pellets fiscaal aftrekbaar ? Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 1 verborgen en 14 gasten

Lucs, pauwels

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
pellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_lcappellets fiscaal aftrekbaar ? I_voting_barpellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_rcap 
steven
pellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_lcappellets fiscaal aftrekbaar ? I_voting_barpellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_rcap 
pedro
pellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_lcappellets fiscaal aftrekbaar ? I_voting_barpellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_rcap 
krusty
pellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_lcappellets fiscaal aftrekbaar ? I_voting_barpellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_rcap 
Fleur
pellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_lcappellets fiscaal aftrekbaar ? I_voting_barpellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_rcap 
ss
pellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_lcappellets fiscaal aftrekbaar ? I_voting_barpellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_rcap 
jeanhup
pellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_lcappellets fiscaal aftrekbaar ? I_voting_barpellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_rcap 
Philip
pellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_lcappellets fiscaal aftrekbaar ? I_voting_barpellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_rcap 
Annejanne
pellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_lcappellets fiscaal aftrekbaar ? I_voting_barpellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_rcap 
Maryline
pellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_lcappellets fiscaal aftrekbaar ? I_voting_barpellets fiscaal aftrekbaar ? I_vote_rcap 

 

 pellets fiscaal aftrekbaar ?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptywo okt 14, 2009 7:34 pm

Kwam daarnet in het containerpark iemand tegen , die ook met pellets verwarmde . Die vertelde mij dat je , je aankoop van pellets kan aangeven bij uw belastingsaangifte. Het volstaat blijkbaar om de faktuur er bij te voegen . Is dit juist?


Laatst aangepast door ons droomhuisje op wo okt 14, 2009 10:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptywo okt 14, 2009 8:25 pm

moet ik me op bevragen
hier in vlaams brabant is een pelletkachel niet fiscaal aftrek baar
in waals brabant krijg je tot 700 euro terug :-s

een pelletbrander (cv) die is wel aftrekbaar
doch van de brandstof heb ik nog niks gehoord
en moest dit zo zijn zou ik dit ook graag vernemen en vele anderen met mij

dus wie heeft tijd om de belastingen is lastig te vallen

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptywo okt 14, 2009 8:48 pm

Droomhuisje: Ik heb twee jaar terug de faktuur gewoon bij de belastingaangifte gevoegd en vervolgens vak IX rubriek F ingevuld en dat is gewoon aanvaard geworden.
Waar heb jij uw installatie gehaald? Als ik de avatar foto zie heb ik binnenkort voor 95% dezelfde installatie maar bij mij een Scotte van 24KW.Er komt wel een buffervat bij van 500L voor sanitair warmwater en reeds met de nodige spiralen om te gaan combineren met een zonneboiler.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptywo okt 14, 2009 10:09 pm

Vossloh schreef:
Droomhuisje: Ik heb twee jaar terug de faktuur gewoon bij de belastingaangifte gevoegd en vervolgens vak IX rubriek F ingevuld en dat is gewoon aanvaard geworden.
Waar heb jij uw installatie gehaald? Als ik de avatar foto zie heb ik binnenkort voor 95% dezelfde installatie maar bij mij een Scotte van 24KW.Er komt wel een buffervat bij van 500L voor sanitair warmwater en reeds met de nodige spiralen om te gaan combineren met een zonneboiler.
Dus toch, blij dat te horen. Mijn ketel komt van de firma edelflam, heb nog geen buffervat , maar overweeg dit wel. Heb wel een 200liter boiler voor mijn saitair warmwater die de ketel ook opwarmt. Grts
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptywo okt 14, 2009 10:21 pm

Hoi Droomhuisje,

Dat je je brandstof (pellets fiscaal kan aftrekken) nee volgens mij want ik heb het alvast niet gevonden.

Voor hen die meer willen weten. Hier de link

http://www.premiezoeker.be/premie_info?premie=7088&bid=16

Als je dit echt leest is volgens mij zelfs een thermokachel niet aftrekbaar maar enkel een pelletketel.
Als je verkoper de juiste omschrijving op de faktuur zet denk ik wel dat het lukt.

Trouwens moest dat aftrekbaar zijn. Dan stond het hier al lang op dez site
gr
succes
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptywo okt 14, 2009 10:31 pm

Heb ook altijd geweten dat alleen een pelletketel aftrekbaar is,een pelletkachel dus niet.Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik het toch es ga proberen Laughing

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptywo okt 14, 2009 10:48 pm

Beste,
als je het probeert moet je er voor zorgen dat je een internetaangifte doet.
Dan is het aan hun om de bewijsstukken op te vragen.
Zorg er voor dat op de faktuur pelletketel staat ipv pelletkachel. Maar enkele lettertjes verschil. Maar toch vlug een grote som bespaart.

gr
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptywo okt 14, 2009 10:52 pm

pelletketels zijn aftrekbaar pelletkachels niet
maar ik dacht dat en ik quote droomhuisje dat de vraag over pellets ging en niet de toestellen
ons droomhuisje schreef:
Kwam daarnet in het containerpark iemand tegen , die ook met pellets verwarmde . Die vertelde mij dat je , je aankoop van pellets kan aangeven bij uw belastingsaangifte. Het volstaat blijkbaar om de faktuur er bij te voegen . Is dit juist?

of lees ik zijn vraag verkeerd ??? affraid

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptywo okt 14, 2009 10:55 pm

spartherm schreef:
Beste,
als je het probeert moet je er voor zorgen dat je een internetaangifte doet.
Dan is het aan hun om de bewijsstukken op te vragen.
Zorg er voor dat op de faktuur pelletketel staat ipv pelletkachel. Maar enkele lettertjes verschil. Maar toch vlug een grote som bespaart.

gr
Beste, dat de ketel fiscaal aftrekbaar is , weet ik . Iemand vertelde mij dat je aankoop van je pellets ,fiscaal aftrekbaar is. Het was geen verkoper Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptywo okt 14, 2009 10:56 pm

Philip schreef:
pelletketels zijn aftrekbaar pelletkachels niet
maar ik dacht dat en ik quote droomhuisje dat de vraag over pellets ging en niet de toestellen
ons droomhuisje schreef:
Kwam daarnet in het containerpark iemand tegen , die ook met pellets verwarmde . Die vertelde mij dat je , je aankoop van pellets kan aangeven bij uw belastingsaangifte. Het volstaat blijkbaar om de faktuur er bij te voegen . Is dit juist?

of lees ik zijn vraag verkeerd ??? affraid
Idd, goed gezien Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptywo okt 14, 2009 10:59 pm

hmm dan zitte we hier weer inderdaad verkeerd te spammen

over de pellets weet ik echter niet of deze fiscaal voordeel genieten
waarschijnlijk zal die persoon het onder een vreemde code of rare benemaing inbrengen
want ik vind er niks van terug

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptywo okt 14, 2009 11:14 pm

Hoi,

Het zal containerpark babbel zijn. Ik ben zeker dat PELLETS niet aftrekbaar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptywo okt 14, 2009 11:18 pm

Ik had het dus ook foutief gelezen.Dat pellet fiscaal voordeel opleveren is wel zeker maar dan door het gunstige BTW-tarief van 6% maar of ze dan nog eens aftrekbaar zouden zijn van de inkomstenbelasting dat is wat anders. Ik ben geneigd te zeggen van niet want vindt ook zoiets nergens terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptydo okt 15, 2009 12:04 am

De pellets zijn niet fiscaal aftrekbaar.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptydo okt 15, 2009 10:24 am

Man, man ,man, niet beginnen dromen hé, dat is nog nooit geweest fisc. aftrekb. en zal het nooit worden, en zeker nu niet ; nu ze (de tjeven ) van alles gaan uitvinden om uw zakken leeg te zuigen
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptydo okt 15, 2009 11:48 am

Dju ,kging net een pallet of 10 kopen en dan in mn belastingen inbrengen lol! lol! lachen

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Emptydo okt 15, 2009 3:40 pm

In Belgie zijn de pellets een stuk goedkoper dan in Nederland. Dat komt omdat er maar 6% btw geheven wordt. Bij ons is dat maar liefst 19%. In Belgie kosten de German Pellets bijvoorbeeld € 3,90; deze zouden in Nederland dan € 4,38 moeten kosten. Daarom rijdt ik dan even naar Brecht om ze daar te halen.... amai
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets fiscaal aftrekbaar ?   pellets fiscaal aftrekbaar ? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pellets fiscaal aftrekbaar ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» REMY pellets en VALBOVAL pellets, Cuincy (59553)
» De Lange, Ursem (1646 WJ)
» Brandstoffen Bart Van Hecke Affligem

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Pellet CV ketels + branders :: Pelletketels algemeen-
Ga naar: