installateurs regio limburg Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 34 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 33 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
installateurs regio limburg I_vote_lcapinstallateurs regio limburg I_voting_barinstallateurs regio limburg I_vote_rcap 
steven
installateurs regio limburg I_vote_lcapinstallateurs regio limburg I_voting_barinstallateurs regio limburg I_vote_rcap 
pedro
installateurs regio limburg I_vote_lcapinstallateurs regio limburg I_voting_barinstallateurs regio limburg I_vote_rcap 
krusty
installateurs regio limburg I_vote_lcapinstallateurs regio limburg I_voting_barinstallateurs regio limburg I_vote_rcap 
Fleur
installateurs regio limburg I_vote_lcapinstallateurs regio limburg I_voting_barinstallateurs regio limburg I_vote_rcap 
ss
installateurs regio limburg I_vote_lcapinstallateurs regio limburg I_voting_barinstallateurs regio limburg I_vote_rcap 
jeanhup
installateurs regio limburg I_vote_lcapinstallateurs regio limburg I_voting_barinstallateurs regio limburg I_vote_rcap 
Philip
installateurs regio limburg I_vote_lcapinstallateurs regio limburg I_voting_barinstallateurs regio limburg I_vote_rcap 
Annejanne
installateurs regio limburg I_vote_lcapinstallateurs regio limburg I_voting_barinstallateurs regio limburg I_vote_rcap 
Maryline
installateurs regio limburg I_vote_lcapinstallateurs regio limburg I_voting_barinstallateurs regio limburg I_vote_rcap 

 

 installateurs regio limburg

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



installateurs regio limburg Empty
BerichtOnderwerp: installateurs regio limburg   installateurs regio limburg Emptyvr nov 06, 2009 9:01 pm

Wij willen overgaan op de aankoop van een pelletkachel. We Zouden graag voor een merk gaan met een hoge prijs/kwaliteit. Nu zoek ik een verdeler regio limburg . Die goede prijzen heeft voor pellets en pelletkachels en die goede service na verkoop geeft. Iedereen die ervaringen heeft met verkopers in limburg of die goede ervaringen heeft met een bepaald merk bij één van deze verkopers .

Alvast bedankt
wouter
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

installateurs regio limburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateurs regio limburg   installateurs regio limburg Emptyvr nov 06, 2009 9:28 pm

Hallo Wouter,
Wij hebben onze pelletkachel bij Ecolution in Sint-Truiden gekocht. Heel correct: goede uitleg en perfecte service kampvuur

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



installateurs regio limburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateurs regio limburg   installateurs regio limburg Emptyza nov 07, 2009 12:46 am

Hallo Wouter,

Ik heb mijn kachel CS Thermos Brava gekocht bij de Groene Kachel in Zolder. Ik ben super tevreden van de kachel alsook van hun service en klantvriendelijkheid.

Ik gebruik ook hun pellets, green energy. Zeer tevreden van en heel goed van prijs als ik hier zo lees(3,45€ per zak van 15kg)

Greetz en fijn weekend

Katja spring
Terug naar boven Ga naar beneden
Geert
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Geert


Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 51
Registration date : 02-12-08

installateurs regio limburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateurs regio limburg   installateurs regio limburg Emptyza nov 07, 2009 1:17 am

Hoi Wouter,

Ben ook van Limburg en heb ze kocht net buiten Limburg en dat bij Gert Gijsens te Rummen
heeft kwalitatieve kachels en goede service

mvg, Geert

_________________
Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

installateurs regio limburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateurs regio limburg   installateurs regio limburg Emptyza nov 07, 2009 3:13 am

Wouter512,

Ik denk dat de bovenstaande berichten u heel goede tips geven.

Ecolutions verkoopt: Fair, Edilkamin, Ecoforest, Artel, Rika
Groene Kachel: Cs Thermos, Edilkamin, Last Calor
Gert Gijsens: MCZ, Palazzetti, Thermorossi, Nordica Extraflame

Mocht ik van u zijn dan onthoud ik de volgende merken: extraflame, edilkamin, rika, mcz en palazzetti

Bij groene kachel hebben ze goede eigen pellets aan een degelijke prijs.

Van de andere heb ik geen gegevens over de prijs van pellets.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
plejo
Pellet
Pellet
plejo


Man Aantal berichten : 52
Leeftijd : 72
Registration date : 20-11-08

installateurs regio limburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateurs regio limburg   installateurs regio limburg Emptyza nov 07, 2009 5:13 am

Morgen Wouter,

je hebt ook Vuur & Techniek in Alken die het Oostenrijks merk Calimax verkopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



installateurs regio limburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateurs regio limburg   installateurs regio limburg Emptyza nov 07, 2009 10:40 am

alvast bedankt voor de vele tips . over Groene kachels en Ecolutions had ik nog gelezen dat ze zeer goed waren daar zullen we dan ook een kijken voor een offerte . De andere opties gaan we zeker ook eens rustig bekijken . Moest ik nog vragen krijgen dan horen jullie het nog wel . Na de offerte ga ik zeker jullie raad nog eens gebruiken. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



installateurs regio limburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateurs regio limburg   installateurs regio limburg Emptyza nov 07, 2009 8:34 pm

Hallo Wouter.

Onze kachel komt van bij Energypoint in Wellen.
Zeer mooie toonzaal en prima uitleg en installatie.
Ze verkopen er Extraflame en Rika.
Ook verkopen ze pellets van een goede afkomst.
Ik heb toen bij aankoop ook nog een pallet pellets bijgekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

installateurs regio limburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateurs regio limburg   installateurs regio limburg Emptyza nov 07, 2009 9:39 pm

Xpencer,

Welk merk pellets heb je er bij gekregen?


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



installateurs regio limburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateurs regio limburg   installateurs regio limburg Emptyzo nov 08, 2009 10:39 pm

euh ik dacht dat het er van mandie zijn ofzoiets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



installateurs regio limburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateurs regio limburg   installateurs regio limburg Emptyzo nov 08, 2009 10:55 pm

Wouter

Bij eco-heating in Eksel hebben ze opendeurweek van 11 t.e.m. 15 november. Ze verdelen mcz en quadra fire.

greeeetzz An
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



installateurs regio limburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateurs regio limburg   installateurs regio limburg Emptyma nov 09, 2009 5:46 pm

we gaan eerst kijken bij groene kachels in zolder. Daarna kan het zijn dat we ook nog de andere opties gaan bekijken.

toch nogmaals iedereen bedankt .

greetz
wouter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





installateurs regio limburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateurs regio limburg   installateurs regio limburg Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
installateurs regio limburg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» installateurs regio antwerpen
» Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?
» limburg

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: