1 sheet is geheel geweid aan de weken van het jaar, met een verdeling van 7 dagen en datum.
Als voorbeeld: Week 43 van maandag t/m zondag
Wat dan weer is verdeeld in een aantal cellen, waarin de kachel aantal uren brandt overdag, nacht, temperatuur, verbruik aan pellets en gemiddelde.
Natuurlijk heb ik ook een totaal overzicht voorzien, per week aan de aantal uren de kachel overdag of nacht aanstaat, en een gemiddelde van het verbruik.
Bijvoorbeeld op maandag is de kachel gevuld met 15 kilo, en brandt op maandag overdag 6 uur, op dinsdag 4 uur en ook in de nacht op deze dagen.
Je ziet dan een totaal overzicht van overdag en nacht, en een totaal van deze twee samen.
Het totaal aantal uren en het totaal verbruik kg aan pellets geeft dan weer een gemiddelde aan van verbruik.
Dan heb ik een sheet voorzien van het hele jaar aan verbruik per maand, de voorraad ingeslagen op datum, en iedere keer een zak pellets wordt gebruikt en ingevuld, geeft deze aan hoeveel nog in stock is.
Zal straks een vieuw maken hoe het er ongeveer zal uit zien.
Natuurlijk ben ik bereid om dit te delen of beschikbaar te stellen aan geregistreerde pellet stokers, zodat jullie het kunnen downloaden van het forum, alleen moet ik weten hoe dit werkt, of dat ik het bestand naar 1 van de admins moet sturen.