzetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: GSM Module palazzetti   GSM Module palazzetti Emptydi jan 17, 2012 11:37 am

@ handstandt

Kan je eens kijken of het zou gaan op een Piazzetta MP 973 kachel voor een GSM remote control.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GSM Module palazzetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: GSM Module palazzetti   GSM Module palazzetti Emptydi jan 17, 2012 1:58 pm

Hoi,

vond het ook leuk om de kachel op afstand te kunnen bedienen, zeker als je nog laat thuiskomt en je niet in een ijskoude woning wilt binnenkomen, maar eens naar prijzen geïnformeerd en was toch al vlug boven de 500 euro'tjes voor een gsm-module voor een P960 (van Piazzetta zelf wel te verstaan), mss goedkoper via een externe module?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GSM Module palazzetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: GSM Module palazzetti   GSM Module palazzetti Emptydi jan 17, 2012 2:07 pm

@steven1978

Ik heb inderdaad ook voor zo'n gsm module geïnformeerd naar de prijs en had geluk dat ik neer zat, want was anders achter overgevallen. Klopt inderdaad dat het rond de 500€ is. Vind ik toch veel te duur voor dat extra. De verkoper van mij pelletskachel was ook geschrokken van de prijs, want had dit nog nooit verkocht.
Kan ik geloven aan die prijs. Sad
Daarom ben ik aan het uit kijken voor een gsm remote control en daar valt de prijs nog mee.

Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

GSM Module palazzetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: GSM Module palazzetti   GSM Module palazzetti Emptydi jan 17, 2012 2:12 pm

Duur hé die pelletkacheltunning... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GSM Module palazzetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: GSM Module palazzetti   GSM Module palazzetti Emptydi jan 17, 2012 2:30 pm

@krusty

Zeg wel dat het duur is voor tunning ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





GSM Module palazzetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: GSM Module palazzetti   GSM Module palazzetti Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
GSM Module palazzetti
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» GSM Module
» GSM module optie
» Wifi module Piazzetta

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Palazzetti-
Ga naar: