Marea speksteen Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 47 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 46 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Marea speksteen I_vote_lcapMarea speksteen I_voting_barMarea speksteen I_vote_rcap 
steven
Marea speksteen I_vote_lcapMarea speksteen I_voting_barMarea speksteen I_vote_rcap 
pedro
Marea speksteen I_vote_lcapMarea speksteen I_voting_barMarea speksteen I_vote_rcap 
krusty
Marea speksteen I_vote_lcapMarea speksteen I_voting_barMarea speksteen I_vote_rcap 
Fleur
Marea speksteen I_vote_lcapMarea speksteen I_voting_barMarea speksteen I_vote_rcap 
ss
Marea speksteen I_vote_lcapMarea speksteen I_voting_barMarea speksteen I_vote_rcap 
jeanhup
Marea speksteen I_vote_lcapMarea speksteen I_voting_barMarea speksteen I_vote_rcap 
Philip
Marea speksteen I_vote_lcapMarea speksteen I_voting_barMarea speksteen I_vote_rcap 
Annejanne
Marea speksteen I_vote_lcapMarea speksteen I_voting_barMarea speksteen I_vote_rcap 
Maryline
Marea speksteen I_vote_lcapMarea speksteen I_voting_barMarea speksteen I_vote_rcap 

 

 Marea speksteen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Marea speksteen Empty
BerichtOnderwerp: Marea speksteen   Marea speksteen Emptyma nov 09, 2009 7:16 pm

Ik heb verleden winter een marea gekocht in Molecule,eerste jaar verwarmt met badger pellets aangezien deze de din norm haalden,nu verwarm ik met greenenergy pellets,deze geven veel meer warmte dan de badger bij deze kachel,is ook aangeraden door edilkamin zelf deze te gebruiken.op zakken staat wel nergens dat ze de din norm halen.Weet iemand of deze pellets hieraan voldoen,ben er wel heel tevreden mee.Thx
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Marea speksteen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marea speksteen   Marea speksteen Emptyma nov 09, 2009 7:20 pm

alenailyano,

Dat zijn pelles van Groene Kachel uit Zolder. 3,45 euro per zak afgehaald.

Molecule in Vichte verkoopt deze?

De pellets hebben geen din+ certificaat, maar daarom zijn ze niet slecht. Het enige dat je van DIN+ pellets weet is dat ze minimaal aan enkele normen voldoen en meestal van goede kwaliteit zouden moeten zijn.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Marea speksteen Empty
BerichtOnderwerp: Green energy pellets   Marea speksteen Emptyma nov 09, 2009 7:46 pm

dag Steven,

Denk toch dat we het over dezelfde pellets hebben?het zijn witte zakken met groene letterbedrukking 'green energy woodpellets'.Deze verkopen ze alvast in Molecule aan dezelfde prijs die je opgeeft.Verder besteed ik niet echt aandacht aan die din kwaliteit,want denk niet dat dit altijd een garantie is voor warmte en goede verbranding...,verleden jaar badger pellets en geven bijlange niet zoveel warmte (die zijn ook veel zachter),green energy is een harde soort pellets.wat denk jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Marea speksteen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marea speksteen   Marea speksteen Emptyma nov 09, 2009 7:47 pm

Ik ben ook tevreden van die pellets.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Marea speksteen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marea speksteen   Marea speksteen Emptyma nov 09, 2009 7:56 pm

ik ben er ook tevreden over
heb dit weekend mandi's getest en moet zeggen geef mij maar de green energy minder aanslag op het ruitje en de as is ook beter
maar ze kosten toch 3.60 in molecule

groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Marea speksteen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marea speksteen   Marea speksteen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Marea speksteen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» werkingsprincipe Edilkamin
» waterbakje op Marea
» eerste ervaringen rika como vervangt marea edelkamin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: