Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 23 gasten

Ikzelf

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
steven
Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
pedro
Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
krusty
Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
Fleur
Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
ss
Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
jeanhup
Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
Philip
Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
Annejanne
Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 
Maryline
Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_lcapErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_voting_barErvaringen Green Energy pellets - Pagina 6 I_vote_rcap 

 

 Ervaringen Green Energy pellets

Ga naar beneden 
+57
Mauritsius
atlasgust
grossard.rob
ponneke
speedy
bart b
evert.clonen
ppeterke
egno
ivanhoed
Min esse
weske32v
lieke
nick1
Luc B
antonio1980
willy1100
cuypersmarc
jan 49
maestro
Dave G.
wakuwaku
PVS
paularis
Peerke
mantas
rotjer
pedro
ben-revo
Daniel00
zoom
krusty
dxnature
MCZ SUITE AIR
Pcorsa
Fleur
korando
shadow10
ss
rika1967
flair
Ikzelf
stefke
erwin
knoepken
kempenaar
Jef
Philip
krista
Uthrex
Geert
Block
player
johanvl
Annejanne
steven
niel
61 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptyma jan 10, 2011 2:36 pm



en aan jl ,
,hopelijk is dat bij jou ook als je je kachel hoger van tempratuur zet dat hij wat meer lawaai maakt , wat?
[/quote]

eu nee ik krijg het alleen warmer als ik mijn kachel op hogere temp zet
cheers

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptyma jan 10, 2011 7:30 pm

dime schreef:
hoi fleur ,
badger heb ik een verbruik van 1.12 gr per uur of 26.88 kg per dag en 47 gr assen per dag
en deze kosten 4.20 € per zak/ per dag 7.5264 €
clean fire heb ik een verbruik van 1.28 gr per uur of 30.72 kg en 50 gr assen per dag,
3.99 € per zak/ per dag 7.9872€
piron pellets heb ik ook getest hier was me verbruik 1.333 gr per dag en 52.5 gr assen per dag,
3.80€ per zak/ 7.998 per dag
en green energie die van de groene kachel had ik een verbruik van 1.5625 gr per uur of 37.5 kg per dag,
3.45 € per zak /8.625 € per dag

Conclusie, de duurste pellets zijn uiteindelijk toch het goedkoopst.

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptywo jan 19, 2011 1:18 am

kristel schreef:
dime schreef:
hoi fleur ,
badger heb ik een verbruik van 1.12 gr per uur of 26.88 kg per dag en 47 gr assen per dag
en deze kosten 4.20 € per zak/ per dag 7.5264 €
clean fire heb ik een verbruik van 1.28 gr per uur of 30.72 kg en 50 gr assen per dag,
3.99 € per zak/ per dag 7.9872€
piron pellets heb ik ook getest hier was me verbruik 1.333 gr per dag en 52.5 gr assen per dag,
3.80€ per zak/ 7.998 per dag
en green energie die van de groene kachel had ik een verbruik van 1.5625 gr per uur of 37.5 kg per dag,
3.45 € per zak /8.625 € per dag

Conclusie, de duurste pellets zijn uiteindelijk toch het goedkoopst.

Groetjes
Kristel

Kan me hierin vinden als gebruiker van de duurdere soorten (bv: German pellet)
Mvg Meeki
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptywo jan 19, 2011 8:39 am

Beste Pelletgebruikers,
Onze pellets zijn helemaal niet de duurste in verbruik.
Bij onze klanten waar wij de pelletkachels hebben geplaatst en afgesteld zitten met een verbruik tussen de 700 gr. rn 1.1kg per uur.En dat aan 0.21 euro cent per kg afgehaald dan kom je belange niet aan de bedrage wat men hier schrijft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptywo jan 19, 2011 9:51 am

K Vdp GK schreef:
Beste Pelletgebruikers,
Onze pellets zijn helemaal niet de duurste in verbruik.
Bij onze klanten waar wij de pelletkachels hebben geplaatst en afgesteld zitten met een verbruik tussen de 700 gr. rn 1.1kg per uur.En dat aan 0.21 euro cent per kg afgehaald dan kom je belange niet aan de bedrage wat men hier schrijft.

Als ik het goed voor heb dan, kost een zak afgehaalde pellets van 15 Kg bij jullie 3.15€ en met deze zak aan een verbruik van 0,7 Kg doe ik dan iets langer dan 21u of aan een verbruik van 1,1 Kg net geen 14u. Indien de afstelling dan prima is en alle parameters voldoen aan normale normen, dan ben ik met u akkoord.
Maar die prijs van de afgehaalde zak lijkt mij echt wel laag of zie ik dit verkeerd.
Mvg Meeki
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptywo jan 19, 2011 11:39 am

Als ik naar de prijzen kijk (topic:verkoop merken pellets Green Energy)zie ik € 3.21 per zak van 15 kg afgehaald. Deze prijs dateert van november 2010.

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptywo jan 19, 2011 11:47 am

Annejanne schreef:
Als ik naar de prijzen kijk (topic:verkoop merken pellets Green Energy)zie ik € 3.21 per zak van 15 kg afgehaald. Deze prijs dateert van november 2010.

Blij te zien dat er iemand wakker is. Dit was mij ook opgevallen en daarom mijn vraag.
Thnx Annejanne voor uw oplettendheid ;-)
Mvg Meeki
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptyvr jan 21, 2011 5:32 pm

Ik heb er pas gekocht bij de groene kachel maar nog niet mee gestookt. Ik moest €5 betalen voor een zak (per pallet afgehaald) van 25kg = €3/15kg. De pellets zijn dus goedkoop maar ik weet nog niet hoe ze branden. Normaal gezien wou ik ze dit weekend testen. Ik laat iets weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptyvr jan 21, 2011 5:58 pm

hallo
zijn het green energy ice? stook ook met deze en ben er heel tevreden over , 3 euro voor een zak van 15 kg is goedkoop heb de mijne een 2maand geleden nog 3.49 betaaald wel niet bij de groene kachel

grtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptyvr jan 21, 2011 6:07 pm

joske+ schreef:
hallo
zijn het green energy ice? stook ook met deze en ben er heel tevreden over , 3 euro voor een zak van 15 kg is goedkoop heb de mijne een 2maand geleden nog 3.49 betaaald wel niet bij de groene kachel

grtjes


Inderdaag green energy. Het zijn zakken van 25kg en hiervoor heb ik €5/zak betaald maar om de vergelijking te maken naar de gebruikelijk 15kg had ik die prijs erbij gezet.€5/25kg = €0,20/kg = €3/15kg.

Heb jij instelling moeten aanpassen aan je kachel?

grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptyvr jan 21, 2011 7:11 pm

hallo
neen ice ,heb mijn kachel ong 2 maanden en heb nog maar alleen met green energy gestookt en ze brand schoon mijn ruit blijfd proper, de verbranding is ok, dus zou wel gek zijn als ik daar iets moet aan regelen ,de green energy bestaat uit 80% hard hout en 20% zacht hout hebben ze mij verteld

grtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptyma jan 24, 2011 11:17 pm

Ik stook ook met de pellets van groene kachel , tevreden ,pas over 1 week terug nog 6 ton gehaald
Betaal ook 5€ per zak van 25kg afgehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptyma jan 24, 2011 11:23 pm

ik stook al 3 seizoenen met pellets van groene kachel , al 7 ton opgestookt op 3 seizoenen.
Ben nog altijd tevreden en goedkoop , prijs van 1 jaar stoken met een koude winter zoals verleden jaar
voor het ganse huis met green energy pellets (500 tot 550€).
Dit is een groot verschil tegenover mazout.
Heb de kostprijs van mijn kachel op drie seizoenen stoken al terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptydi jan 25, 2011 2:46 pm

hallo
ja brutus ben ook zeer tevreden van de groene energy pellets heb begin december een pallet van 70 zakken in gedaan en heb er nu nog ong 25 zakken liggen , denk dat ik tot eind februari ga toe komen , dan heb ik op 3 maanden 233 euro op gestookt en we hebben toch al een strenge winter achter de rug ,ander jaren had ik nu al een goede 1000liter stookolie op gestookt (ong 1000 euro ) dus het is een goede investering een pelletkachel

grtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Jef
Pelletkachel
Pelletkachel
Jef


Man Aantal berichten : 618
Leeftijd : 67
Registration date : 31-10-08

Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptydi jan 25, 2011 6:50 pm

joske+ schreef:
hallo
,ander jaren had ik nu al een goede 1000liter stookolie op gestookt (ong 1000 euro ) dus het is een goede investering een pelletkachel

grtjes

Hallo Joske
Welke mazout verbrande gij witte ofwa 1000€ voor 1000 liter amai
Pellets zijn nu wel goedkoper dan mazout maar 1€ per liter wat?

_________________
Iris plus Speksteen


26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
1 Omvormer SMA 5000TL-20
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32090
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptydi jan 25, 2011 7:51 pm

Jef schreef:
joske+ schreef:
hallo
,ander jaren had ik nu al een goede 1000liter stookolie op gestookt (ong 1000 euro ) dus het is een goede investering een pelletkachel

grtjes

Hallo Joske
Welke mazout verbrande gij witte ofwa 1000€ voor 1000 liter amai
Pellets zijn nu wel goedkoper dan mazout maar 1€ per liter wat?

mazout van groene kachel misschien Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptywo jan 26, 2011 4:25 pm

hallo
zei wel een goede 1000L he ,want ik heb begin november 1250L in gedaan en moest 865euro betalen , en ondertussen staat de stookolie nog een beetje hoger , er zullen nog wel mensen zijn die voor hun pelletkachel een cv hadden op stookolie , ben eens benieuwd wat zei opstookte in de periode van november tot eind februari,denk dat het toch en groot verschil is in prijs pellets versus stookolie

grtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Jef
Pelletkachel
Pelletkachel
Jef


Man Aantal berichten : 618
Leeftijd : 67
Registration date : 31-10-08

Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptywo jan 26, 2011 7:04 pm

Ongetwijfeld dat je met pellets minder verbruikt hoor.

pelletforum

_________________
Iris plus Speksteen


26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
1 Omvormer SMA 5000TL-20
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptywo jan 26, 2011 7:42 pm

Hoi leden,

de pellets van de firma "De Groene Kachel" zijn steeds scherp geprijsd geweest.

Vandaag plaats de producent van deze pellets volgend onderwerp op ons forum.

Hier de link naar het item op ons forum

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

spartherm
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptywo jan 26, 2011 8:32 pm

Beste forumlezers,
Onze prijzen zijn nog steeds scherp.
In Nederland verkopen wij als fabrikant ook aan de eindverbruiker maar aan dezelfde prijzen als bij de groenekachel.
Dit is gewoon ter vermelding dat men daar ook pellets kan afhalen .
Mvgr.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptywo jan 26, 2011 8:50 pm

Kristof,

Ze gaan in Nederland dan aan goede pellets geraken aan een goede prijs

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptyza feb 05, 2011 5:08 pm

hallo
vandaag 2 palletten van 900 kg green energy ingedaan van de groene kachel , het zijn wel zakken van 25kg en een heel goede prijs 360 euro voor 1800 kg , zeer vriendelijke man

grtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptyza feb 05, 2011 6:48 pm

moet ze niet mer hebben verbruik ligt bij mijn kachel veel hoger ruitje werd zwart en de achterwand ook heb ni ei-fuel echt super.
hen een edilkamin cherie
Terug naar boven Ga naar beneden
stefke
Pellet
Pellet
stefke


Man Aantal berichten : 121
Leeftijd : 60
Registration date : 18-02-11

Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: pellets van de groene kachel   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptydo sep 15, 2011 11:50 pm

hoi
heb net 1500kg pellets gekocht bij de groene kachel in zolder
iemand ervaring ermee????
had nog een zak of 10 van clean fire staan dus nog effe wachten of er verschil in zit, had ze nog aan 3 euro gekregen, dus effe volgeladen op de aanhanger want woon in poppel dus wel een eindje rijden

de verkoper zei dat ik misschien de trek wat hoger moest zetten maar weet niet hoe ik dat moet doen
heb een piazzetta 960
iemand raad
groetjes stefan
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32090
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptyvr sep 16, 2011 12:19 am

stefke schreef:
hoi
heb net 1500kg pellets gekocht bij de groene kachel in zolder
iemand ervaring ermee????
had nog een zak of 10 van clean fire staan dus nog effe wachten of er verschil in zit, had ze nog aan 3 euro gekregen, dus effe volgeladen op de aanhanger want woon in poppel dus wel een eindje rijden

de verkoper zei dat ik misschien de trek wat hoger moest zetten maar weet niet hoe ik dat moet doen
heb een piazzetta 960
iemand raad
groetjes stefan

kijk eerst maar eens hoe ze branden zonder de trek te verhogen Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Emptyvr sep 16, 2011 4:01 pm

Dat heeft hij gezegd omdat het harde pellets zijn. Als je wat koekvorming krijgt, kan je de extractie een beetje hoger zetten (verdwijnt dan ook meer warmte door de schouw).
Eerst proberen is de boodschap. Don't fix what ain't broken.

Uthrex

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Green Energy pellets   Ervaringen Green Energy pellets - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaringen Green Energy pellets
Terug naar boven 
Pagina 6 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verkooppunten Green Energy pellets
» Edilkamin Funny+Green Energy Pellets
» De kogel is door de kerk .

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Green Energy-
Ga naar: